CERCADORES DE DESEMBRE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
olotina
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dt. des. 01, 2015 4:05 pm
Ubicació: Olot

Re: CERCADORES DE DESEMBRE

EntradaAutor: olotina » dv. gen. 01, 2016 6:32 pm

Res, merci guapa, tota l'esplendor ja és aquí. Sort q puc estar 3 dies al sofà. Ens veiem al gener :(
Marta_1986
:: tigre
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. gen. 01, 2016 6:39 pm

Olotinasiiii esperaa a veure què passa...
Jo amb el primer embaràs si que vaig tenir sagnat d'implantació, vaja després em vaig donar compte de que era allò perquè mo en teniani idea... la cosa va anar així :
Després de mesos de buscar i buscar em vaig cmprar els TO... els vaig fer i cap em va donar positiu :ufs: ( no en vaig fer prous,i segurq vaig ovular quan ja no me'l vaig fer ) total que tota rallada vaig demanar hora a la gine pq ja pensava qud te ia un problema ja que duiem temps buscant. ?-)
Total que naltros anàvem fent pinxitus perquè ens venia de gust ja pensant que aquell mes res :sex-|: :sex-|: :sex-|:
Un dia vaig sortir de festa amb els de la uni a muerte...vam estar bebent a bcn i després vam anar a Badalona de festa. Total que vaig seguir bebent,i amb totde gent fumant al meu voltant. Aleshores de cop em vaig començar a trobar malament... vaig començar a tenir dolorsde regla, i quan tornava a casa amb el tren te ia molt molt de dolor. Total que vaig trucar al meu company pq em vingues a bus ar a l'estació de sitges,i mentre esperava em fotia molt de mal i pensava buaaahh simpatica--- regla joder :ufs: :sogra: :dimoni: :dimoni: i vaig tacar una mica. Però a l'endemà no em va baixar la regla, i al següent dia tampoc... ?-) ?-)
Jo tot el mes tenia nervis perquè estava treientel carnet de conduir i aquella setmana pujava a examen. I li vaig dir a la lrofe uf no em baixa dels nervis... total que vaig fer l'examen,i seguia senze baixar. I just la mateixa setmana tenia hora amb la gine. A la visita em va dir que ella veia que si que havia ovulat i que em fes un TE la setmana següent. ..òbviament no vaig esperar... i la mateixa nit em vaig fer un i va sortir positiu >.-<: :-())
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Lannah83
:: gosset
:: gosset
Entrades: 493
Membre des de: dt. set. 18, 2012 2:51 pm
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Lannah83 » dv. gen. 01, 2016 7:25 pm

olotina ha escrit:Res, merci guapa, tota l'esplendor ja és aquí. Sort q puc estar 3 dies al sofà. Ens veiem al gener :(

Caxisssssss molts ànims guapa! Ara a començar l'any amb moltes ganes!!!
Petonets bonica!!
20/12/16 TE+
Imatge
1/10/12 TE+
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Mariona12
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 2:25 pm

EntradaAutor: Mariona12 » dv. gen. 01, 2016 8:36 pm

Boniques!!!!
Entro a despedirme com a jefa!! a sigut una experiencia molt xula i espero haver estat a l'altura! a les que heu conseguit panxu us desitjo el millor!!! i a les que no, ens veiem el gener i ja veureu com aviat estarem totes al otro lado!
Un plaer!!!
Miyu!!!! seras una jefa genial per gener!!!!!!

No personalitzo mes que estic una mica resacosa (aprofitan que estic amb la Warry ho vaig donar tot ahir! jeje)

Bona nit boniques!!!!
*Dos angelets al cel*
Marta_1986
Entrades: 794
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

EntradaAutor: Marta_1986 » dv. gen. 01, 2016 8:42 pm

Mecaxins Olotina!!! :ufs:
Jefaaaa moltes gracies per haver estat una jefazaaa. I hascantat moltes panxus :ok: :love: :***: >.-<: :p-)

Ens veiem al Gener!!
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + >.-<:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! >.-<:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
8-11-17 Neix la Bruna :love:
1-11-24 TE + >.-<:
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Terrallum » dv. gen. 01, 2016 9:01 pm

Bon any nou a totes!

Moltes gracies a la jefa x haver estat una jefaza cantarina!!! Ens veiem al post de gener que a mi encara em queda 1 dia x la DNW
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::