quin nom voleu posar el vostre futur fill/a
Ah!
irina és el teu nom nom?
no és el teu nick?
anda! doncs a mi m'agrada!!!
és que un nom pot ser original però entre original i segons què... hi ha matissos!
però clar, suposo que és qüestió de gustos! un nom que jo trobaré maquíssim, un altre el trobarà horrorós i a la inversa!
jo, el que sí és cert és que estic una mica cansada de paus, pols, paules, marcs i martines... són bonics però, juer, ara tots els nens/es es diuen igual!
irina és el teu nom nom?
no és el teu nick?
anda! doncs a mi m'agrada!!!
és que un nom pot ser original però entre original i segons què... hi ha matissos!
però clar, suposo que és qüestió de gustos! un nom que jo trobaré maquíssim, un altre el trobarà horrorós i a la inversa!
jo, el que sí és cert és que estic una mica cansada de paus, pols, paules, marcs i martines... són bonics però, juer, ara tots els nens/es es diuen igual!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Va molly dis, dis,.... a mi m'encanta Júlia i Adrià

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

doncs a mi de nena m'agrada SOL
(curt, igual cat que cast, optimista... en fins, que ja sé que no és gaire habitual, per és el candidat number one de nena)
i ara...
el que ja em fa més vergonya de tots de dir i que també m'encanta... Lola!
(curt, igual cat que cast, catxondo i amb personalitat)
de nens, ja són més normals.. Miquel de moment és el number one...
va, va... a criticarrrrrrrrrrr!!!

(curt, igual cat que cast, optimista... en fins, que ja sé que no és gaire habitual, per és el candidat number one de nena)
i ara...
el que ja em fa més vergonya de tots de dir i que també m'encanta... Lola!
(curt, igual cat que cast, catxondo i amb personalitat)
de nens, ja són més normals.. Miquel de moment és el number one...
va, va... a criticarrrrrrrrrrr!!!

no passa res!
és el que diem, para gustos los colores!!!
Ah! i Clara, també és bonic. Trobo que és un nom net.
Siskia, gemma... mmmm... nostamal i no està gens posat (la nostra generation - bé, la meva, que ja sabeu que jo soc mooooooolt més vella que vosaltres!
)... el que passa és a la meva classe venia una gemma i pobreta, era més tonta...
i allò que passa, que ves quina xorrada però que li agafes mania a un nom quan l'associes a una determinada persona...

arj Molly!!!! molt més vella no reina...que jo en fai 33 el 18 del mes que vé.....així que te sigo de cerca!!!
I tens raó, quan coneixes algú que no et cau bé sempre associes el nom amb aquella persona. Jo tant sols conec una Gemma i la veritat es que no em cau massa bé.. però bueno.. és l'unic nom que em trobat que ens agrada a tots dos!!! De tota manera jo preferiria que el primer fos un nen....posats a demanar!!!
I tens raó, quan coneixes algú que no et cau bé sempre associes el nom amb aquella persona. Jo tant sols conec una Gemma i la veritat es que no em cau massa bé.. però bueno.. és l'unic nom que em trobat que ens agrada a tots dos!!! De tota manera jo preferiria que el primer fos un nen....posats a demanar!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

que ara es posa molt més que avans i un Arià ( que crec que és el masculí d'Ariadna )