Esperadores/Cercadores primavera-estiu

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
gisa
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern

EntradaAutor: gisa » dg. març 22, 2015 2:59 pm

Hola guapes!
Metiarc, ja et vaig llegint a RA també, i ja vaig veure la bona resposta que vas tenir. Que guai... Sant Jordi serà ben especial!!
Manumima, de res!!!
Sabeu què? Estic súper contenta!! Ahir va venir la meva millora amiga a casa i em va dir que està... :-()) :-()) !! Portava temps buscant i me n'alegor tant!!! >.-<:
Pel que fa a mi, estic il.lusionada però pendent del nostre "susto". Dijous tinc eco de control a la gine del privat que em fa les revisions, ja que per la SS no tinc control fins el 15 d'abril, que ja és setmana 26 i tan de temps amb l'incertesa... no. :ufs:
En fi¡, que acabeu de passar un bon diumenge! :content:
Imatge Imatge Imatge
Atuchi
:: pantera
Entrades: 804
Membre des de: dj. set. 05, 2013 1:53 pm

EntradaAutor: Atuchi » dl. març 23, 2015 2:22 pm

Metiarc quina alegria llegir-te!!desitjo de tot cor que sant jordi et porti la millor dr les noticies!es una data ben maca no creus?vinga que et portara sort!!gracies per enrecordar-te de mi i pels teus bons desitjos!un petonàs

Gisa mollta sort per la eco!!ja veuras que surt bé, energia positiva!!!!

Petons maques
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
sergem
:: cèrvol
Entrades: 577
Membre des de: dc. juny 19, 2013 3:53 pm

EntradaAutor: sergem » dc. març 25, 2015 11:27 am

Hola guapes!!!

Que bé saber de les compis!!!
Us escric perque avui al anar al lavabo per fer el test, al rentar-me he vist molt fluxe i he començat a pensar que si jo ovulo en teoría el cap de semana com podía ser que tingués ara tant fluxe (estem parlant de quasi 4 diez de diferencia). Total que al veure els resultats del TO he vist que la ralleta estaba més marcada i comparant-la amb la del mes passat he vist que és com si m'estigués dient que ovulo a CD16 i no a CD18. Com tinc totes les tires enganxades segons el dia de cicle i tot ho puc comparar perfectament amb el cicle anterior (positiu CD18).
És posible que una dona ovuli diez diferents o el que marca és la FL que llavors vol dir que la tinc d'uns 15 diez aprox i per tant aquest mes se m'adelantaria la W dos diez (és a dir de cicles de 32 a 30 diez).
Us deixo la foto perque veieu el que vull dir.
20150325_121735.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dc. març 25, 2015 4:07 pm

Hola Sergem! jo el test del dia 25/2 el veig positiu pero el d'avui no, pel meu parer crec que el positiu el tindras dema o dema passat. Pel que preguntes, es perfectament normal que en un cicle ovulis a cd16 i un altre al cd18. el que es mante igual es la fl pero la ovulacio pot variar, fent que un cicle duri x dies i al cicle següent duri mes o menys. De totes maneres la cw recorda que no vol dir que ovulis aquell mateix dia sino en les properes 48h. Ara, una cosa et dic, aquest moc es perfecte per acollir i transportar els bitxitos cap a l'ovul, o sigui que avui podries fer pinxi perfectament.

Una recomanacio...sembla ser que lo ideal seria...quan tens les relacions, primer tenir orgasme tu, despres ell, i per ultim tu un altre cop. L'explicacio? Dons que amb l'orgasme femeni primer es crea un nivell d'acidesa optim per mantenir els bitxitus, i una vegada ja hi son dins, les contraccions de l'uter amb el nou orgasme femeni fan que viatgin mes rapidament, fa com una mena de succio cap endins i per tant menys cami a fer!!

molta sort en aquest nou cicle!!
sergem

EntradaAutor: sergem » dc. març 25, 2015 7:20 pm

Moltes gracies atuchi!!
Et puc confirmar que ek to del 25/2 (DC18) va ser positiu clarissim pq la linia es va marcar superrapid i del mateix to que la ratlla de control.
El to d'avui ja se que es negatiu. El que jo veig es que comparant la intensitat de les linies del mes passat el to positiu podria sortir entre dema i dema passat. Pertant aquest mes seri ovulacio DC16.
D'aixo que preguntava, com molt be m'has contestat, si una dona podia variar el dia de ovulacio ja que Fl es sempre la mateixa. Pensava que la ovulacio era fixa i ja veig que no.
moltes gracies wapissima!! Ja ens donaras senyals quan hagis tingut la teva nena!!! Vinga que en quatre dies la tens aquiiiii!!! Muaaa!!
Laia80
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

EntradaAutor: Laia80 » dv. març 27, 2015 8:55 am

Ei guapes!! passo ràpid ràpid per destjar-vos molta sort en la cerca!! Vinga Sergem que ho aconseguiràs!!!
Jo estic encantada amb el meu bebè...ja us explicaré quan tingui més temps com va anar tot!!!
petonassos per totes!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Gisa!! Com va l'embaràs???? Ja estàs a la meitat!!!!!
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30
gisa

Re: Esperadores/Cercadores primavera-estiu

EntradaAutor: gisa » dl. març 30, 2015 2:33 pm

Laia80, que guai saber de tu!! Segur que el teu baby és preciós!! Ja ens explicaràs com va anar quan puguis, doncs, espero que anés tot bé! :ok:
Salutacions a totes, guapes!! :***:
Imatge Imatge Imatge
gisa

EntradaAutor: gisa » dl. març 30, 2015 2:35 pm

Per cert, dijous vam tenir eco de control a la privada, per tot el tema de la taqueta al cor i ... de moment ben tranquils que està tot bé!! I ja hem triat definitivament el nom de la nostra floreta: es dirà Sira! :oset:
Imatge Imatge Imatge
tiritissima
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dt. març 31, 2015 7:11 am

Gisa que be!!! El susto fora ja! Ara tot cami de roses :love: Sira m'encanta! Es un nom precios cuca :)
manumima
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

EntradaAutor: manumima » dt. març 31, 2015 9:24 am

Iupiiiii Gisa, quina alegria!!!!! Ara a acabar de disfrutar de l'embaràs i preparar el niuet per aquesta preciositat!!!
sergem

EntradaAutor: sergem » dt. març 31, 2015 12:25 pm

Ei gisa felicitats per aquesta bonísima noticia!!! Fora sustos que no els volem!!! M'encanta el nom que heu triat és supermaco i poc comú!!
perla24
Entrades: 792
Membre des de: ds. maig 25, 2013 8:02 am

EntradaAutor: perla24 » dl. abr. 06, 2015 2:44 pm

HOla noies! :content: :content: :content: :content: :content:

Entro un moment ara que el fiera dorm! Laia que guai saber de tu!!!!!!!!! com va tot amb l'Eric?? deus estar a tope! amb un nen petit i un altre de 4 mesos i pico! jajejejej quin estrès però feliç oi? z2:-) z2:-)
Gisa que bé ! fora sustos eh!! me n'alegro molt q tot vagi viento en popa! el nom súper original! :cnena: </;-)
Sergem no havia vist els nous missatges, et dic el mateix que l'Atuchi i tu mateixa ho expliques perfectament! el 25/2 el TO et deia que ovularies el 26 o 27 de febrer i el d'aquest mes suposo que va ser positiu el de l'endemà! Almenys ara ja pots veure amb claredat quan és la teva ovulació i tenir més opcions per encertar-la! ja feu els deures? jejejej sobretot el dia que et marqui positiu és el pinxito més important, o aquest o l'endemà ok? però vaja ara que ja veus com son els cicles 3 dies abans de la ovulació a fer feina, i 3 dies després del TO positiu tb! ;-)
Atuchi quan surts de comptes? ja queda poquet? :-())

Per la meva part 4 dies de desconnectar de la feina m'han anat mb! El peque està creixent molt ràpid! mare meva que no me'n dono conta i ja té 6 mesos i mig! Avui me'l mirava i al·lucino sola! avui ha fet la seva primera croqueta!!! jejejej està fet un guaperas jejejej què us haig de dir jo no? Ja menja verdura, fruita, cereals i iogurts i s'ho menja tot súper b! És una mica fart però ja m'està b! prefereixo q mengi força i bé que no pas que no mengés... ara ha començat a allargar les nits i s'agraeix molt! pq treballant es fa tot molt dur... però és petit i no se li pot demanar més pobret!

noies un petonàs molt gran!!!! i anem xerrant!
PANXUPACTE ESPERADORES/CERCADORES TARDOR/HIVERN
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
metiarc
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » dg. maig 03, 2015 5:46 pm

Noies, passo per aquí per dir-vos que després de passar per la meva primera FIV, avui em vist al CB "Embarazada 2-3" :b-))) :b-))) :b-)))
Ja vaig fer-me un TE de tira el dimecres perquè no aguantava l'espera, però venient-ho escrit al CB és com a que t'ho creus més :love:

Doncs res, em feia il·lusió escriure-ho a aquest post perquè va ser el primer en el que vaig participar al SP i em vau acollir molt bé. Espero que tot us vagi molt bé a totes!
Una abraçada! neukiss-)

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
gisa

EntradaAutor: gisa » dg. maig 03, 2015 7:56 pm

Metiarc!!!
:b-))) >.-<: :-()) :b-))) >.-<: :-()) ENHORABONA!!!! JA TENS PANXU, GUAPA!!! :b-))) >.-<: :-()) :b-))) >.-<: :-())
Ho vaig llegir al post de RA i tenia pendent entrar a felicitar-te, però ja ho faig per aquí!!!! Aquestes coses sí que fa ilu!!!! Apa, a gaudir (i a patir, jejeje!) i et vaig seguint!!

PD: moltes salutacions a totes les altres!!! Com aneu, guapes???? :content: :content: :content: :content: :content:
Imatge Imatge Imatge
Atuchi

EntradaAutor: Atuchi » dl. maig 04, 2015 2:23 pm

Metiarc moltissimes felicitats!!!!gaudeix tot aquest meravellos procés que es passa volant! Ja ens ho diras ja!
jo ja tinc la Nerea amb mi, es una nineta i aviat fara un mes o sigui que...ja us podeu imaginar!
petons a totes!!
metiarc
Entrades: 862
Membre des de: dt. oct. 22, 2013 5:49 pm

EntradaAutor: metiarc » dt. maig 05, 2015 3:41 pm

Moltes gràcies guapes! He felicitat a tanta gent per aquí pel seu positiu que ara em costa de creure que sóc jo la que ho escric :love:

gisa, jo de tant en tant també et vaig llegint al post de mares. M'agrada veure com van els embarassos de les noies amb qui hem compartit algun post per aquí :ok:

Atuchi, disfruta molt de la teva petita, que si l'embaràs t'ha passat ràpid ja veuràs lo ràpid que et semblarà que creix! Així que has d'assaborir cada moment :love:

Una abraçada guapes!

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!

02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta! :cnena:
xikaboom
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. abr. 29, 2013 8:58 am

EntradaAutor: xikaboom » dc. maig 06, 2015 9:05 am

Holaaaaa, què he de fer per unir-me al grup?
tiritissima
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dv. maig 08, 2015 7:50 am

xikaboom ha escrit:Holaaaaa, què he de fer per unir-me al grup?

Hola! Per aquí la gent van xerrant molt de tant en tant. Ara per ara no hi ha massa activitat com a esperadores. Si ja estàs buscant, jo et recomano que t'apuntis a cercadores o grafiqueres de maig, allà et rebrem amb els braços oberts :content: :ok: :miko:
gisa

EntradaAutor: gisa » dc. ago. 26, 2015 9:08 am

Hola maques!! Tenim aquest post ben mort... Com esteu?? A algunes us llegeixo per altres bandes, altres imagino que ben liades amb els vostres petits, i altres potser en cerca? (Sergem, Triritissima...)
Entro només per informar que el passat 29 de juliol va néixer la Sira! Aquest cop va ser un part natural molt ràpid, sense punts ni res, i la floreta va fer 3670 i 51 cm. És molt tranquil.leta i és guapíssima (què he de dir jo, jejeje!) :love: Amb la gran estem patint una mica perquè mostra molts de gelos... :ufs: . Mica en mica ens anem adaptant, però em sap molt greu per ella... en fi resignació i paciència!

UNA ABRAÇADA A TOTES, SI ÉS QUE ENCARA ENTREU PER AQUÍ!! ;-)
Imatge Imatge Imatge
manumima
Entrades: 207
Membre des de: dt. jul. 29, 2014 3:31 pm

EntradaAutor: manumima » dj. ago. 27, 2015 3:50 pm

Gisa enhorabona! Quina alegria i quun part més bo!!
Lo de la geramaneta suposo que és un temps pel que han de passar, més endavant segurvque estarà encantada!
Ptnts

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::