☆● ☆● Cercadores d'octubre ●☆● ☆
Re: ☆● ☆● Cercadores d'octubre ●☆● ☆
Hola noies! Sóc nova en aquest formu, aquest es el meu premer missatge!!
Ja vaig ser forera al GuiaNupcial quan organitzavem el nostre casament, i amb els bons records que em porta aquella época, que millor que compartir aquesta nova etapa amb vosaltres!
Portem 4 cicles de cerca, intentant no obsesionar-nos massa... Només estem atents al moment d'ovulació, i anem fent quan ens ve de gust! Tot i que aixó de no obsesionar-se massa... es ben dificil!!
En teoría entre demà i dimecres m'hauria de vindre la warry, pero espero que no!! Fa una setmaneta vaig tacar una mica, color rosadet molt suau... no m'havía passat mai! No em vull capficar massa, pero podría ser sagnat d'implantació?
Bueno, no m'allargo més! Us vaig seguint i us vaig llegint, mica a mica coneixent-vos!!
Una abraçada!
Ja vaig ser forera al GuiaNupcial quan organitzavem el nostre casament, i amb els bons records que em porta aquella época, que millor que compartir aquesta nova etapa amb vosaltres!
Portem 4 cicles de cerca, intentant no obsesionar-nos massa... Només estem atents al moment d'ovulació, i anem fent quan ens ve de gust! Tot i que aixó de no obsesionar-se massa... es ben dificil!!
En teoría entre demà i dimecres m'hauria de vindre la warry, pero espero que no!! Fa una setmaneta vaig tacar una mica, color rosadet molt suau... no m'havía passat mai! No em vull capficar massa, pero podría ser sagnat d'implantació?
Bueno, no m'allargo més! Us vaig seguint i us vaig llegint, mica a mica coneixent-vos!!
Una abraçada!
Hola Cinderela!!! Benbinguda!!!
Espero que la teva estada sigui ben curteta!!!! Doncs pel que dius té tota la pinta de ser sangrat d'implantació!! Que bé!!!
Ara només falta que hagi cuallat bé... i que tinguis la teva panxu aques més!!!
Aixo que dius de no obsessionarse tothom ho diu però quan hi estas posada... es inevitable, com a mínim a mi... sempre estic pensant, sobretot en els dies post ovulacio... I SI ESTIC EMBARASSADA????
Espero que la teva estada sigui ben curteta!!!! Doncs pel que dius té tota la pinta de ser sangrat d'implantació!! Que bé!!!
Ara només falta que hagi cuallat bé... i que tinguis la teva panxu aques més!!!
Aixo que dius de no obsessionarse tothom ho diu però quan hi estas posada... es inevitable, com a mínim a mi... sempre estic pensant, sobretot en els dies post ovulacio... I SI ESTIC EMBARASSADA????
Bluebike ha escrit:Bon dilluns noies!
Nina81 i Aquari88 Catxindenes! Quina mè la. Vinga va, ens veiem al Novembre i que no decaigui!
Gisa Si es que a vegades és un lio això dels TO, però pel que fa a la fase lutea no t'encaparris massa, que no vol dir que l'hagis de tenir més curta, segurament tindràs un cicle més llarg i prou i si aneu fent feina potser un cicle de 9 mesos!![]()
La-rodri A quin dia de cicle estàs? encara és aviat per fer Te? Quins nervis!![]()
Com esteu la resta? Crec que queden poquets desesperos per resoldre, no?
Moment ego: Aquest cicle tornaré a fer TO, la meva app em diu que m'en faci un ja avui a dia 12, però encara no he notat clara web (ara que hi ha mesos que ni la noto). Crec que es massa aviat, com a molt curt els meus cicles són de 30 dies... Estic fent servir CB i em reca una mica malgastar-los. Crec que m'esperaré a demà.
Estic a CD42!!!!!!!!!
Nines, bon dia! Entro ràpid a saludar des del mòbil, que ahir no vaig poder!
Benvinguda cinderella, després et saludo c9m deu mana amb ninotets i tal!
Larodri, com vas? Ets la nostra esperança!
GUAPES, S'ACABA EL MES I NECESSITEM UNA JEFA NOVA! QUI S'ANIMA?
Benvinguda cinderella, després et saludo c9m deu mana amb ninotets i tal!
Larodri, com vas? Ets la nostra esperança!
GUAPES, S'ACABA EL MES I NECESSITEM UNA JEFA NOVA! QUI S'ANIMA?
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Benvinguda Cindirella Si trobes la manera de no obssessionar-te ja me la explicaràs, eh?
Doncs si, necessitem jefa pel novembre! Jo encara no m'hi veig en cor, ha sigut el meu primer mes al Sp i encara em costa una mica de seguir. A més, crec que encara no tinc permís per penjar fotos ni res, no?
Va qui s'anima?
Això està molt paradet ultimament...
ah, la-rodri Tinc els dites creuat per tu!
Doncs si, necessitem jefa pel novembre! Jo encara no m'hi veig en cor, ha sigut el meu primer mes al Sp i encara em costa una mica de seguir. A més, crec que encara no tinc permís per penjar fotos ni res, no?
Va qui s'anima?
Això està molt paradet ultimament...
ah, la-rodri Tinc els dites creuat per tu!
Hola noies,
Entro ràpid per donar la benvinguda a les noves incorporacions i per preguntar per la- Rodri? Totes tenim moltes ganes de cantar una nova panxu.
Respecte al tema de ser jefa, no em veig amb cor, vaig molt liada amb la nena i la feina. A més la Gisa ha deixat el llistó molt alt!!!
Que tingueu un molt bon dimarts!
Entro ràpid per donar la benvinguda a les noves incorporacions i per preguntar per la- Rodri? Totes tenim moltes ganes de cantar una nova panxu.
Respecte al tema de ser jefa, no em veig amb cor, vaig molt liada amb la nena i la feina. A més la Gisa ha deixat el llistó molt alt!!!
Que tingueu un molt bon dimarts!
La-rodi per on pares reina?? Cap voluntaria per ser jefa de novembre...vaaaa noies q la que ho sigui cantara moltes panxus, q el novembre te q ser nostre.
bones nenes!! com esteu??
així que buscant jefa per novembre?? jo em presentaria, perquè disposo de temps ara per ara, però la veritat sigui dita, no sé si estaria a l'alçada... soc una novatilla encara al SP! potser estaria bé que fos alguna veterana, no?
així que buscant jefa per novembre?? jo em presentaria, perquè disposo de temps ara per ara, però la veritat sigui dita, no sé si estaria a l'alçada... soc una novatilla encara al SP! potser estaria bé que fos alguna veterana, no?
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Sika for pressident!!

Bona tarda noies!!!
Aqui segueixo, sense W. Sense cap tipus d'esperança que ja sabeu que em va passar el mes passat, demà faré TE. De seguida us dire el resultat!!!
Sika, si t'ofereixes com a jefa em sembla super bé! La iniciativa et dona molts punts. Per mi tens el meu vot!!!
Jo no puc dedicar-hi gaire temps, de fet tot i que us llegeixo cada dia, no escric gaire i sempre desde el mòvil... Tot i que m'encantaria fer-ho!!!
Fins dema boniques!!!
Aqui segueixo, sense W. Sense cap tipus d'esperança que ja sabeu que em va passar el mes passat, demà faré TE. De seguida us dire el resultat!!!
Sika, si t'ofereixes com a jefa em sembla super bé! La iniciativa et dona molts punts. Per mi tens el meu vot!!!
Jo no puc dedicar-hi gaire temps, de fet tot i que us llegeixo cada dia, no escric gaire i sempre desde el mòvil... Tot i que m'encantaria fer-ho!!!
Fins dema boniques!!!
Sikaaaa per mi també hem sembla perfecta q diguis jefa. Segur q ho faras súper bé. Vaaa q cantaras moltes panxus tb la meva.. Jeje.i diuen q ser jefa dona molts punts de sort
nina81 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 28, 2014 5:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Bona tarda noies!
la_rodri no se que et va passar el mes passat, pero no perdis l'esperança!! I volem veure el tue TE!! Ànims!!
No se exactament que fà la jefa del mes, i per suposat jo no m'hi presento! Que només porto aquí dos dies!
Pero sigui qui sigui em semblarà perfecte!!
Moment ego: una de les aplicacions on calculo el meu cicle diu que avui m'hauría d'haver vingut la warry... pero encara no ha fet acte de presència! Tinc mal d'ovaris, pero no es ben bé el mateix que quan em ve la regla... no se! Intento no capficarme gaire, pero es imposible!! Aiiiixxx quins nervis!!
la_rodri no se que et va passar el mes passat, pero no perdis l'esperança!! I volem veure el tue TE!! Ànims!!
No se exactament que fà la jefa del mes, i per suposat jo no m'hi presento! Que només porto aquí dos dies!
Pero sigui qui sigui em semblarà perfecte!!Moment ego: una de les aplicacions on calculo el meu cicle diu que avui m'hauría d'haver vingut la warry... pero encara no ha fet acte de presència! Tinc mal d'ovaris, pero no es ben bé el mateix que quan em ve la regla... no se! Intento no capficarme gaire, pero es imposible!! Aiiiixxx quins nervis!!
Hola nenes!!!
la_Rodri ostres! No sé què et va passar el més passat però en cap cas té perquè tornar a passar! Jo penso que hi ha esperança! Ja tinc ganes de saber què diu el teu test!
Ai ai aiiii Cinderela! Quins nervis!
Jo espero la warry per dissabte i ja començo a desesperar! La setmana passada durant un parell de dies tenia una espècie de sensació estranya al baix ventre, com una pressió. Ara ja no però de tant en tant noto encara alguna cosa. Però em penso que deu ser de coco! A veure si podem cantar alguna panxu més abans de novembre!!
Jo sóc molt molt nova i no em veig en cor de fer de jefa així que recolzo la iniciativa de la sika!
Molts ànims a totes! Jo m'animo pensant que si no hi ha panxu, com a mínim hi haurà una bona sexy week ben aviat!!!
hehhe au, molt bon vespre!
la_Rodri ostres! No sé què et va passar el més passat però en cap cas té perquè tornar a passar! Jo penso que hi ha esperança! Ja tinc ganes de saber què diu el teu test!
Ai ai aiiii Cinderela! Quins nervis!
Jo espero la warry per dissabte i ja començo a desesperar! La setmana passada durant un parell de dies tenia una espècie de sensació estranya al baix ventre, com una pressió. Ara ja no però de tant en tant noto encara alguna cosa. Però em penso que deu ser de coco! A veure si podem cantar alguna panxu més abans de novembre!!
Jo sóc molt molt nova i no em veig en cor de fer de jefa així que recolzo la iniciativa de la sika!
Molts ànims a totes! Jo m'animo pensant que si no hi ha panxu, com a mínim hi haurà una bona sexy week ben aviat!!!
hehhe au, molt bon vespre!Re: ☆● ☆● Cercadores d'octubre ●☆● ☆
Hola noies!!! Com va la setmana???? A mi molt bé, que demà a Girona tenim festa!!!!
Bé, anem a pams...
Aquesta setmana no tenim cap desespero a part del de Larodri, que ja l'arrosseguem de la setmana anterior, i també el de les noies de principi de novembre, l'anna_cr i d'altres que no acabo de tenir controlades... sorry!
Així que Larodri, no perdis l'esperança encara... algun dia serà veritat que no vindrà en els propers nou mesos, i aquest dia pot ser ja!!!
A veure, cinderella, molt benvinguda, ara sí, amb ninotets!!!!
Quina emoció!! Com sempre diem, els símptomes de W es poden confondre amb els de
, o sigui que desesperarem una mica més i creuarem els dits!!! Tens pensat fer-te algun TE?
Sika, jo també penso que ho pots fer genial!!! Ets nova, però ja has vist una mica com va el tema... fer de jefa és molt guai, i a mi personalment, m'ha fet ràbia no poder estar molt per vosaltres, però un cop obert, el post ja es va fent entre totes... Si en tens ganes jo també dic... SIKA FOR PRESIDENT!!!
Llompi, Bluebike, Rubinat, Manumima, Nina81, Aquari88, Truxi, Nina5, Krmecit4, Danu, mimu, granota2012, i tota la resta... on sou???
Una abraçada!!!!
Nenes, ahir el TO em va tornar a sortir ben positiu, i avui més fluixet, no sé si ja negatiu... Merci per les respostes que em vau donar totes!! Crec que o bé, he ovulat dos cops, o bé, el TO que vaig donar per positiu dimecres passat, no era positiu i he ovulat súper tard!
En fi, no m'hi capfico gaire ja que només els faig per saber quan ovulo, ja que tenia la sospita que ho més tard que el CD14 estàndard. Ara bé, els TO no ens condicionen els deures, ja que fem pinxitus quan ens ve bé, i si surt positiu i no en tenim ganes, no forcem res ( si passen els mesos, ja canviarem de tàctica!
). Aquest mes ho portem força bé, ara caldrà veure els resultats... jo tenia NW pel dia 6 de novembre, però ara no sè si comptar que vindrà més tard... en fi ja es veurà...
Bé, que acabeu de passar un bon dia!!!!!!
Bé, anem a pams...
Aquesta setmana no tenim cap desespero a part del de Larodri, que ja l'arrosseguem de la setmana anterior, i també el de les noies de principi de novembre, l'anna_cr i d'altres que no acabo de tenir controlades... sorry!
Així que Larodri, no perdis l'esperança encara... algun dia serà veritat que no vindrà en els propers nou mesos, i aquest dia pot ser ja!!!
A veure, cinderella, molt benvinguda, ara sí, amb ninotets!!!!
Quina emoció!! Com sempre diem, els símptomes de W es poden confondre amb els de
, o sigui que desesperarem una mica més i creuarem els dits!!! Tens pensat fer-te algun TE?Sika, jo també penso que ho pots fer genial!!! Ets nova, però ja has vist una mica com va el tema... fer de jefa és molt guai, i a mi personalment, m'ha fet ràbia no poder estar molt per vosaltres, però un cop obert, el post ja es va fent entre totes... Si en tens ganes jo també dic... SIKA FOR PRESIDENT!!!
Llompi, Bluebike, Rubinat, Manumima, Nina81, Aquari88, Truxi, Nina5, Krmecit4, Danu, mimu, granota2012, i tota la resta... on sou???
Una abraçada!!!! Nenes, ahir el TO em va tornar a sortir ben positiu, i avui més fluixet, no sé si ja negatiu... Merci per les respostes que em vau donar totes!! Crec que o bé, he ovulat dos cops, o bé, el TO que vaig donar per positiu dimecres passat, no era positiu i he ovulat súper tard!
En fi, no m'hi capfico gaire ja que només els faig per saber quan ovulo, ja que tenia la sospita que ho més tard que el CD14 estàndard. Ara bé, els TO no ens condicionen els deures, ja que fem pinxitus quan ens ve bé, i si surt positiu i no en tenim ganes, no forcem res ( si passen els mesos, ja canviarem de tàctica!
). Aquest mes ho portem força bé, ara caldrà veure els resultats... jo tenia NW pel dia 6 de novembre, però ara no sè si comptar que vindrà més tard... en fi ja es veurà...
Bé, que acabeu de passar un bon dia!!!!!!
- Embarassada
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm
Hola noies!
Feia dies que no us llegia!
Sika, també tens el meu vot! Segur que ho faràs molt bé!!
Cinderela, Anna-cr, jo també espero la warry per aquest cap de setmana... Tan de bo no vingui!
La rodri, a veure si ens dónes una bona notícia! Mentre no hi ha warry hi ha esperança!!
Gisa, no sabia que es podia ovular dues vegades! Tot i que és més probable la segona opció no? (Vull dir, que hagis ovulat més tard). Nosaltres també hem decidit fer el mateix que expliques: anar fent sobre la marxa, i esperar que tard o d'hora l'encertarem... els TO m'atabalen!!
Per cert, moment ego: l'altre dia la meva cunyada, que també està buscant i té uns cicles molt irregulars, em va explicar que havia anat a la ginecòloga, i que aquesta li havia dit: mira, just ara estàs ovulant! Però ella estava al cinquè dia de la regla. No ho trobeu molt estrany? És possible ovular tan de pressa?
Bon vespre a totes!!
Feia dies que no us llegia!
Sika, també tens el meu vot! Segur que ho faràs molt bé!!
Cinderela, Anna-cr, jo també espero la warry per aquest cap de setmana... Tan de bo no vingui!
La rodri, a veure si ens dónes una bona notícia! Mentre no hi ha warry hi ha esperança!!
Gisa, no sabia que es podia ovular dues vegades! Tot i que és més probable la segona opció no? (Vull dir, que hagis ovulat més tard). Nosaltres també hem decidit fer el mateix que expliques: anar fent sobre la marxa, i esperar que tard o d'hora l'encertarem... els TO m'atabalen!!
Per cert, moment ego: l'altre dia la meva cunyada, que també està buscant i té uns cicles molt irregulars, em va explicar que havia anat a la ginecòloga, i que aquesta li havia dit: mira, just ara estàs ovulant! Però ella estava al cinquè dia de la regla. No ho trobeu molt estrany? És possible ovular tan de pressa?
Bon vespre a totes!!
- carlotad2323
- :: peixet

- Entrades: 254
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm
Bona tarda nenes
Benvingudes a les noves
Sika veig que portes 134 entrades, això vol dir que ja pots penjar i veure fotos, si no ho he entès malament és a partir de les 100, per tant...POTS SER JEFA PERFECTAMENT I TENS EL MEU VOT
Segur que al novembre cantem entre totes les panxus que no hem pogut cantar a l'octubre, ja veureu ja
La_rodri hi ha novetats? Aiiix estem totes pendentes de tuu!!! Vinga que hi ha esperança! Però jo tinc entes que als cicles més llargs de 40 dies no s'ovula...sabeu si es cert?
Cinderela i quin és el teu dia NW? Aii que quests símptomes poden ser bones notícies...
Gisa Potser ho tinc entes malament però si ovules dues vegades, et pots quedar embarassada de bessons? Però pensa que has ovulat i això és bo i està molt bé això que ho feu quan volgueu i sense capficar-vos, molta sooort
Embarassada Això que dius de la teva cunyada, sembla estrany però crec que podria ser! Espero que no apareixi la warry aquest finde, moolta sort
Moment ego: Ja estem entrenant per començar a tope la SW
Estem molt il·lusionats ja que tot és molt nou per nosaltres
MOLTA SORT A TOTES FLORETES
M'agrada molt poguer compartir tot això amb totes vosaltres, ja que estic una mica "soleta" 
Benvingudes a les noves
Sika veig que portes 134 entrades, això vol dir que ja pots penjar i veure fotos, si no ho he entès malament és a partir de les 100, per tant...POTS SER JEFA PERFECTAMENT I TENS EL MEU VOT
Segur que al novembre cantem entre totes les panxus que no hem pogut cantar a l'octubre, ja veureu ja
La_rodri hi ha novetats? Aiiix estem totes pendentes de tuu!!! Vinga que hi ha esperança! Però jo tinc entes que als cicles més llargs de 40 dies no s'ovula...sabeu si es cert?
Cinderela i quin és el teu dia NW? Aii que quests símptomes poden ser bones notícies...
Gisa Potser ho tinc entes malament però si ovules dues vegades, et pots quedar embarassada de bessons? Però pensa que has ovulat i això és bo i està molt bé això que ho feu quan volgueu i sense capficar-vos, molta sooort
Embarassada Això que dius de la teva cunyada, sembla estrany però crec que podria ser! Espero que no apareixi la warry aquest finde, moolta sort
Moment ego: Ja estem entrenant per començar a tope la SW
Estem molt il·lusionats ja que tot és molt nou per nosaltres
MOLTA SORT A TOTES FLORETES
M'agrada molt poguer compartir tot això amb totes vosaltres, ja que estic una mica "soleta" 
Hola nones, buff aquest mes estic ben desapareguda… vaig de vòlit i amb tot el trasbalç que vam passar tampoc he tingut masses ganes d'escriure i llegir el fòrum. Crec que no haurem fet diana, doncs estem fent molts pocs pinxitus, tot i així ja queda menys per anar al metge!!!!!
Per cert Sika, em sembla bé que siguis jefa, segur que ho faràs de la millor manera possible!!!
Per cert Sika, em sembla bé que siguis jefa, segur que ho faràs de la millor manera possible!!!

EEEEEIIIII JO TAMBÉ M'APUNTO AL SIKA FOR PRESIDEEEEEEEEENT
GISA: Aqui estic en plena SW... els TO em surten negatius però fa 3 dies q tinc clara web... aixi q portem 3 dies
jijiji. Encara no haviem provat de fer-ho cada dia aixi que veurem si aquesta es la nostra tàctica...
CARLOTA2323: A disfrutar a tope de la SW
CINDERELA: A vere si hi ha sort!!! Quan et faras TE????
LA RODRI: molts pepos... que algun mes ha de ser el nostre!!!!!
EMBARASSADA: No tinc ni idea de lo que li han dit a la teva cunyada... però coses més extranyes s'han vist...
MOLTA SORT A TOTES LES QUE QUEDEU PER AQUEST MES I ANIMS A LES QUE ANEM CAP AL NOVEMBRE!!!!! QUE EL JULIOL ES UN MES MOLT BONIC PER TENIR BEBITOS... DE FESTA MAJOR A FESTA MAJOR PAAAAAM !!!! JIJIJIJ
MOLTS PEPOS!!!
GISA: Aqui estic en plena SW... els TO em surten negatius però fa 3 dies q tinc clara web... aixi q portem 3 dies
jijiji. Encara no haviem provat de fer-ho cada dia aixi que veurem si aquesta es la nostra tàctica...
CARLOTA2323: A disfrutar a tope de la SW
CINDERELA: A vere si hi ha sort!!! Quan et faras TE????
LA RODRI: molts pepos... que algun mes ha de ser el nostre!!!!!
EMBARASSADA: No tinc ni idea de lo que li han dit a la teva cunyada... però coses més extranyes s'han vist...
MOLTA SORT A TOTES LES QUE QUEDEU PER AQUEST MES I ANIMS A LES QUE ANEM CAP AL NOVEMBRE!!!!! QUE EL JULIOL ES UN MES MOLT BONIC PER TENIR BEBITOS... DE FESTA MAJOR A FESTA MAJOR PAAAAAM !!!! JIJIJIJ
MOLTS PEPOS!!!
Bon dia guapes!
jo també dóno el meu vot per la Sika!! Sika, seràs molt bona jefa i cantaràs moolts panxus!!
Déu ni do les q esteu en desespero: Embarassada, cinderela,Annacr..no volem la W, molts pepos!!
a veure si avui la Rodri tb ens dóna la super bona notícia!
Embarassada, ostres, jo tampoc sabia q es podia ovular mentres es tenia la W, comptava com molt aviat el 7è dia...però, clar, cada dona és un món! Ara li toca doncs a fer els deures!!
Gisa, perfecte si has ovulat dues vegades, els
tenen més possibilitats per pescar-lo!!
Moment ego: la meva W ja està desapareixent..la setmana q ve és la SW i encara no m'han arribat els TO, mecaxissssssss!! sino, haurem de fer més pinxitus i allargar la SW..però coi, el ninu plega molt tard de treballar i està tant agotat que no m'aguanta dia si, dia no molts dies!!
Que tingueu molt bon dia!!
jo també dóno el meu vot per la Sika!! Sika, seràs molt bona jefa i cantaràs moolts panxus!!
Déu ni do les q esteu en desespero: Embarassada, cinderela,Annacr..no volem la W, molts pepos!!
a veure si avui la Rodri tb ens dóna la super bona notícia!
Embarassada, ostres, jo tampoc sabia q es podia ovular mentres es tenia la W, comptava com molt aviat el 7è dia...però, clar, cada dona és un món! Ara li toca doncs a fer els deures!!
Gisa, perfecte si has ovulat dues vegades, els
tenen més possibilitats per pescar-lo!!
Moment ego: la meva W ja està desapareixent..la setmana q ve és la SW i encara no m'han arribat els TO, mecaxissssssss!! sino, haurem de fer més pinxitus i allargar la SW..però coi, el ninu plega molt tard de treballar i està tant agotat que no m'aguanta dia si, dia no molts dies!!
Que tingueu molt bon dia!!
Bon dia cercadores!!!!
Com va això???? Veig que tenim jefa pel novembre. BIEEEEEN!!!!
Sika ho faràs súper bé!!!!!! De part de totes i en especial de part meva: pliiiiisss canta moltes panxus i en especial la de cadascuna de nosaltres!!!
Us vaig llegint cada dia, gairebé a cada minut però des del mòbil és un "rotlle" contestar i agafar el PC a la feina o la tablet a casa a vegades no va bé!!!! Així que aprofito avui que entro més tard per posar-me al dia i comentar les novetats.
nina5: passeu-ho molt bé a la SW i tingueu moooolta punteria
a mi sí que em van arribar els TOs (era aquell paquet que havia d'anar a buscar a correus) i començaré avui a fer-me'ls.
mimu: a per totes!!!!!! Jo tenia entes q tants dies seguits no es bo perq els
van cansats.... Q millor dia si dia no pero aqui hi ha excercadores q van fer diana fentho aixi!!! Anims!!!
manumima: anims amuuuuunt!!!!! Quan mes ocupada estem amb altres coses, menys pensem amb la panxu i....
paaaam!!! A veure si hi ha hagut sooort!!!
carlota: que be q thagi marxat la w i amb ella tot el malestar!!!! Es un boooon rolloooo. Jo sempre abans q em vingui la regla tinc nausees, mal de pits i marejos... Es un simptoma de warry. Pues resulta q ara estic aixi i ni molt menys em toca encara!!! Es un rollo tenir tan malestar... Ja no saps a que es deu....
embarassada: va anar al gine amb la regla? Per saber si s'esta ovulant than de fer eco transvaginal oi? Home... Jo conec un cas q es van quedar prenyis fent un pinxitu mentre hi havia la w present.... O sigui q potser si q te sentit!!!
gisa: gracies per recordarten cada dia de totes nosaltres
ostres aixo dels dos tos positius...q raroooo!!!!! Tan de bo hagueu encertat a l'ovulet!!!!!
anna: uiiiiiii la w dissabteeee!!!! Quin dia et faras te????
cinderela: benvinguda i feste te jaaaaaa!!!! Quina emocioooo!!!! Va q s'acaba l'octubreeeee!!!!
la rodri: bunicaaaa!!!! Molts pepoooos!!!! Aiiisss quina me aixo dels cicles llargs... Jo he mirat l'aplicacio del mobil i veig q el mes q ve tinc data nw pero q al desembre no... Tinc els cicles taaaan llargs q salto al gener....
quan toca ferte te???
bluebike: com estaassss????
karmencita: com anem??????
moment ego: jo avui estic a cd11 i he decidit q començare a ferme to. Ho fare a les 18 i aguantantme dos hores el piiiss. Ho faig be oi??? Si algun dia no ho puc fer a la mateixa hora o be no he pogut aguantar prouta orina passa res??? En fi... Mhe engreixat un ou, tinc pits enormes i mooooltes ganes danar picant i menjant a totes hores... Mecagon les anticonceptives dels nassos!!!!!! Duren molt aquests efectes degut a deixar de pendreles???
Venga nenes!!!! Ens anem llegiiiint!!!!

Com va això???? Veig que tenim jefa pel novembre. BIEEEEEN!!!!
Sika ho faràs súper bé!!!!!! De part de totes i en especial de part meva: pliiiiisss canta moltes panxus i en especial la de cadascuna de nosaltres!!!Us vaig llegint cada dia, gairebé a cada minut però des del mòbil és un "rotlle" contestar i agafar el PC a la feina o la tablet a casa a vegades no va bé!!!! Així que aprofito avui que entro més tard per posar-me al dia i comentar les novetats.
nina5: passeu-ho molt bé a la SW i tingueu moooolta punteria
a mi sí que em van arribar els TOs (era aquell paquet que havia d'anar a buscar a correus) i començaré avui a fer-me'ls.mimu: a per totes!!!!!! Jo tenia entes q tants dies seguits no es bo perq els
van cansats.... Q millor dia si dia no pero aqui hi ha excercadores q van fer diana fentho aixi!!! Anims!!!manumima: anims amuuuuunt!!!!! Quan mes ocupada estem amb altres coses, menys pensem amb la panxu i....
paaaam!!! A veure si hi ha hagut sooort!!!carlota: que be q thagi marxat la w i amb ella tot el malestar!!!! Es un boooon rolloooo. Jo sempre abans q em vingui la regla tinc nausees, mal de pits i marejos... Es un simptoma de warry. Pues resulta q ara estic aixi i ni molt menys em toca encara!!! Es un rollo tenir tan malestar... Ja no saps a que es deu....
embarassada: va anar al gine amb la regla? Per saber si s'esta ovulant than de fer eco transvaginal oi? Home... Jo conec un cas q es van quedar prenyis fent un pinxitu mentre hi havia la w present.... O sigui q potser si q te sentit!!!
gisa: gracies per recordarten cada dia de totes nosaltres
ostres aixo dels dos tos positius...q raroooo!!!!! Tan de bo hagueu encertat a l'ovulet!!!!!anna: uiiiiiii la w dissabteeee!!!! Quin dia et faras te????
cinderela: benvinguda i feste te jaaaaaa!!!! Quina emocioooo!!!! Va q s'acaba l'octubreeeee!!!!
la rodri: bunicaaaa!!!! Molts pepoooos!!!! Aiiisss quina me aixo dels cicles llargs... Jo he mirat l'aplicacio del mobil i veig q el mes q ve tinc data nw pero q al desembre no... Tinc els cicles taaaan llargs q salto al gener....
quan toca ferte te???bluebike: com estaassss????
karmencita: com anem??????
moment ego: jo avui estic a cd11 i he decidit q començare a ferme to. Ho fare a les 18 i aguantantme dos hores el piiiss. Ho faig be oi??? Si algun dia no ho puc fer a la mateixa hora o be no he pogut aguantar prouta orina passa res??? En fi... Mhe engreixat un ou, tinc pits enormes i mooooltes ganes danar picant i menjant a totes hores... Mecagon les anticonceptives dels nassos!!!!!! Duren molt aquests efectes degut a deixar de pendreles???
Venga nenes!!!! Ens anem llegiiiint!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |