Cercadores Setembre!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
crunchi
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Cercadores Setembre!!!

EntradaAutor: crunchi » dg. set. 25, 2016 12:49 pm

Oh nenes quants posts, se m'acumula la feina que us vull comentar a totes!!!!

LOULY em sap molt greu!!!! T'entenc perfectament, es un bon xascu.... t'envio molts anims i una abraçada, i molta energia positiva pq arribi aviat la panxu :ok:

Estic molt d'acord amb la cookiee46, tenim dret a estar una mica xof i enfadar-nos amb el món, pero ens hem de mantenir positives, que la força no decaigui. Aquest post crec que ens va be per fer pinya, per poder explaiar-nos, per trobar comprensió i bona energia. Molta sort cookiee!!!

Marta _1986 si, merci, aixo dels TO es un mon pero m'ho he anat llegint per aqui i x ls instruccions, ho tinc una mica mes clar.... Tens raó que 4 mesos de búsqueda es poc i no m'he d'alarmar.... al primer moment em va rallar, pero ara estic mes tranquila....Molta sort bonica per a tu tb!

Nena82, mucho animo, nos vemos en el post de octubre!!! A ver como nos va cn los TO jejeeje

Molts anims Gironina!!!! No et posis trista per lo de la teva amiga... ben el contrari!!! Amb un pensament positiu jo penso que es una sort tenir una amiga que estigui ara embarassada, abans que tu, que et podrà aconsellar, donar recolzament, et podrà deixar robeta (jejeje), etc. Pq estic segura que tindras panxu aviat, i els vostres bebes es portaran molt poc temps!!!! Es molt guay aixo!!!! Pensa-ho aixi, encara que es portin 1 any de diferencia, es molt poquet!!!! Molta sort maca!! No et desanimis!!

JAD com va, alguna novetat?? Molts anims tb per a tu.... creuem dits, si no hi ha W hi ha esperança....!!!

Amanda, molts anims per a tu tb!!!! Alguna novetat, has fet TE?? Ja ens explicaràs....

LANNAH ja ens aniras informant!!! :ok:

Meerut!!! Si has deixat aquest mes ls anticonceptives, poder no ovularas.... no se ai et servira, pero a mi la llevadora em va dir que lo ideal és esperar 2 mesos dsd que deixes ls antibaby fins que et poses a buscar, pq el cos es recuperi i nose si em va dir que l'endometri o no se que, recuperi el tamany.... jo fa uns 3-4 mesos que ls vaig deixar..... he perdut la conta ja.... alla al juny-juliol. Pero fins ara no m'he fet cap TO aixi que no se.... aquest mes ho veure si ovulo o no.....anims maca!!

Segur que em deixo a algu per citar, pero bueno, us envio bones energies per a totes!!

Modo ego: el meu sabado sabadete va ser molt tranquil. Vam anar a sopar amb uns amics que tb va be desconectar.... pero poca feina pq estic amb W encara... avui ja deu marxar... aviam si puc tancar el mes de stembre amb força i energia jeje :p-)
Imatge

Imatge
Boniqueta
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dg. set. 25, 2016 1:55 pm

Hola noies, perdoneu perque estic una mica desconnectada!! Escric des de mobil i vaig rapid.....
Primer de tot ARI MOLTÍSSIMES FELICITATS!!

Louly em sap molt de greu. Molts ànims!

Les que esteu en desespero com aneu? Jo soc una d'elles i la veritat no sé.....m'ha de venir entre demà i dimecres. Tinc símptomes prewarry totals però van i venen....Amb el meu primer embaràs tenia sensació de regla igual que si hagués de venir i no va aparèixer mai. Ahir em vaig der un TE d'amazon i va ser negatiu. He decidit que no men faig mes fins dimecres.

Enfi....quina paciència que s'ha de tenir :-o00m
Imatge
Gironina35
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dj. maig 26, 2016 12:11 pm

EntradaAutor: Gironina35 » dg. set. 25, 2016 7:02 pm

Crunchi tens tota la raó del mon. Merci per aquests anims! :-()-)

Boniqueta anims per aquets desesperos horrorosos!!

Nena82 yo si fuera tu haria los test antes del dia 10. Te cuento mi primera experiencia con ellos. Yo empeze el dia 7 del ciclo y el dia 10 me dio super positivo hoy que es 11 da positivo pero no tanto como ayer así que se me hubiera pasado alomejor si empiezo mas tarde en busqueda del positivo mas marcado por que fue ayer... asi que ayer lo dimos todo y hoy espero repetir :content:
Gironina35

EntradaAutor: Gironina35 » dg. set. 25, 2016 7:03 pm

Ai Nena te lo digo porque yo tengo ciclos de 26 dias asi cortitos como tu....
mooneta
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

EntradaAutor: mooneta » dg. set. 25, 2016 8:34 pm

Bona nit noies!

Louly en sap molt greu...es una púa....jo també tenia la sensació que aquewt cop si i res....la W :dimoni: :dimoni: ha decidit venir aquest matí just abans del dinar amb les meves tres amigues panxudes :( :(
Tenía moltes ganes del dinar, però sentir con explicaven que elles a la primera no m'ha ajudat gaire.

En fi.....avui toca plorera i demà aixecar-se convençuda de que a l'Octubre ho aconseguirem. :p-)
louly
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dj. jul. 19, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: louly » dg. set. 25, 2016 10:20 pm

Ostres noies...obrir el soc petit i llegir les vostres línies de recolzament, la veritat que es enfortidor! moltes gràcies a totes!
jpd1980 fins ara no havia fet cap TO en serio, pensava que no caldria, però arribat el moment crec q és el que toca. bàsicament per guiar-me en els dies bons que cal fer pinxito...sino a caben sent pinxitos per si a caso i no ens mola gaire...anirem fent quan ens vingui de gust i quan toqui al ser poquets els agafarem amb ganes! El gine ja tenia pensat de dir-li que fa un any, no vull perdre mes temps.
Gironina35 aquesta sensació que tens és totalment sana...a mi em va passar l'any passat, tota la nostra colla ja tenen el segon fill, o sigui que els embarassos venien un seguit de l'altre...ara ja no m'afecta pero per uns moments la idea de "perquè jo no" et ve sovint el cap....
Comenceu a pensar-vos qui agafarà el relleu eh?
Imatge

Imatge
JAD
Entrades: 106
Membre des de: dc. set. 21, 2016 7:58 am

EntradaAutor: JAD » dl. set. 26, 2016 8:12 am

Louly ho sento, anims!

Jo estic una mica com tu.. i divendres vaig anar al ginecoleg perquè comences ha fer algunes proves.. tinc 36 anys i tampoc vull perdre el temps..
i tb he anat a veure une homeopata, començo avui el tractament.

A mi encara no m'ha vingut la W.. 2-3 dies d retard.. pero tots els tests que faig son negatius, aixi que :ufs:

Dec haver ovulat molt més tard del que pensavem aquest mes..

si, dintre de poc ens passem a cercadores d'octubre!!
Gironina35

EntradaAutor: Gironina35 » dl. set. 26, 2016 8:39 am

Bon dia!!!

SI Louly es aixo que em dius... aquesta sensació... pots seguir de jefa al octubre ehhhh

JAD jo tambe havia pensat amb lo del homeopata... tenim la mateixa edat i tMbe tinc la sensacio que el temps corre i més buscant el primer... amb la gine va anar be???

Encetem una setmana de remate final??? Com van els ultims desesperos?????
ARI83
Entrades: 108
Membre des de: dt. maig 31, 2016 11:45 am

EntradaAutor: ARI83 » dl. set. 26, 2016 8:41 am

Bon dia noies,

us explico una mica la meva història que com quasi totes vosaltres m'ha costat moltíssim aconseguir el positiu, i amb molt d'esforç sembla que ara ho hem aconseguit.

Vam iniciar la cerca al abril del 2014 i fins al març del 2015 no vaig aconseguir el meu primer embaràs, va costar molt i finalment el 15 d'abril em van fer un raspat perquè no hi havia batec.
Desprès de la primera regla desprès del avortament ens hi vam tornar a posar, però buscant informació vaig decidir que ens prendríem vitamines per reforçar ell Seidiferty i jo Seidivid, ens ho hem pres durant dos mesos i desprès també vam començar amb els TO perquè realment no s'havia quan ovulava i 10 dies abans de la w sempre ho he passat malament amb mals de panxa i molts gasos.
El Seidivid m'ha ajudat molt a regular els cicles perquè els tenia molt irregulars i ara són de 31 dies clavats.
Els TO m'han ajudat a descobrir que ovulo 4 dies abans dels meus mals de panxa, la qual cosa ho fèiem malament.
Doncs bé, la meva última w va ser el 20 d'agost i a CD17 ja va donar el TO positiu, així que van ser 3 dies amb 3 pinxitos, a la dutxa i a dormir. ..::··
El dissabte 24 vam decidir fer CB i posava 1-2 setmanes, però realment ja són 5 setmanes, i avui ja he trucat per demanar hora a Dexeus i m'han donat pel proper dilluns, ja que he insistit que vaig tenir l'avortament i m'han dit millor mirar-ho el més aviat possible.

Quin rotllo us he fotut!! realment sembla que mai arribarà el positiu, però relaxeu-vos que arribarà, jo m'he ratllat moltíssim, he plorat molt, ens hem enfadat amb la parella fins i tot perquè ja no saps cap on tirar, i finalment quan vam dir donem marge fins a octubre i sinó anem a visitar-nos a reproducció, ho hem aconseguit, suposo que ho hem donat tot!!

JPD, busybee, quins simptomes teniu, jo no em para de fer mal de panxa i els pits em cremen!!

Bona setmana a totes i moltes gràcies!! :-()-) :-()-)
JAD

EntradaAutor: JAD » dl. set. 26, 2016 8:52 am

Ningun rotllo ARI!

JA ens va bé que les que aconsegui positiu ens expliqueu com ha anat tot!

Gironina, la gyneco em va dir que encara que no portessim un any si que valia la pena fer tests, al menys per estudiar el cicle i veure si necessito ajuda. Tb vol fer radio de trompes, però aixo ja em fa menys gràcia!

Doncs prova el homeopata, pero mira que n'hi han de diferents tipus! Jo em pensava que em donarien el tractament classic que posa per internet, i no, em va donar algo expecific per mi i pel meu caracter i simptomes, etc..

si no l'acupuntura diuen que tb ajuda..

Jo sóc metge, pero crec que les medcines alternatives en alguns casos poden ajudar, perquè tenen més en compte tot el cos i la ment..

Jo no sé si anar a comprar un TE a la farmàcia.. sempre es pot somiar que els TE que he comprat per internet no funcionen! ja ja
jpd1980
Entrades: 1051
Membre des de: dl. jul. 08, 2013 11:53 am

EntradaAutor: jpd1980 » dl. set. 26, 2016 9:01 am

Bon dia, noies!!!

Com aneu, boniques??

ARI, mal d'ovaris i ronyons lleus, els pits un mal impresionant, l'estómac regular i mooolta gana!! el que toca, no?? jejjeeje

JAD, i si fas un CB, potser t'ho detecta...

Com aneu totes?? alguna novetat???
Imatge
Imatge
Imatge
nuu
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. set. 13, 2016 4:55 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: nuu » dl. set. 26, 2016 9:24 am

Bon dia a totes!

Si que heu escrit!!!! jo he desconnectat força durant el cap de setmana. I la veritat que com que són novata amb el tema, llegir-vos em va molt bé per aprendre!!!!
Jo estic com la Boniqueta entre avui i dimecres m'ha de venir la warry i segueixo amb els mateixos simptomes, pits inflants i adolorits i mal de ronyons... quan vaig el wc i m'aixugo espero que no taqui!!!!! ... en fi, que us he d'explicar.

Molts ànims a totes. :-o00m
nuu
laaiee
Entrades: 28
Membre des de: dl. jul. 04, 2016 10:20 am

EntradaAutor: laaiee » dl. set. 26, 2016 10:47 am

meerut ha escrit:Hola noies,

Disculpeu però entre la feina, nens i estudis, no trobo moment de tranquil·litat per connectar-me i posar-me al dia.

Ari, felicitaaaaats!!!! :b-))) :b-))) :b-)))

Lanana, que no et doni baixón, dona! Com diu l'Elantris, sigues positiva :-()-)

laaiee, he llegit que fa 3 mesos que has deixat les anticonceptives. El primer mes com vas tenir el cicle? Jo les he deixat aquest mes de setembre, a principis de mes, i he començat amb el TO de Clearblue des del dia 10 de cicle, i en porto 11 i tots negatius :ufs: Aquest cicle és llarguíssim, jo ja hauré de passar a cercadora d'octubre perquè sembla que el meu cos no vol ovular ni a la de tres!

JAD, benvinguda al fòrum!!

Crunchi guapa, ànims! Ens veiem a cercadores d'octubre i serà la nostra! :ok:

Gironina35, que veus la ratlleta molt forta o es veu una mica? Vaig llegir que la hormona està sempre present al cos, que per això moltes vegades els TO surten amb ombreta. Fes-te'n més dies i vés comparant a veure si de mica en mica es va marcant més fort. Però bé, a veure què et diuen les que tenen més experiència.

Modo ego: Doncs jo segueixo esperant el positiu del TO. Porto 11 dies que no em surt la careta somrient. Vaig anar dijous a la revisió de la ginecòloga i em va dir que a la eco semblava que encara no havia ovulat. Primer mes sense pastilles, hauré de tenir paciència. Ja he comprat més TO... En resum, que passo directament a cercadores d'octubre. :-o00m :-o00m :-o00m

Què tal la resta? Crec que hi ha força desesperos. Ànims a totes!!! :p-)

Hola guapes!!

Doncs meerut jo fa tres mesos que vaig deixar les anticonceptives, aquests dos mesos no he controlat massa.. però aquest mes vaig comprar TO... i ahir em va donar un suuuuuuuuuuuuuper positiu!! >.-<: >.-<: Ossigui que entre avui i demà hayrem d'aplicar-nos el cuento i a tope :love: :love: :love:

Estigues tranquila perquè les dos-tres primers mesos és molt difícil quedar-se embarassada.. M'ho va dir la comadrona, i en el meu cas els dos primers mesos han sigut d'habituament al nou cicle. Pel que veig, el meu cicle és de 30-31 dies, ja s'ha regularitzat... Així que a veure que tal! :b-)))

Però el que dic, amb calma i paciència, perquè jo el mes passat vaig tenir retràs de 4 dies i ja em veia comprant panyals jajajaja!

Mode ego: doncs això, que ahir va ser el meu primer TO positiu!! Brutal com es marca la ratlleta! Avui i demà anirem a tope! Cames amunt i calces avall! :miko: :miko: :miko: :miko: :miko:
07/16 Comencem a buscar-te
08-12-16 TE +++++ :love:
04-01-17: Et veiem per primer cop! 15mm :miko:
22-05-17: Tens un nasset com la mama! T'estimem Asier :-)(-:
09-06-17: Ets un nen preciós que ja pesa 1,700kg :content:
Boniqueta
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dl. set. 26, 2016 11:50 am

Bon dia noies,
Segueixo com la nuu ni rastre de warry però amb molèsties als ovaris i als ronyons....Cada vegada que vaig al lavabo ja pateixo.....però de moment res de res.
Això si, dormir dormo fatal. Porto uns dies que em desperto molt sovint i em desvetllo sense raó aparent.....

:-o00m :-o00m
Imatge
Gironina35

EntradaAutor: Gironina35 » dl. set. 26, 2016 12:19 pm

JAD jo crec molt amb les terapies complementaries i bueno jo esperaré a veure aquest cicle com va... i després decidirem pero segur que si es que no aniré al gine (que per cert com que em vaig mudar fa poc en busco algun per Barna que si algú me'n pot recomanar algun ho agrairé...) però segurament també faré alguna cosa alternativa...

Ari gràcies per la teva crònica i per saber com ha anat per que ens és de gran ajuda a les que estem en procés! ja ens diràs que et diu la gine...

Ànims Boniqueta, Nuu... !!!!

Laaiiee a tope!! tu vas més o menys com jo! per que el meu super postiiu va ser dissabte! ahir es marcava pero menys i avui encara me l'he de fer... així que a veure que... :love:
Amanda2016
:: rateta
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

EntradaAutor: Amanda2016 » dl. set. 26, 2016 12:24 pm

NUU i BONIQUETA, moltissima sort!!!!!!!!! estaré pendent de vosaltres!

JAD, al final t'has fet TE? per quan et toca?

LAAIEE, anim amb els deures!!!!!

Les que esteu en desespero anim i a veure si ens els 4 dies de setembre que queden cantem un munt de positius!!!!!

Les que entreu a la SW a per totes! que a l'octubre no parem de cantar positius!
JAD

EntradaAutor: JAD » dl. set. 26, 2016 1:28 pm

NUU i BONIQUETA, sort!!!!

Doncs a mi em tocava la W divendres passat.... i res.. vaig tenir sensacio de W un dia pero va passar.. i algunes perdues blanques..

LA mala noticia és que he fet els TE d'internet super sensibles i surten negatius ... doncs déu seu un retard i ja està.. :(

Potser vaig ovular més tard que de costum pero si recordo bé no vam ser gaire actius amb els pinxitos llavors..

Ojalà baixi ja! perquè mentres no baixa no pus evitar de guardar alguna ilusio!

PEr recomenar gine à BArna no sé.. les dos colegues ginecologues que tinc no esta especiaitzades en reproducció..

En tot cos a la Clinica sagrada familia son molt bons he entès.
ARI83

EntradaAutor: ARI83 » dl. set. 26, 2016 2:22 pm

NUU, Boniqueta, Jad: Jo vaig fer un TO el dia abans que m'havia de venir la w i em va donar positiu, però el TE el vaig fer CB (Clear Blue) perquè diuen que és més sensible.
Pels símptomes que dieu té molt bona pinta, jo porto uns dies que em desperto cap a les 5 - 5:30 del matí per anar al wc i desprès no puc dormir, cosa que sóc molt dormidora!
ARI83

EntradaAutor: ARI83 » dl. set. 26, 2016 2:24 pm

ARI83 ha escrit:NUU, Boniqueta, Jad: Jo vaig fer un TO el dia abans que m'havia de venir la w i em va donar positiu, però el TE el vaig fer CB (Clear Blue) perquè diuen que és més sensible.
Pels símptomes que dieu té molt bona pinta, jo porto uns dies que em desperto cap a les 5 - 5:30 del matí per anar al wc i desprès no puc dormir, cosa que sóc molt dormidora!

Tema ginecòlegs, jo vaig a Dexeus i m'han visitat varis, l'últim va ser el Dr. Rodríguez Melcón (el que va sortir a Nueve Meses de la Samata Villar), i ara de moment encara no he decidit si triaré a ell o a la Dra. Sofia Fornier que tinc bones referències. De moment dilluns tinc la primera doctora que hi havia i desprès ja decidirem.
Gironina35

EntradaAutor: Gironina35 » dl. set. 26, 2016 2:28 pm

Em quedo amb els noms que em dieu... perque n'estic buscant un... a veure que faig....

Gràcies boniques!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::