CERCADORES NOVEMBRE 2016

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Amanda2016
:: rateta
Entrades: 187
Membre des de: dc. juny 29, 2016 11:58 am

Re: CERCADORES NOVEMBRE 2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dl. nov. 21, 2016 10:43 am

crunchi ha escrit:Cookiee ben fet, q vegades necessitem un kit kat. :-()-)

Ego total: acabo de venir del CAP, els resultats dls analisis de sang estan OK; m'ha dit que la prolactina be, tiroides be, que tinc una mica de colesterol del bo, pero que queda equilibrat.... M'ha preg. La data de la meva ultima w, llavors li he dit que "em sembla que estic embarassada, dic weno, ho estic, pq els TE em surten +...." . Que pava!!!!! Ens hem fet unes rises, em diu "ah doncs si els TE son + es que ho estas", dic "si si!!!" ;-))) diu "és buscat?" Dic "si si..." i per dins he pensat "si tu supueras...." :r) . I re, m'ha dit que anes a demanar hora amb la llevadora, i que aquests analisis em sevirien x començar, i que ja em faria analisis del 2n trim. AIXO HE ENTES JO, no ho se. I m'han donat hora pel 14 d desembre, que si tot va be, estaria de 8 setmanes.
Estic pensant que porto uns dies amb diarrea.... he començat a menjar mes fruita i mes fibra, i a l'hora d'anar al WC ho noto. He mirat x internet i aixo es considera un simptoma. Aixi que si, aquest seria el meu simtpoma. :-D

Que us expliqueu la resta, noies???? Com van els desesperos?????

Que be CRUNCHI!!!
En res ja tindras visita! Jo encara he de trucar al gine pero es que no m'atreveixo!!!!! Que pava ehhhh
Amanda2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dl. nov. 21, 2016 10:44 am

RedBerry ha escrit:Bon dias boniques! :***: :***:

TEAM DESESPERO Que tal aneu noies? Com van els nervis, els psicosimptomes? Tulipi que si no hi ha w hi ha esperança! molsts anims!! Bueno anims per totes!!! Ja anireu informant si feu TE, que aquest mes estem en ratxa!

Hi ha algu a SW? Encara que aixo ja pasaria a desembre no?

Modo ego: jo estic desitjant que arribi dilluns vinent, que tinc la primera visita amb el gine, estare de 5+6, i espero que em facin una eco la veritat, encara que ja se que es d'hora! De sintomes jo vaig tenint punxadetas al baix ventre, i les olors, que tot m'olora molt!

Petonets!

Vas per privat?? Si es aixi segur que et fan eco per veure com a minim que hi ha saquet i que estigui al seu lloc!

Aixxx aixo ja va agafant ritme! Ja ens explicaras!!
crunchi
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dl. nov. 21, 2016 11:08 am

Amanda jajajjaa pava no, que necessites el tu temps segurament..... fes-ho quan puguis..... anims!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
dolly
Entrades: 159
Membre des de: dl. març 24, 2014 6:25 pm

EntradaAutor: dolly » dl. nov. 21, 2016 12:25 pm

Hola noies!

Que tal el cap de setmana?

TEAM DESESPERO tulipi, laiabiel, cookie, maica2910... com aneu?
Sobretot positivisme que mentre no hi hagi W tot es possible!!

@Amanda, jo tampoc he demanat hora al metge encara, aixi q no t'agobiis!

@crunchi, q be q els resultats estiguin correctes !

@Lanana sort! encara et queden uns quants cicles per anar provant.. i si no encerteu, doncs una mica d'ajuda de la ciencia tampoc es un problema!

Anims a totes, aquesta setmana i la vinent hi han prous DNW per acabar el mes de manera rodona!! que el ritme no pari! +++
Acidilla
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

EntradaAutor: Acidilla » dl. nov. 21, 2016 1:52 pm

Modo ego: en desespero. Pel día que he ovulat avanço la meva DNW cap a l'1 de desembre. De moment psicosímptomes a tope. Tinc un mal de pits del copón, i un dolor extrany, ahir a la part dreta del abdomen i avui a la part esquerra. Pero be, per a mi sempre es un no fins que la warry no aparegui. Petonets a totes!
Imatge
Laiabiel
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. juny 30, 2016 10:36 am

EntradaAutor: Laiabiel » dl. nov. 21, 2016 3:39 pm

Em sembla que me'n al mes que ve, ja he començat a tacar una miqueta color cafe com sempre abans de la W! Dma us informu pk te pinta a visita!
Amanda2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dl. nov. 21, 2016 3:48 pm

Vaja LAIABIEL em sap greu... anim i si acaba baixant a agafar forces pel mes vinent!
Maica2910
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:52 pm

EntradaAutor: Maica2910 » dl. nov. 21, 2016 9:43 pm

Jo estaria en ple desespero, però bueno, en posts de mitjans de mes vaig explicar que m'havia rajat. No sé si només aquest mes, si serà definitiu.. segueixo meditant. Realment estic cagada per tot. Així que ja veurem si m'apunto al mes que ve...

Ànims a la resta de desesperos!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Laiabiel

EntradaAutor: Laiabiel » dl. nov. 21, 2016 9:52 pm

Noies me'n vag al mes que ve, ara si! Anire treient el cap per aqui, haviam si teniu mes sort les que esteu en desespero o SW!

Anims a totes!!!
Amanda2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dl. nov. 21, 2016 9:52 pm

Et plantes MAICA??

M'he perdut algo.... vaig a rellegir a veure si el poso al dia.
Sigui el que sigui que vulguis fer anims i a ser feliç!!!!
Amanda2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dl. nov. 21, 2016 9:53 pm

Ohhh LAIABIEL quin greu! Estas be? Anim wapisima!
Laiabiel

EntradaAutor: Laiabiel » dl. nov. 21, 2016 10:02 pm

Estic bastant desanimada, no us enganyare, ja son molts mesos i cada cop la decepcio es mes gran.
Dema sera un altre dia....
Tulipi
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » dt. nov. 22, 2016 5:10 am

Anims Laiabiel! I el mes que a tope! Ja seno q costa molt no decaure pero em de pensar en positiu. T'envio una abraçada reina!!
Elantris
Entrades: 1031
Membre des de: dl. oct. 05, 2015 9:38 pm

EntradaAutor: Elantris » dt. nov. 22, 2016 6:37 am

Noies com va la cosa?
Jo estic ja a 2 DPO i au! anar esperant.

Sento les warrys recents.

A veure si el mes que ve tenim la ratxa d'aquest!!

Ánimssss!!!
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18 :love:
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
RedBerry
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 317
Membre des de: dj. set. 08, 2016 11:04 am

EntradaAutor: RedBerry » dt. nov. 22, 2016 9:33 am

Hola boniques :***: :***:

Yo tambe crec que me perdutt alguna cosa, maica com que et rajas? ja t'ha vingut la W? no ho he entes gens.

Laiabel Ho sento molt maca! anims per el mes que vienent!

Elantris Llavor sera DNW per desembre no? o just arribes a novembre?

Quedava algu mes amb desespero aquesta setmana?
Petons!
patufeta19
Entrades: 14
Membre des de: dg. oct. 09, 2016 12:03 pm

EntradaAutor: patufeta19 » dt. nov. 22, 2016 10:37 am

Bon dia noies!

En primer lloc: MOLTISSIMEEEES FELICITATS A LES NOVES PANXUS! :-()) :-()) :-())

He estat unes setmanes força desconnectada, però m'ha anat bé. Finalment em va venir la warry en un cicle súper llarg (mai m'havia passat!), així que després d'una bona plorera i d'uns dies de desànim, vaig canviar el xip i ja estem encarats al nostre objectiu de nou!

La veritat és que també han estat unes setmanes duretes a la feina, i entre tot plegat suposo que em va caure el món a sobre. Ara estic de vacances i marxem uns dies fora, cosa que crec que m'anirà perfecte! Em vaig decidir a comprar-me els TO després de meditar-ho molt, i aquí estem aquesta setmana, esperant que surti TO+ i en marxa!

Si aquest cicle és regular com ho havia estat fins ara, calculo que la DNW és sobre el 8-9 de desembre. Però bueno, el TO m'ajudarà a tenir-ho tot més clar.

Com aneu la resta? Em sento taaaant desconnectada després d'aquests dies d'stand-by! Però m'han anat molt bé.

Un petonet a totes!
Maica2910
Entrades: 201
Membre des de: dj. abr. 07, 2011 10:52 pm

EntradaAutor: Maica2910 » dt. nov. 22, 2016 4:54 pm

Maica2910 ha escrit:Portem molt temps pensant en tenir un altre fill, però bueno diguem que si no es una cosa és un altre i hem passat èpoques xunguetes i al juliol ens vam decidir per fi. Estava convençuda q m'hi havia quedat, una setmana de retràs, i tots els psintomes del món, però la regla va baixar i vam dir doncs a l'agost! El problema va ser q a principis d'agost tenia hora amb la dermatòloga per una piga una mica raruna, q va resultar ser un melanoma. Vam haver de parar un parell de mesos per proves i resultats i quan per fi ens van dir q tot ok q estava curat i que s'havia agafat a temps vam decidir continuar buscant. Pero alguna cosa ha canviat en mi. Vaig passar tanta por esperant resultats, que em passes res, saps?? Que en comptes de fer el tomb i dir anem a per l'embaràs si o si, q la vida són dos dies, m'he rajat del tot. Tinc tanta por q alguna cosa no surti bé, que s'espatlli el que tenim ara que estem tan bé... són paranoies meves, no se molt be com explicar-ho ni entendre-ho jo mateixa, pq al mateix temps us llegeixo i tb tinc aquestes ganes de tornar a passar un embaràs, tenir un nou bebè... però tinc massa por. Una bona merda, així de clar!!! ?-)

Boniques, us deixo aquí el vaig publicar sobre el tema fa uns dies.

Segueixo igual i no m'agrada gens aquesta sensació!! Alguna idea??? Jajajaja
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Tulipi
Entrades: 131
Membre des de: ds. oct. 01, 2016 12:06 pm

EntradaAutor: Tulipi » dt. nov. 22, 2016 9:33 pm

Maica, em sap greu no poder ajudar-te, pero nomes volia dir-te que et prenguis el teu temps per rumiar, si aixi estue be tampoc cal tenir pressa. Be, no se la teva situacio pero si de moment no estas preparada..
Amanda2016

EntradaAutor: Amanda2016 » dc. nov. 23, 2016 3:19 pm

Uy que parat està això!!!

Ningú des d'ahir..... Com va??? tenim novetats?? va que ens queda una setmaneta de novembre per acabar-lo per tot lo alt!!!

Jo aquí vaig... fent-me a la idea de tot plegat jajaja i amb molta por. Intento ser positiva i pensar que tot anirà bé, però hi ha una veueta dins meu que em va dient que calma.....
Finalment em vaig fer el CB dilluns al vespres per confirmar el que ja sabia però veure-ho amb paraules sempre és més creible! jajaja
Tinc visita al gine el dia 7... a veure que tal!
Per la resta bé! Nauseas com a tal no, però malestar sobretot als matins.... mal als pits i algun doloret allà baix.... però bé!

Vinga animeu-vos a pasar per aquí! Que no decaigui el post!!!
crunchi
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

EntradaAutor: crunchi » dc. nov. 23, 2016 8:14 pm

Eiiiii!!!! Porto un parell de dies bstnt OUT pero ara em poso al dia!!!! Anem per parts!!!

LAIABIEL em sap molt greu la W!!!! Et desitjo molta sort pel cicle vinent!!!! Es normal estar uns dies chof.... pren-te el temps que necessitis i despres remonta el vol i a tope!!!! Anims!!

Patufeta animcs nena!!!! ApRofiteu aquests dies de desconexió, passeu una bona estona com a parella, i a tope amb els TO!!! T'anira molt be, ja veuràs.... amb el TO es mes facil trobar el dia bo del mes.... si no es com anar a cegues....jo almenos fins que no vaig trobar el +TO no he fet diana..... et desitjo molta sort tb pel proxim cicle, i a tope!!!!! Molts anims tb!!!

Maica em sap greu, però tal i com ho vam parlar, si aixi ho sents ara per ara, doncs espera't. Ja es veurà. Tampoc cal tancar-ho ara..... no sé. T'envio una abraçada i molts ànims!!!!! Gaudeix de la teva parella i del teu nen i el temps dirà... temps al temps.

Amanda el dia 7 es la 1a visita amb la llevadora x fer eco o vas x SS???? Jo tinc visita el dia 14, pero per SS no farem eco.... jooo XD

Nenes que tal els desesperoooooos????? ACIDILLA, TULIPI, COOKIEE.... com ho porteu???? ELANTRIS com va????? I les altres???

Modo ego: aquest dilluns vaig tenir un drama, per una cosa de la feina.... no sé si van ser les hormones, pero em vaig posar a plorar amb una compaña, despres al tornar al bus em vaig haver d'aguantar i al arribar a casa, plorera total. I ahir vaig haver d'anular un tractament pq em van dir que en el 1r trimestre no me'l podia fer.... i això em va suposar haver de dir-li a una companya de feina, i avui li he explicat a la meva jefa, això, que estic de 5 setmanes.... han sigut uns dies una mica intensos XD :-o00m I tema simptomes tinc mes sensibilitat als pits, però res mes....

Anims noies, estem a pocs dies d'acabar el mes, però encara estem a tope!!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::