☆● ☆● Cercadores d'octubre ●☆● ☆

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sika
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. ago. 27, 2014 7:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: ☆● ☆● Cercadores d'octubre ●☆● ☆

EntradaAutor: sika » dc. oct. 29, 2014 7:46 pm

aaaah! la_rodri moltes, moltes felicitats!! nova panxu d'octubre!! com m'alegro!!

nenes... doncs si, si us sembla bé... seré jefa de novembre!!
a veure si em feu un bon regal pel meu aniversari i em feu cantar moltes, moltes panxus!!
mimu
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 11:28 am

EntradaAutor: mimu » dc. oct. 29, 2014 8:25 pm

NOIEEEEEES!!!

ESTIC FETA UN EMBOLIC... :lluita:: A VERE SI EM PODEU AJUDAR... DESDE DIUMENGE QUE TINC CLARA WEB ... LLAVORS EM PENSAVA QUE SE M HAVIA ADELANTAT LA OVULACIÓ PERQUE SEGONS EL WL EM TOCAVA DIMARTS... PERÒ DESDE DIUMENGE I ENCARA AVUI ESTIC AMB CLARA WEB... DOLORET D OVARIS... I DIMARTS EM VAIG FER EL PRIMER TO ( xq no en tenia... ;-))) ) I EM VA DONAR NEGATIU I AVUI M ESTA DONANT SUPER POSITIU... EL MEU DUBTE ES... ESTIC OVULANT DURANT TANTS DIESS??? ESQ AQUEST MES ESTIC CANVIANT DE TÀCTICA FENT HO CADA DIA I TINC AL XURRY SEC... PEÒ CLAR.. SI VUI M HA DONAT SUPER POSITIU... AIX... PERDONEU EL ROTLLO EEEEEH.. PERÒ NO HO ENTENC ... TANTS DIES OVULANT??? :dimoni:

GRÀCIES PER AVANÇAT I PERDONEU EL SUPER MOMENT EGO...
la_rodri
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dc. oct. 29, 2014 8:36 pm

Mimu, la clara web comença uns 4 dies abans de l'ovulació, per tant ja cuadra que els TO siguin possitius avuí si vas començar amb fluxe diumenge. No es que ovulis tants dies, es que quan comença la clara web en uns 4 dies aprox ovules. L'ovulació son 24-48 hores.

Molta sort i paciencia en la recerca!!!
mimu
Entrades: 62
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 11:28 am

EntradaAutor: mimu » dc. oct. 29, 2014 8:39 pm

Aaaaaaah!!!! Gracies la rodri!!! Jo tenia entes que la clara web era just quan ovulaves!!!! Gracies per treurem del dubte doooncs!!!!! A vere si tinc el mateix final q tu el mes q ve!!!! Jejejjee
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dc. oct. 29, 2014 9:14 pm

la_rodri ha escrit:Nenes!!! No puc pujar al foto, no se der-ho pero tinc el meu TE +++++++++++!!!!! Estic al mobil, en modo soso! Pero ESTOC EMBARASSSSSSSSADAAAAaa

LA RODRIIIII!!!!!! Moltissimes felicitaaaaaats!!!!! Me n'alegro moltiiiiiissiiiiiim x tu!!!! Em fa molta ilu el teu te+. Ara a disfrutar la panxu!!!!!
Imatge

Imatge
cinderela
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 5:57 pm

EntradaAutor: cinderela » dc. oct. 29, 2014 9:19 pm

Felicitats la_rodri!!!! Enhorabona i moltísima sort en aquesta nova etapa!!
Flordeneu
Entrades: 789
Membre des de: dj. ago. 25, 2011 9:06 am

EntradaAutor: Flordeneu » dc. oct. 29, 2014 10:41 pm

La_rodri, guapa, em fa moltíssima il·lusió!!! Enhorabona, reina!!! >.-<: >.-<: >.-<: :b-))) :b-))) :b-))) Ja tens la panxu que tan et mereixies!!! :-()) :-()) :-()) Et tinc tan present del mes passat, com se't va allargar i et va fer patir que he tingut una alegria enorme quan he vist el teu positiu. Gaudeix del moment i de la panxeta tant com puguis. Només em sap greu que no coincidim al mateix post, però t'aniré seguint neukiss-)
Imatge
Imatge Imatge
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

EntradaAutor: Nina5 » dj. oct. 30, 2014 6:36 am

LaRodri FELICITAAAAAAAAAAAAAATS pel teu panxu!!!!!! sou uns campions! ara a cuidar-te i a deixar que et cuidin!!
i n'hi ha moltes que teniu molt bona pinta per ser les següents!! a veure si el mes de novembre totes podem lluir panxu!!
ptonetsssssssssssss
Embarassada
Entrades: 268
Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm

EntradaAutor: Embarassada » dj. oct. 30, 2014 6:51 am

Buenuuuuu, per fi podem cantar una altra panxa octubrera....... La Rodri, moltíssimes felicitats!!! :-()) >.-<: Ara a cuidar-te!!

Mara310587, molt benvinguda!! Ja veuràs que passant per aquí l'espera es fa més distreta!

Truxi, crec que encara ningú no t'ha contestat... Jo no hi entenc gaire, però en un llibre que vaig llegir el que sí que em va quedar clar és que la FL és més o menys igual per a totes les dones (entre 12 i 14 dies, si mal no recordo)...

Ànims a totes, noies, que encetem nou mes amb noves energies! Viiissca el novembre i els cigronets que ens portarà al ventre!! :ok: :ok:
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dj. oct. 30, 2014 7:04 am

mimu ha escrit:Aaaaaaah!!!! Gracies la rodri!!! Jo tenia entes que la clara web era just quan ovulaves!!!! Gracies per treurem del dubte doooncs!!!!! A vere si tinc el mateix final q tu el mes q ve!!!! Jejejjee

Doncs aixó et dessitjo! Amb els TO no hi ha cap dibte de quan ovules, però jo sempre m'he fixat en la clara web i mira, m'ha funcionat!!!! Tot s'ha de dir que si m'hagies baixat la maleïda hagues comprat TOs per la propera...
Molta sort guapa!
krmencit4
Entrades: 66
Membre des de: dt. ago. 19, 2014 3:05 pm

EntradaAutor: krmencit4 » dj. oct. 30, 2014 9:05 am

la_rodri !!!! FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! em dones molts ànims, ja q jo tb tinc cicles de locos cada mes! iuhu! disfruta a tope de cada moment, estic molt contenta x tu! :-()) >.-<: :-()-) :globus: :globus: :globus: :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Llompi
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dv. des. 21, 2012 7:13 pm

EntradaAutor: Llompi » dj. oct. 30, 2014 9:07 am

Bon dia!!!

Abans de res, felicitar a la Sika, seràs una jefa estupenda!
Quina il·lusió, la-Rodri, acabar el mes amb una panxu!!! Gaudeix del merescut premi!
Bé, encara tenim fins demà per cantar més panxus! Com van els desesperos???? Molts PEPOS per totes!
cinderela

EntradaAutor: cinderela » dj. oct. 30, 2014 9:14 am

Bon dia nenes!!

Jo també voto per la Sika com a jefa de Novembre!

Doncs el meu desepero continua... Encara que estic una mica més desanimada. Ahir vaig estar tot el dia amb l'estòmac del revés, pero aquest matí quan m'he llevat i he anat al lavabo he tacat una miqueta al netejarme. Res més. Pero ara m'es inevitable pensar que potser només es un retrás i que tard o d'hora la maleïda warry vindrà...
Llompi
Entrades: 314
Membre des de: dv. des. 21, 2012 7:13 pm

EntradaAutor: Llompi » dj. oct. 30, 2014 9:19 am

Cinderela, mentre no hi ha warry hi ha esperança! Molts PEPOS!
truxi
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dj. oct. 30, 2014 1:48 pm

Gràcies Embarassada! És q no em vull fer il.lusions el 3 i q despres vingui despres pq he ovulat tard!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dj. oct. 30, 2014 2:49 pm

Ei! Com aneu?? Després entro i m'enrotllo... Truxi, jo tenia el mateix interrogant que tu, que també he ovulat súper tard!! Suposo que se'ns allargarà el cicle... :-o00m :-o00m
Cinderella, com et diuen, mentre no hi ha warry.... Per cert, a la primera pàgina hi ha un "diccionari" per entendre les nostres abreviatures, jijij! ;-)
Imatge Imatge Imatge
cinderela

EntradaAutor: cinderela » dj. oct. 30, 2014 4:29 pm

Llompi, Gisa.. moltes gracies!! Aquesta incertesa em mataaa!!! No se si podré aguantar-la molt!! Jo crec que si demà quan arribi el xurry de la feina encara no m¡ha vingut, li propossaré anar a per un TE!
Tot i que em fà una mica de coseta... i si surt negatiu?? :ufs:

Bueno, intentaré mantindre la calma fins demà!! :-o00m :-o00m :-o00m

PD: Ja m'he llegit tot el que hi havía a la primera pagina!! Es genial, ara ja m'entero de més cosetes!! Però m'he adonat que no us he posat la meva info... així que aquí va!

Nom d'usuària: Cinderela
Edat dels dos: jo 27, ell 31
Número de fills: 0
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest ha sigut el 4t, tinc cicles de 29 dies.
Data de NW (importantíssim!!): 28-10-2014
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Segueixo el calendari de l'aplicació de HeroBaby (es diu "MakingBaby") i durant el mes ho fem quan volem, i a la SW intentem cada dia.
Quara
:: puça
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dl. set. 01, 2014 10:19 pm

EntradaAutor: Quara » dj. oct. 30, 2014 9:34 pm

Bona nit guapes!!

Feia dies que no podia entrar!! ha estat una setmana de bojos!! menos mal que demà ja divendres i després tindrem 3 dies de festa!! :ok:

FELICITATS LA_RODRI!!FELICITATS LA_RODRI!!
:content: :content: :content: :content: :content: :p-) :p-) :p-) :p-) >.-<: >.-<: >.-<: JA TENS LA TEVA :-()) disfruta!!!

Benvinguda cinderela! A veure si hi ha sort i és tacadet d’implantació!!si no... que la cerca sigui ben curta.

Sika va!! Animat!!! Que seràs molt bona jefa segur!!

Embarassada... sí que és estrany lo de la teva cunyada... ovulant al DC5???? Si que se’m fa estrany... però!! No sabria dir

Momento Ego: nosaltres en plena SW i treballant dia si, dia no... a veure si això té recompensa!! <:-<
Abans d'ahir em vaig fer el primer mes i em va sortir una mica marcadet... però no es podia dir que fos positiu... ahir ja em va sortir positiu, així que em estat fent feineta...a veure si no es resisteix aquest mes.

Bueno noies... us deixo!! estic escribint i el cap em cau... m'adormiria dreta avui!!
Petonets i molts ànims a totes!!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)
moon14
Entrades: 57
Membre des de: dv. ago. 08, 2014 4:49 pm

EntradaAutor: moon14 » dv. oct. 31, 2014 7:37 am

Bon divendres noies!!

La-rodri moltes felicitats guapa!!! Quina ilusio!!

Si aixo dels to es un lio si detectes clara web penao q es millor guiar-te x aixo i fero duurant 4-5 DIES SEGUENTS. a nos ens va anar be aixi!!

Jo espero la regla x la setmana q be i ja estic nerviosa!!!! Jajaja a menjar panallets i castanyes i a esperar!!

Moltbe sika q tanimis!! Seras una gran jefa!!

Escric xl molbil!! Molt sosa. Q tingueu bon divendres!!
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

EntradaAutor: Bluebike » dv. oct. 31, 2014 8:30 am

Bon dia nenes,

Cindirella va vinga aviam si ens dones la ultima alegria del mes!

Quara :: orrr:: :-eh_::

Moon14 :-o00m

Gisa Moltes gràcies per aquest post d'octubre tant xulo ho has fet genial! :-()-)

Com van les noves paxus? Us dessitjo a totes molta felicitat i tranquilitat pels pròxims 9 mesos!

Moment ego: Jo no gaire bé, al final ahir vaig anar al metge i tinc infecció d'orina, estic amb antibiotics :ufs: . Em trobo com una cacona i molt mal al ronyó esquerre. No sé si estic en Sw, tots els TO han sigut negatius fins ara, de totes maners no tinc el "cuerpo pa pinxos". Em fa molt ràbia perdre un altre cicle i per rematar-ho la meva sogra ve aquest cap de setmana :-(( :dimoni: Ara que si em trobo millor i em surt TO possitius no m'ho pensaré gaire, porta tancada i a complir!

Que tingueu bon divendres! ;-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::