♬•._.•☂•._.•☁ Grafiqueres de desembre 2015 ☁•._.•☂•._.•♬
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: ♬•._.•☂•._.•☁ Grafiqueres de desembre 2015 ☁•._.•☂•._.•♬
Hahahaha la YUYU ens està fent una innocentada
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Si marta, i de les grosses!! Yuyu espero que no hagis dit res perque estiguis celebrant el positiu x tot lu alt qie si no...pobre de tuuuuu jajajja
Hahahaha, jo he estat uns dies de vacances sense internet, i lo primer que he fet quan n'he tornat a tenir ha estat entrar a grafiqueres a veure si hi havia notícies de la Yuyu... i ara ens fa això!!! Hahahahaha, ric, però aquestes innocentades no em moleeeen! Volem el TE que ens has promès, Yuyu!
La resta veig que sense gaires novetats... tan de bo comenceu el 2016 de la millor de les maneres!

La resta veig que sense gaires novetats... tan de bo comenceu el 2016 de la millor de les maneres!

- _ArcoIris_
- :: tortuga

- Entrades: 343
- Membre des de: dc. oct. 21, 2015 10:04 am
Dayna. .. venía a ver tu gráfica , cariño.... qué ha pasado ? Veo que has marcado algo en stat. .... pero no es la warry no????? 

http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido
27.10.2015. TE + :) ..11.11.2015 Te fuiste :'(
29.11.2015 ¡Volvemos a estar embarazados! 6/9/16 Llegaste Emma!

Bon dia!
Modo ego-soso movil per informar-vos que no m'he fet TE. Baixada monumental de tempe i un primer tacadet marró. Tot apunta que la W està al caure. Us aviso quan vingui del tot i després entro amb calma i personalitzo.
Ahir vaig aguantar tot el dia amb febre sense prendre res davant el dubte de panxu... Jooo! Quina ràbia! Això és la FL curteta... Per sort que ja tinc hora al gine.
Ànims arcoiris! Ens veiem al Grafiqueres de Gener! Si voleu soc la Jefa, però sóc força inexperta! Bé, candidatura feta a l'espera d'alguna candidata més experta.
Modo ego-soso movil per informar-vos que no m'he fet TE. Baixada monumental de tempe i un primer tacadet marró. Tot apunta que la W està al caure. Us aviso quan vingui del tot i després entro amb calma i personalitzo.
Ahir vaig aguantar tot el dia amb febre sense prendre res davant el dubte de panxu... Jooo! Quina ràbia! Això és la FL curteta... Per sort que ja tinc hora al gine.
Ànims arcoiris! Ens veiem al Grafiqueres de Gener! Si voleu soc la Jefa, però sóc força inexperta! Bé, candidatura feta a l'espera d'alguna candidata més experta.
http://www.fertilityfriend.com/home/60fbed
26/03/16: TE+ Mode superfeliç on. Agafa't ben fort!
3/04/16: veiem el saquet de 7mm.
20/04/16: el nostre cigronet fa 15,3 mm i batega fort!
20/05/16: fas 10.5 cm i bategues a 156bpm.
18/07/16: eco morfològica ok! Per fi et deixes veure Edna!!!

Bon dia a totes! Com esteu?
Arcoiris, molt guai la teva grafica, no? Va, que ja queda res de desespero!!!!
I on s'ha ficat la yuyu?
Dayna, com estàs reina? Veig que la tempe ha baixat...
Jo crec que ovularé en un o dos dies, i ja m'acabo de ratllar. Perquè estem fent molts deures, i ara he vist que en l'últim ebaràs, que ja feia grafis, vam encertar després de quatre o cinc dies d'abstinència abans de l'ovulació i fer deures el dia de l'ovulació i el següent, que els
devien estar a tope!!
Ja penso que no estem fent bé...
Arcoiris, molt guai la teva grafica, no? Va, que ja queda res de desespero!!!!
I on s'ha ficat la yuyu?
Dayna, com estàs reina? Veig que la tempe ha baixat...
Jo crec que ovularé en un o dos dies, i ja m'acabo de ratllar. Perquè estem fent molts deures, i ara he vist que en l'últim ebaràs, que ja feia grafis, vam encertar després de quatre o cinc dies d'abstinència abans de l'ovulació i fer deures el dia de l'ovulació i el següent, que els
devien estar a tope!!Ja penso que no estem fent bé...
ArcoIris ahir li vaig ensenyar a una amiga com va el FF i crec que vaig marcar alguna cosa per error. No sé on es posa l'Stats ni què significa...
Si és warry i no no ho sé, per l'asprcte no ho sembla pas encara, és poc i més aviat marró clar. Pel dia DPO quadraria amb sangnat d'implantació però la baixada de tempe és important. Ahir al vespre vaig prendre finalment paracetamol de 500 per baixar la febre.
Si veig que en un parell d dies no ve la W aleshores faria TE.... De moment avui m'han passat les ganes. Snif...
Si és warry i no no ho sé, per l'asprcte no ho sembla pas encara, és poc i més aviat marró clar. Pel dia DPO quadraria amb sangnat d'implantació però la baixada de tempe és important. Ahir al vespre vaig prendre finalment paracetamol de 500 per baixar la febre.
Si veig que en un parell d dies no ve la W aleshores faria TE.... De moment avui m'han passat les ganes. Snif...

Dayna, doncs potser la baixada de tempe és per efecte del paracetamol, no? Doncs a esperar i a veure demà!
Paciència!!!
Paciència!!!Re: ♬•._.•☂•._.•☁ Grafiqueres de desembre 2015 ☁•._.•☂•._.•♬
dayna guapa jo a aquestes dues últimes tempes no els faria cas. amb febre i paracetamol no són realistes. espero que et trobos millor!! lo del tacadet... a veure com avança!
night no et capfiquis amb com la vau encertar l'altra vegada!
arcoiris aviat sortim de dubtes amb tu!
la yuyu la matarem al final!!
night no et capfiquis amb com la vau encertar l'altra vegada!
arcoiris aviat sortim de dubtes amb tu!
la yuyu la matarem al final!!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
18/12/2015 TE+
- _ArcoIris_

Dayna. ...embarazada puedes tomar paracetamol. ...es casi lo único que puedes tomar para dolor y fiebre .... así que no aguantes malestar ...
El ibuprofeno ni mirarlo....
Estamos pendientes de ti, guapa... la bajada bien podría ser por estar malita. ... mientras no hay w. ...hay esperanza
El ibuprofeno ni mirarlo....
Estamos pendientes de ti, guapa... la bajada bien podría ser por estar malita. ... mientras no hay w. ...hay esperanza
http://www.fertilityfriend.com/home/542781" onclick="window.open(this.href);return false;

- _ArcoIris_

Modo ego.... yo estoy en una montaña rusa ....
A ratos pienso..... tengo mucho flujo y líquido líquido....y así 3 días que hasta mojo la cama y todo ... Entonces me alegro ...
Luego pienso ... pero me duele la barriga como si la warry fuese inminente .... y me chafo. ..
Luego .... pero tienes encías inflamadas ....y de nuevo arriba ...
Después .... pero aún te quedan dos días para saber ...
Más tarde .... pero llevas toda la madrugada con angustia y acidez. ..
Y luego. ..... pero. ....aunque lo estés. ...y si vuelve a irse en la semana 6 por tercera vez ?....
A ratos pienso..... tengo mucho flujo y líquido líquido....y así 3 días que hasta mojo la cama y todo ... Entonces me alegro ...
Luego pienso ... pero me duele la barriga como si la warry fuese inminente .... y me chafo. ..
Luego .... pero tienes encías inflamadas ....y de nuevo arriba ...
Después .... pero aún te quedan dos días para saber ...
Más tarde .... pero llevas toda la madrugada con angustia y acidez. ..
Y luego. ..... pero. ....aunque lo estés. ...y si vuelve a irse en la semana 6 por tercera vez ?....

Tens raó Lagreta, vull deixar de pensar en les tempes aquestes i observar el tacadet. Al final caurà pel seu propi pes, si és warry ho veuré clar en unes hores o demà. I si ho és, em carregaré d'energia pel proper any en el que desitjo que arribi la panxu!
ArcoIris, entenc les pors i dubtes, però intenta ser positiva. No pensis ja en la setmana 6, pensa que a la 3a va la vençuda! Pepos!! Va, que lo teu pinta molt bé! Amuuuuunt els ànims! Una abraçada forta!
ArcoIris, entenc les pors i dubtes, però intenta ser positiva. No pensis ja en la setmana 6, pensa que a la 3a va la vençuda! Pepos!! Va, que lo teu pinta molt bé! Amuuuuunt els ànims! Una abraçada forta!

Arcoiris, preciosa, es normal que te sientas así. El desespero es duro para todas, pero a ti se te junta con las malas experiencias que has vivido recientemente. Seguro que prefieres haber acertado y que haya panxu, pero al mismo tiempo te da miedo que se repita la historia, verdad? Si una cosa he aprendido con el proceso de búsqueda y las primeras semanas de embarazo es que, por mucho que queramos, no tenemos control sobre nada. Y eso al principio me daba pavor. Mucho mucho miedo.
Primero: conseguiremos embarazo? Hay algún problema? Si tenemos un problema, podremos solucionarlo? Si llega la panxu... cuándo será? Y ahora que llegó la deseadísima panxu: estará todo bien? Es normal ese dolorcillo? Ese flujo es normal, o puede ser principio de infección? Habrá latido? Estará en su lugar? Y así mil preguntas y pequeñas angustias.
Y luego pienso que no está en mis manos controlar todo el proceso. Puedo cuidarme, comer sano, no pasarme con los esfuerzos físicos, etc, pero el resto no depende de mi. Y si al principio ese pensamiento me aterraba, ahora me tranquiliza. Si tiene que ir mal, irá mal, y si tiene que ir bien, irá bien, y pase lo que pase nada será ni por mi culpa ni gracias a mi. Acojona bastante, pero es liberador. Lo único que está en mis manos es cuidarme y mantenerme positiva. Y aprender a ser paciente hasta que lleguen las primeras pruebas, las primeras patadas, las primeras contracciones, el momento del parto... y tengamos por fin a nuestro bebé, que va a necesitar de todo nuestro amor y sí, de toda esa paciencia que hemos adquirido a lo largo del camino.
Sé que ahora los miedos te invaden, aunque sea sólo a ratitos, pero estoy convencida que la próxima será la buena y que todo irá bien. Sufrirás? Pasarás miedo en algún momento? Seguro, porque ser madre conlleva alguna que otra preocupación siempre. Pero al final ganarán los momentos felices, las alegrías, las pequeñas victorias. Y todas llegaremos a la meta y seremos las mejores madres para nuestros hijos. Perfectas? Despreocupadas todo el tiempo? Pues seguramente no, pero las mejores para nuestros peques.
Un abrazo, preciosa, y ojalá el 2016 te reciba con un bebé sanote y precioso que pinte una sonrisa enorme en tu cara. Mil besos
Primero: conseguiremos embarazo? Hay algún problema? Si tenemos un problema, podremos solucionarlo? Si llega la panxu... cuándo será? Y ahora que llegó la deseadísima panxu: estará todo bien? Es normal ese dolorcillo? Ese flujo es normal, o puede ser principio de infección? Habrá latido? Estará en su lugar? Y así mil preguntas y pequeñas angustias.
Y luego pienso que no está en mis manos controlar todo el proceso. Puedo cuidarme, comer sano, no pasarme con los esfuerzos físicos, etc, pero el resto no depende de mi. Y si al principio ese pensamiento me aterraba, ahora me tranquiliza. Si tiene que ir mal, irá mal, y si tiene que ir bien, irá bien, y pase lo que pase nada será ni por mi culpa ni gracias a mi. Acojona bastante, pero es liberador. Lo único que está en mis manos es cuidarme y mantenerme positiva. Y aprender a ser paciente hasta que lleguen las primeras pruebas, las primeras patadas, las primeras contracciones, el momento del parto... y tengamos por fin a nuestro bebé, que va a necesitar de todo nuestro amor y sí, de toda esa paciencia que hemos adquirido a lo largo del camino.
Sé que ahora los miedos te invaden, aunque sea sólo a ratitos, pero estoy convencida que la próxima será la buena y que todo irá bien. Sufrirás? Pasarás miedo en algún momento? Seguro, porque ser madre conlleva alguna que otra preocupación siempre. Pero al final ganarán los momentos felices, las alegrías, las pequeñas victorias. Y todas llegaremos a la meta y seremos las mejores madres para nuestros hijos. Perfectas? Despreocupadas todo el tiempo? Pues seguramente no, pero las mejores para nuestros peques.
Un abrazo, preciosa, y ojalá el 2016 te reciba con un bebé sanote y precioso que pinte una sonrisa enorme en tu cara. Mil besos
Que bonitas palabras Siberiana! Creo que nos has dado una inyección de ánimos a todas, no solo a ArcoIris. Mil gracias!

em trec el barret amb la siberiana!!
arcoiris és normal tenir aquestes pors però amb la progesterona (crec q era això el q t va donar el gine) segur que a la propera el cigronet s'agafarà ben fort!
ningú va dir que fos fàcil el camí de la maternitat!
arcoiris és normal tenir aquestes pors però amb la progesterona (crec q era això el q t va donar el gine) segur que a la propera el cigronet s'agafarà ben fort!
ningú va dir que fos fàcil el camí de la maternitat!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd
18/12/2015 TE+
18/12/2015 TE+
Me infiltro pq os leo cuando puedo.. para agradecer a Siberiana sus palabras. . Precisamente este mes pienso exactamente todo lo q dices aunque en silencio. . Tuve un aborto pasado el verano y hace unos días una familiar mia ha perdido a su bebé de tan sólo 5 meses.. se le paró el corazón dentro d su barriguita.. y con todo esto te das cuenta el duro y difícil camino hacia la maternidad.. realmente después d algo así. . Puedes volver a tener ilusión? A desear buscarlo con todas tus fuerzas? Pues creo q si.. toda traba te hace más fuerte y tenemos q conseguir pensar, que no depende d nosotras al 100%.. cuando consigamos tener este pensamiento, tendremos nuestra recompensa seguro. Besos a todas.
M'alegra saber que us han agradat les meves paraules, gràcies per fer-m'ho saber. Realment hi tantíssimes coses que no podem controlar... però cal tirar endavant amb força i il·lusió, sense pensar massa en tot allò que es pot tòrcer, i confiar que anirà bé.
Petit36, em sap molt greu la teva pèrdua, i també la de la teva familiar. L'any passat dues amigues meves molt properes van viure una experiència similar, i va ser duríssim per elles i el seu entorn. Una estava de 5 mesos i l'altra de 6. En aquell moment nosaltres encara no estàvem buscant, però va ser un cop molt fort: patia per elles i els seus companys, estava trista, empipada amb la vida... i també acollonida, perquè allò volia dir que qualsevol s'hi pot trobar. Que la vida és fràgil, i que el camí a la maternitat no és tan fàcil ni de color de rosa com ens l'han venut a les pel·lícules.
Un any més tard han recuperat la il·lusió i l'empenta, i de fet una d'elles està a un parell de mesos de ser mare d'un nen que serà estimadíssim per tots. Els ha tocat viure una experiència duríssima que ningú es mereix, i no la podran oblidar mai, però la il·lusió es recupera i de tot ens n'acabem sortint. Molts ànims per tu i per la teva familiar, i no us oblideu de fer-li costat de la manera que pugueu (i que a ella li vagi bé). Algunes persones prefereixen passar el dol soles, d'altres necessiten fer-ho en companyia. La mort prenatal per desgràcia és tabú a la nostra societat, i sovint les persones que s'hi troben ho viuen encara pitjor pel fet de no poder parlar-ne. Així que procureu donar-li la opció a parlar-ne si li ve de gust, ara o més endavant, i ja veureu que no és tan difícil com sembla... no es tracta tant de trobar paralules "màgiques" ni grans consells, sinó de ser-hi, d'escoltar, de fer saber que no estan sols.
Petons per totes!
Petit36, em sap molt greu la teva pèrdua, i també la de la teva familiar. L'any passat dues amigues meves molt properes van viure una experiència similar, i va ser duríssim per elles i el seu entorn. Una estava de 5 mesos i l'altra de 6. En aquell moment nosaltres encara no estàvem buscant, però va ser un cop molt fort: patia per elles i els seus companys, estava trista, empipada amb la vida... i també acollonida, perquè allò volia dir que qualsevol s'hi pot trobar. Que la vida és fràgil, i que el camí a la maternitat no és tan fàcil ni de color de rosa com ens l'han venut a les pel·lícules.
Un any més tard han recuperat la il·lusió i l'empenta, i de fet una d'elles està a un parell de mesos de ser mare d'un nen que serà estimadíssim per tots. Els ha tocat viure una experiència duríssima que ningú es mereix, i no la podran oblidar mai, però la il·lusió es recupera i de tot ens n'acabem sortint. Molts ànims per tu i per la teva familiar, i no us oblideu de fer-li costat de la manera que pugueu (i que a ella li vagi bé). Algunes persones prefereixen passar el dol soles, d'altres necessiten fer-ho en companyia. La mort prenatal per desgràcia és tabú a la nostra societat, i sovint les persones que s'hi troben ho viuen encara pitjor pel fet de no poder parlar-ne. Així que procureu donar-li la opció a parlar-ne si li ve de gust, ara o més endavant, i ja veureu que no és tan difícil com sembla... no es tracta tant de trobar paralules "màgiques" ni grans consells, sinó de ser-hi, d'escoltar, de fer saber que no estan sols.
Petons per totes!
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Chapó es paraules de la Siberiana
i totalment d'acord. Hi ha coses que escapen del nostre control... així és la naturalesa. Quan vaig patir l'avort al setembre jo no em vaig venir avall perque sempre pensava que era una qüestió de la naturalesa humana... no va evolucionar perquè no podia fer-ho. Doncs bé, i què podia fer jo? Res... així que cap amunt i ja vindrà el meu cigronet. A més em vaig donar compte que la gran majoria de dones que conec han passat pel mateix.. ma mare, ma tieta, la noia q anava a prepart amb mi, la colega de la uni, la de castels.......i moltes ja són mares o estan a punt de ser - ho.
A totes ens arribarà, tard o d'hora. I el que hem de fer és RE LAX AR NOS
per fer-nos un TE abans no ens quedarem prenyis de cop hehhee o per rallar-nos pels símptomes. ..el que fa que ens hi poguem quedar és més el relax que res.
Així doncs, ànims a totes que esteu en fase desespero/ fase peliculera.
i totalment d'acord. Hi ha coses que escapen del nostre control... així és la naturalesa. Quan vaig patir l'avort al setembre jo no em vaig venir avall perque sempre pensava que era una qüestió de la naturalesa humana... no va evolucionar perquè no podia fer-ho. Doncs bé, i què podia fer jo? Res... així que cap amunt i ja vindrà el meu cigronet. A més em vaig donar compte que la gran majoria de dones que conec han passat pel mateix.. ma mare, ma tieta, la noia q anava a prepart amb mi, la colega de la uni, la de castels.......i moltes ja són mares o estan a punt de ser - ho. A totes ens arribarà, tard o d'hora. I el que hem de fer és RE LAX AR NOS
per fer-nos un TE abans no ens quedarem prenyis de cop hehhee o per rallar-nos pels símptomes. ..el que fa que ens hi poguem quedar és més el relax que res.Així doncs, ànims a totes que esteu en fase desespero/ fase peliculera.
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
1-8-16 TE + Endavant!

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Bé,
Lo meu ja comença a ser warry... Ohhh! A més ja em comença a fer mal. És el segon mes que tinc febre el dia abans de la warry, no sé si és gaire normal, però no m'havia passat mai. En fi, ho consultaré al gine.
ArcoIris a veure si ens dones tu l'alegria de panxu!
Lo meu ja comença a ser warry... Ohhh! A més ja em comença a fer mal. És el segon mes que tinc febre el dia abans de la warry, no sé si és gaire normal, però no m'havia passat mai. En fi, ho consultaré al gine.
ArcoIris a veure si ens dones tu l'alegria de panxu!

Siberiana, unes paraules molt boniques i certes!!!
Dayna, ànims!!
El 2016 serà el nostre any!!!! Aviat ho aconseguirem.
Dayna, ànims!!
El 2016 serà el nostre any!!!! Aviat ho aconseguirem.Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |