☁☼☂:::♬ Grafiqueres de Novembre 2015 ♬:::☂☼☁

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sandysc85
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dj. ago. 20, 2015 4:26 pm

Re: ☁☼☂:::♬ Grafiqueres d'Octubre 2015 ♬:::☂☼☁

EntradaAutor: sandysc85 » dc. oct. 07, 2015 9:06 pm

Lagreta, pel que expliques, sembla que sí que estàs a punt d'ovular! Pel que expliques, són els símptomes d'ovulació. Per si de cas, continueu amb els pinxitos a tope!
Imatge

Imatge
Lagreta
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

EntradaAutor: Lagreta » dv. oct. 09, 2015 8:42 am

hola noies!

ja he posat el fertility friend. espero que es vegi! com veieu avui he tingut un pic de temperatura (normalment estava entre 36.2-36.4 i avui estic a 36.8). El problema és que estic molt acatarrada des d'ahir a la nit, així que no sé si la pujada es deu a l'ovulació o perquè estic encostipada i amb mal de cap.
si fos per l'ovulació vol dir per tant que vaig ovular ahir dijous? vam fer deures dimarts i dimecres així que espero haver fet diana! per si de cas avui hi tornarem (aviam com em trobo jaja). per cert, si vaig ovular ahir que era CD16 més o menys quan tindria la DNW? vaig posar el 23 però una mica a boleo.

gràcies a totes!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dv. oct. 09, 2015 11:32 am

Hola!!

Lagreta la teva gràfica es veu perfectament! >.-<: No et sabria dir si la pujada es deu a que estàs una mica potxa, però si no ho estiguessis, diria que sí, que vas ovular ahir. Clar que també cal veure l'evolució de la temperatura... Si aquest cap de setmana continua alta, el FF et marcarà l'ovulació. Si cau, és que encara no has ovulat. Però vaja, que també influeix el teu estat de salut, així que no es pot assegurar al 100%!

Pel que fa la DNW, doncs depenent de la durada dels teus cicles, podem deduir quant et dura la FL. Si tens cicles de 30 dies i ovules el 16, la teva FL és de 14 dies, i per tant, la warry et vindria dues setmanes després d'ovular. Ara bé, potser tinguis uns cicles més curts, i també una FL més curta, i la warry et vindria abans... Això ho hauràs de mirar en funció de la durada dels cicles.

Esperem que hagueu fet diana, però!! :p-)

Molts pepos a totes!!
Imatge

Imatge
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » dv. oct. 09, 2015 6:24 pm

bueno a veure com van aquests dies... merci sandysc85! com aneu la resta??

18/12/2015 TE+
Cucurucho80
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

EntradaAutor: Cucurucho80 » ds. oct. 10, 2015 9:08 am

¡Buenas compis!

Estoy bastante desconectada del foro jejeje a veces puedo entrar a leer, pero muchas veces ni tiempo a entrar...

Vamos haciendo algunos deberes , las temperaturas no las anoto, porque prefiero no desesperar jejeje me ponía de los nervios...

En teoría, si tuviese un ciclo normal, debería ovular el lunes/martes, pero....al ser el primer ciclo normal tras embarazo, aborto y anticonceptivos....no sé yo.... No me noto nada de flujo....y las hormonas parecen no arrancar del todo... (lo digo pq....yo me notaba mucho la ovulación tb a nivel de....'hambre de deberes' jejeje y ahora ando muy tranquilita.... Aunque quizás también sea el estrés de las últimas semanas de preparativos antes de la boda....

Pero por si las moscas, hay que intentarlo :-o00m
Cuando regrese a mi casa (ahora estoy en la suya...y donde viviremos tras la boda), me haré TO, a ver si marca algo y puedo recuperar el control de mis ciclos jejeje que va genial...

¿Hay alguna en desespero? Creo, si no me equivoco, que aún faltan unos días, no? .....el final de mes va a ser movidito jajaja ojalá se canten muchas panxus! es un mes precioso para cantarla... y que llegue al principio del verano :P

Besos y saludos a todas!!!

Bienvenida Naral !!!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dt. oct. 13, 2015 12:59 pm

Hola noies! Com aneu? Què tal el pont?

Cucurucho80 alguna novedad? Te hiciste los TO? Esperemos que tu cuerpo no se vuelva loco y deis en la diana este ciclo :b-)))

Les altres com aneu? Imagino que estem totes entrant (o a punt d'entrar) a la SW, no? Així que a per totes!!! :: orrr:: :: orrr:: Que a final de mes hem de cantar panxus! :-()) :-())

Que tingueu un bon dia! Molts pepots!
Imatge

Imatge
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » dt. oct. 13, 2015 1:18 pm

si totes entreu a la SW jo en surto!! jajaaj us aniré seguint i mirant les vostres gràfiques que també m'ajuda a entendre la meva! per cert la ratlla horitzontal marca la temperatura a partir de la qual el FF considera que és tempe alta?

Això cucurucho80 vas fer TO? estàs a tope amb els deures! sandysc85 espero que tinguis una SW ben profitosa!! :love:

18/12/2015 TE+
Cucurucho80

EntradaAutor: Cucurucho80 » dt. oct. 13, 2015 3:36 pm

Hola chicas!

Vamos haciendo deberes pero....los TO salen toooodos negativos.... marca rallita pero más débil que la de control..... Así que nada, daré el ciclo por nulo..... Supongo que era normal siendo el primero tras tantos sucesos...

¿Cómo vais vosotras? :)
Imatge
Imatge
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dt. oct. 13, 2015 3:53 pm

Hola noies!!!
Sí Lagreta, la ratlla horitzontal marca la pujada de tempe, i per tant, l'ovulació (si mires la part de "analysis" del FF t'ho explica tot força bé. Això sí, com més ítems emplenes, més acurada és l'anàlisi). Ara a esperar!!

Cucurucho80, tal vez este mes ovulas más tarde, después del anillo... Cuando dejé las anticonceptivas, ovulé a las 3 semanas!! (8 días más tarde de lo que esperaba), así que no os deis por vencidos, que todavía queda ciclo!

Molts petons noies!!
Imatge

Imatge
Cucurucho80

EntradaAutor: Cucurucho80 » dj. oct. 15, 2015 1:11 pm

¡Buenas!

Mirando el mes que me quedé embarazada, creo que , no sólo este mes ovulo más tarde.....sino que debo hacerlo siempre.....Por eso no me cuadró embarazarme cuando sólo un día de la SW habíamos hecho deberes ese mes, pero claro.....sí hicimos bastante más adelante del ciclo....Así que podría ser que ovule en cd20 o por ahí.... Hoy estoy a cd17 y parece que empieza a marcarse más la línea del TO, así que......como hasta después de la boda mi iceman y yo nos vemos pocos, y.....todos los deberes previos no llegarán a nada sin ovulito al que atacar..... Ahora el pobre se va a perder casi la comida por hacer unos deberes rápidos en el despacho jajajajajaja ¡qué emocionante!

:sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|: :sex-|:

Menos mal que es un Sol jajajaja luego tiene una hora de coche para volver a su curro :) Si es que.......si no nos quedamos embarazados no será pq al maromo le falten ganas jajajajajaja

Bueno, os dejo, que le he preparado bocata y voy a ir aclimatando mi mesa xDDDDDDD y si acaso enciendo algo de estufa, que el despacho está helado !!!! jajajajajajajaja

¿Cómo vais, guapas? Veo que algunas ya en desespero.... ánimo !!! :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Imatge
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » dj. oct. 15, 2015 1:40 pm

jajaaj ai cucurucho quin riure!! oleole a aprofitar el màxim la SW on i com es pugui!! tu posa l'estufa que encara pillareu un refredat! jajajaja

et cases el dia 31 vaig llegir per algun lloc? no et queda res!! jo em vaig casar al maig i ho recordo taaan guai, serà un dia inoblidable!! a veure si encara no podràs beure cava...

18/12/2015 TE+
Naral
:: tigre
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dj. oct. 15, 2015 1:46 pm

cucurucho!! al ataque!!! jejejee :p-) :p-) :p-)

lagreta tu que tal'?? Com va el desespero??
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » dj. oct. 15, 2015 2:05 pm

hola Naral! pues res aquí intentant no pensar-hi gaire! Entre que em vaig passar el pont mig malalta suposo que el malestar que tinc també pot ser per això. A estontes tinc calfreds i a estones com síndrome premenstrual o dolors/punxades al baix ventre i fluxe (estic en teoria al DO 7 així que no sé). En fi, que no vull pensar-hi perquè llavors sí que se'm farà llarga l'espera! El FF em marca la DNW pel 23 i em diu que em faci el TE el 27 així que com que queden dos setmanes que passin com puguin! Modo zen! :-o00m

tu com ho portes?

18/12/2015 TE+
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dj. oct. 15, 2015 2:42 pm

Jajajaja! Me parto Cucurucho80 :p
Pon la estufa por si acaso, que con este tiempo no se sabe xD disfrutad mucho de vuestro momento y a topeee!!

Vinga, que ja entrem a la segona quinzena del mes i ha de ser moooolt positiva ;)

Petons maques :)
Imatge

Imatge
Naral
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dj. oct. 15, 2015 2:46 pm

lagreta, :-o00m :-o00m :-o00m a veure si el 23 ja no baixa i et pots fer un TE i portar bones noticies!!

Jo segueixo esperant la ovulació. Tenia la sensació d'haver ovulat ahir o avui, perquè tinc doloret, però em vaig quedar sense TO i no he pogut mirar aquests dos dies. Avui m'han arribat i ha sortit negatiu :ufs: però si fos que ovulo avui, suposo que seria lògic que surti negatiu, a veure que fa demà la temperatura!!
Per mi el més pesat és que vingui la ovulació amb aquests súper cicles jejeje
Lleona
:: cèrvol
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dj. oct. 15, 2015 11:53 pm

Bona nit noies!

Naral, ànims amb el temps d'avorriment, segur que en breu ovules i su poseu al ataque!! :inthebed:
Cucurucho, Això és aplicar-se!! :b-))) com diuen les companyes, poseu la estufa no agafeu fred! x*x*x Com van els nervis pre-noces? ;-)))
Lagreta, ànims amb el desespero, anem de la maneta. Intenta no pensar-hi i passarà més ràpid. :-o00m

Jo continuo amb el desespero ple de psicosímptomes però ja no els escolto, he tingut mesos amb un munt i després warry i d'altres sense res i warry també. :ufs: vamos, que quan tingui un retràs impresionant i él TE+ potser m'ho crec. ;-)))

Ànims en els desesperos, que ja queda menys i força a les SW!! >.-<:
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » dv. oct. 16, 2015 7:26 pm

lleona!! i tant de la maneta! a mi si no em ve m'esperaré al 30 per fer TE. prefereixo més dies de desespero per donar-li temps a la maleïda que fer-me TE i que surti negatiu!

aviam si no ens desesperem gaire! jo avui estic millor i més zen i hi penso molt poc!!

18/12/2015 TE+
Lleona
Entrades: 557
Membre des de: dj. juny 12, 2014 4:29 pm

EntradaAutor: Lleona » dv. oct. 16, 2015 7:50 pm

Lagreta, penso fer com tu, perque amb la medicació potser s'allarga el cicle i em fa tenir il•lusions quan és per medicació i no per positiu. :-o00m Si al 30, no ens arriba la warry, ens fem TE! Segur que cantem panxu!! :-())

Avui em fan un mal el ronyons brutal, però no he parat en tot el dia (sóc monitora de menjador i escalada). A vegades penso que aquest ritme pot impedir que la llentieta s'enganxi i per això no ens quedem.... :ufs: Que en penseu, hauris de baixar el ritme? Es que el meu sou és l'únic a casa i no puc dir que no a la feina... Aixxxx a ningú li sobren uns milionets d'€??? Que compartir és viure!!! :b-)))

Bona nit noies!!! zz:-)
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
sandysc85

EntradaAutor: sandysc85 » dg. oct. 18, 2015 8:18 am

Bon dia grafiqueres!!!

Izascun79 avui en teoria es la teva DNW. Algun senyal? Sé que vas dir que donaves el cicle per perdut, però mai se sap :ok:

Lagreta Què tal aquest desespero? Notes alguna cosa? Ànim que ja s'acaba! :globus:

Lleona Com van els psicosímptomes? Alguna novetat? Et dic com a la Lagreta: molts ànims que ja queda poquet :globus:

Naral Com ho portes? Has ovulat ja? Saps quan és la teva DNW? :-()-)

Cucurucho80 Imagino que debes andar como loca con los últimos preparativos, que sólo te quedan 2 semanas!!!! Quizá con tanto lío dais en la diana :ok:

Moment ego: En teoria jo ovulo avui. Sí que he tingut una baixada de temperatura important, però clar, fins que no es doni la pujada, el FF no m'ho confirmarà. Igualment, no ho tinc gaire clar, ja que el cicle passat vaig notar mal d'ovulació a l'ovari esquerre, i aquest mes no he notat res; només una lleugera molèstia a la part dreta (el divendres) i que ahir em va sortir una pansa a la boca :ufs: en fi, val més no capficar-s'hi. Nosaltres anem pinxutejant quan ens ve de gust (com sempre), però clar, m'agradaria fer diana (com a totes!!!)

Bon diumenge!
Imatge

Imatge
Lagreta

EntradaAutor: Lagreta » dg. oct. 18, 2015 11:40 am

Sandysc85 la veritat és que no noto gaire res... sí que m'han sortit com molts grans així des de fa uns dies, a vegades noto punxades o dolor al baix ventre (però molt poc, realment perquè estic molt pendent però de normal ni ho notaria) i hi ha moments que tinc molta gana o molta son. Realment crec que tot són psicosímptomes, hi ha dies que penso que hem fet diana i dies que no. Prefereixo no pensar-hi gaire i esperar que les temperatures no em baixin!

Aix quin pal estar així! tant de bo es pogués saber immediatament! jajaaj

Anar pinxunejant quan ve de gust és la clau!! A veure si l'encerteu espero que sí!!

18/12/2015 TE+

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::