Ajuts naturals

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Alexita012
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 1:19 pm

Re: Ajuts naturals

EntradaAutor: Alexita012 » dt. nov. 06, 2012 6:35 pm

Hola a totes!!! aquesta setmana passada vam comprar la maca andina per tots dos i com començarem a buscar després del proper cicle, no sé si començar ja aquesta setmana a prendrela o esperar-nos... aviam si es efectiva i si és cert allò de que enforteix els bitxitos i que a nosaltres tmb ens beneficia >.-<:

Pd. nosaltres vam pagar uns 20 euros pel potet... aviam quan ens dura però barateta no és pas...
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dt. nov. 06, 2012 6:39 pm

Alexita012 ha escrit:Hola a totes!!! aquesta setmana passada vam comprar la maca andina per tots dos i com començarem a buscar després del proper cicle, no sé si començar ja aquesta setmana a prendrela o esperar-nos... aviam si es efectiva i si és cert allò de que enforteix els bitxitos i que a nosaltres tmb ens beneficia >.-<:

Pd. nosaltres vam pagar uns 20 euros pel potet... aviam quan ens dura però barateta no és pas...

guapui, m'interessa! quantes pastilles venen al pot i quantes s'han de prendre? les prendreu els dos o nomes l'alexito? on les has comprat?
Alexita012

EntradaAutor: Alexita012 » dt. nov. 06, 2012 6:52 pm

:ok: Doncs són 60 cápsules, les vam comprar a l'herboristeria i la idea es prendre-les els dos. La dosi recomanda son 4 al dia (dues al matí ens van dir i dues a la nit) Realment si fas números, ens donarà només per a quinze dies però bueno, les probarem igualment. La dona de l'herboristeria també ens va dir que l'efecte era més per l'home que per la dona, però igualment volem fer-la servir els dos, així que després d'aquest proper mes ja et diré si això sembla que funciona o no...
Imatge
Sílvia26
:: lleona
:: lleona
Entrades: 964
Membre des de: dc. oct. 03, 2012 10:11 am

EntradaAutor: Sílvia26 » dt. nov. 06, 2012 7:41 pm

Ui, em sembla que faré comanda per al Sílvio...XD
Imatge
Alexita012

EntradaAutor: Alexita012 » dt. nov. 06, 2012 8:47 pm

Vinga noies que hem d'aconseguir 'machos man' a saco!!! Maca andina per vena si cal!!! XDDDD
Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dl. des. 10, 2012 5:34 pm

Alexita012 ha escrit:Vinga noies que hem d'aconseguir 'machos man' a saco!!! Maca andina per vena si cal!!! XDDDD

guapi seguiu prenent la maca andina? qtal?
crislanena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

EntradaAutor: crislanena » dl. des. 10, 2012 10:51 pm

COSITINA, el meu home prén la maca andina des de farà cicle i mig, per ara és.prompte per veure resultats pero jo sempre he sentit parlar molt bé.
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
irtap26
:: papallona
Entrades: 104
Membre des de: dg. abr. 29, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: irtap26 » ds. gen. 05, 2013 2:06 pm

Hola,

Nosaltres tenim uns amics que segons ens van dir es van quedar a la primera prenent la maca. Nosaltres des de l'estiu hem estat tontejant algun cop sense potsar mitjans anticonceptius i aquest octubre va ser el primer cicle que vam anar a la búsqueda (és a dir, tenint en compte la setmana d'ovulació). Jo havia comprat maca andina a la farmàcia de la marca VIGOR+ (uns 23 eur 30 cápsules) que porten maca i omega 3 i em va dir el noi de la farmàcia que la prenguèssim tots dos (una càpsula al dia). No sé si va ser casualitat o no, però al novembre teniem el nostre positiu (potser també té a veure que mai a la vida he pres pastilles anticonceptives ni res, o potser no i ens va ajudar de debò...)
Us ho deixo per si us pot ajudar... el meu home si que notava el tema més espès, de fet em va comentar que li feia mal al moment de l'ejaculació... suposo que per la concentració de soldadets.

Molta sort a totes en la recerca, ja veureu com tot arriva!!!!!
Imatge
Notorios
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 7:47 am

EntradaAutor: Notorios » ds. gen. 12, 2013 8:00 am

Bon dia,
Abans de tot em presento soc Notorios, i soc nova. He decidit escrure per explicar el meu cas.Tinc 40 anys i 3 buscant embaràs, amb tres positus i tres avortaments, els tres venien be i vem escoltar el cor, els dos ultims van ser amb legrat. després del primer em vaig quedra molt bloquejada, i no aconseguia quedar-me i una amiga meva em va reocmanar anar a fer-me acupuntura, ella amb menopausia precoç es va quedar del segon fill fen acupuntura i reflexologia.
Dit i fet vaig anar a l´acupuntura i el meu aucpuntor a la 7ª sessió em diu que ja estic preparada per quedar-me, jo flipant i vaig tenir el meu positiu el mateix mes!! I el vaig perder després.
Torno a ell em fa la recuperació del legrat i canya per un nou embaràs, fen grafiques de temperatura , i prenent fitoterpia que ell em dona, al mes d´ agost em diu que ja tinc el cos preparat per un nou embaràs, dit i fet al septembre un atre positiu i el torno a perdre. Ara m´ha dit que quant em torni a quedar em seguira tractant, ja que abans en quant em quedava no em tocava fins passats els tres primers mesos. Apart em fa una terapia amb imans per truere´m enfermetats que hagin quedat encara algún reste.
Apart d´aixo, aques dimarts vaig anar a veure un nou metge, que ens ha demanat una prova, que mai ningu ens havia dit i es veure si el meu cos accepta l´esperma del meu home.Anirem aquest dilluns a fer-la ja que nomes la fa un metge a tot Barcelona.
Ah! I apart prenc perlas de onagra, i tambe faig homeopatia.
Tot per vies naturals i que de moment han funconat per l´embaràs!!
Anims que ho aconseguirem!!
Britta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dt. oct. 30, 2012 8:44 pm

EntradaAutor: Britta » ds. gen. 12, 2013 11:11 am

Notorios ha escrit:Bon dia,
Abans de tot em presento soc Notorios, i soc nova. He decidit escrure per explicar el meu cas.Tinc 40 anys i 3 buscant embaràs, amb tres positus i tres avortaments, els tres venien be i vem escoltar el cor, els dos ultims van ser amb legrat. després del primer em vaig quedra molt bloquejada, i no aconseguia quedar-me i una amiga meva em va reocmanar anar a fer-me acupuntura, ella amb menopausia precoç es va quedar del segon fill fen acupuntura i reflexologia.
Dit i fet vaig anar a l´acupuntura i el meu aucpuntor a la 7ª sessió em diu que ja estic preparada per quedar-me, jo flipant i vaig tenir el meu positiu el mateix mes!! I el vaig perder després.
Torno a ell em fa la recuperació del legrat i canya per un nou embaràs, fen grafiques de temperatura , i prenent fitoterpia que ell em dona, al mes d´ agost em diu que ja tinc el cos preparat per un nou embaràs, dit i fet al septembre un atre positiu i el torno a perdre. Ara m´ha dit que quant em torni a quedar em seguira tractant, ja que abans en quant em quedava no em tocava fins passats els tres primers mesos. Apart em fa una terapia amb imans per truere´m enfermetats que hagin quedat encara algún reste.
Apart d´aixo, aques dimarts vaig anar a veure un nou metge, que ens ha demanat una prova, que mai ningu ens havia dit i es veure si el meu cos accepta l´esperma del meu home.Anirem aquest dilluns a fer-la ja que nomes la fa un metge a tot Barcelona.
Ah! I apart prenc perlas de onagra, i tambe faig homeopatia.
Tot per vies naturals i que de moment han funconat per l´embaràs!!
Anims que ho aconseguirem!!

Hola Notorios, benvinguda! Em sap molt greu el que et va passar :-()-) Dius que prens oli d'onagra. Tambè ho prenies quan ja estaves embarassada? Ja ho vaig dir al post de les noies que prenen aquest oli però poder que no ho has llegit. L'oli d'onagra pot ser la causa d'avorts si es pren quan estas embarassada. Sort amb les proves! :-()-)
Notorios
Entrades: 31
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 7:47 am

EntradaAutor: Notorios » ds. gen. 12, 2013 8:29 pm

Hola Britta,
No, l´oli d´onagra nomes el vaig pendre el mes que em vaig quedar embarassada del últim, i en quant vaig veure el positiu ho vaig deixar.
El dilluns anem a fer l´analítica específica , hem d´anar els dos alhora, ja que han de mirar la sang dels dos, i a veure que surt, i si pot ser la causa dels avortaments.
Moltes gràcies per la info i per les teves paraules.
Britta
Entrades: 53
Membre des de: dt. oct. 30, 2012 8:44 pm

EntradaAutor: Britta » ds. gen. 12, 2013 9:43 pm

Hola Notorios, de res maca. Em sembla que sé de quins testos parles. Al meu país ho feien a totes les parelles abans de casar-se, per saber si no tindrien problemes amb el tema dels nens (em sembla que hi ha de veure alguna cosa amb el grup sanguini o algo així). Ara no sé si encara ho fan però la meva mare em va explicar que amb ella i el meu pare ells hi van fer i ho feien a tothom (però aixo ja fa 25 anys, jeje). Molta sort! :-()-)
EI_75i78
Entrades: 142
Membre des de: dg. oct. 28, 2012 8:31 pm

EntradaAutor: EI_75i78 » dg. gen. 13, 2013 11:00 am

Hola!!!
Nosaltres, ara mateix, venim de comprar la Maca Andina, a la farmacia era de la marca Aquilea i valia 63 euros, 30 sobres (no l'hem comprat), hem anat a la parafarmàcia, i tenen maca andina de la marca MARNYS, 60 càpsules, (te n'has de prendre 2 al dia) i ens ha costat 12,20€. (la diferència de preu és brutal!!)

No crec, pel que he anat llegint per aquí, que per aquest cicle ens faci efecte, però... ja us aniré explicant!!

En principi, només s'ho prendrà ell, jo ja m'estic prenent pastilles d'àcid fòlic, .... (les NATALBEN) que em va dir la gine, i que me les fa prendre fins el dia del part (tardi el que tardi a estar embarassada, la meva gine, a la que li dius que vols buscar, ja et dóna aquest tipo de pastilles)

Fins ben aviat!!!!
Una abraçada ben forta a totes!!!!!

:cnena: :cnen: :-()) :globus: :-()-) ||*||
luna77
Entrades: 4
Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:06 am

EntradaAutor: luna77 » dt. gen. 22, 2013 8:16 am

m´interesa aquest post, soc nova en aquest foro, jo estic prenent eixa maca de marnys que diu EI_75, la veritat es que no trobe cap canvi en mi i m´han parlat de la maca solaray també, veig que la preneu unes cuantes, con va eixa?, me digueren que no era en alta concentració pero que era molt efectiva, cuantes capsules preneu?

gracieeesss
Paparra
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

EntradaAutor: Paparra » ds. feb. 23, 2013 9:55 pm

Quina alegria trobar aquest post!!! M'ho he llegit gairabe tot i torno a tenir esperances de quedar-me embarassada de manera natural!
Us resumeixo: vaig començar a sortir amb el que avui es el meu home amb 17 anys i durant el primer vaig prendre 3 vegades la pastilla despres (utilitzavem preservatiu), despres ja varem anar a viure junts i quan hi havien "accidents" ho deixavem a la ma de deu i que passes el que hagues de passar. Mai va passar res. Amb 24 anys varem començar a buscar cada any des del març fins el juliol (vull que neixi a primers d'any). Al cap de 3 anys comencem les proves d'esterilitat (ja podrien anomenar-les de fertilitat, colla d'insensibles) i a mi em surt tot ok pero els soldadets del papu son pocs i molt molt vagos. Aixi que aquest any, ja en tinc 29, ens haviem decidit a començar tractament de RA (reproduccio assistida) els quals son molt durs psicologicament i fisicament per a la dona.
I justament ahir vaig trobar el vostre post i despres de mesos de nomes xafardejar m'he registrat per donar-vos les gracies per tornar-me l'esperança!
Dilluns cap a la parafarmacia i som-hi!!!! A passar-les putes sempre hi som a temps...
ISDISYUNAO
:: zebra
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

EntradaAutor: ISDISYUNAO » ds. feb. 23, 2013 10:21 pm

jo tambe porto dies pensant en comprar Maca si m'enrecordo dilluns compro i comencem a pendre, aveure si funciona tan be com es comenta encare que ningu ha tornat a comentar un cop ha començat amb la Maca :S
Araneta
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Araneta » ds. feb. 23, 2013 11:36 pm

Paparra molta sort amb la maca! Jo he començant provant la L-arginina pel costillo, pero si aquest mes no funciona potser passo a la maca també... Per aquí en parlen molt bé...
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
Paparra

EntradaAutor: Paparra » dg. feb. 24, 2013 7:49 am

Araneta ha escrit:Paparra molta sort amb la maca! Jo he començant provant la L-arginina pel costillo, pero si aquest mes no funciona potser passo a la maca també... Per aquí en parlen molt bé...

Mil gracies araneta, QUIEN LA SIGUE LA CONSIGUE!!!!!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Belisa
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dg. feb. 24, 2013 10:45 am

Nosaltres vam trigar 11mesos en quedarnos embaraçats.el beliso portava un estres important per la feina i vam decidir que ell pendria aquilea fertil i jo jalea real .als dos mesos vam tenir el positiu!!!sort a totes!!!!!!
Paparra

EntradaAutor: Paparra » dg. feb. 24, 2013 7:52 pm

Se m'ha acudit que en aquest tema qui podria ajudar-nos és un/a homeòpata... Algú que hi hagi anat?
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::