Com us ho vau proposar?
- Petitalinx
- :: papallona

- Entrades: 131
- Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm
Re: Com us ho vau proposar?
Nosaltres no ens ho varem proposar, sino simplement, parlant ens vam adonar que ens havia sorgit l'insitint paternal. De cop mires a tots els cotxets, somrius quan veus un bebé, t'adones que el teu marit esta mirant una nena petita fent els seus primers passos. I com dieu moltes, l'edat passa. Així que jo crec que no es proposar. Es una cosa que heu de sentir i que heu de parlar-ne. Ja que crec que és un pas molt important i heu d'estar els dos d'acord.
Sort!!!
Sort!!!
Re: Com us ho vau proposar?
chal3oye ha escrit:Abans d'aquesta que vaig explicar del ginecòleg, va haver-hi un altre que aquesta em va tocar la "fibra".
Vam anar a passar un cap de setmana a Salou amb els meus pares i un amic que és com de la família. Tots estan desitjant que tinguem un peke, que fins i tot aquell matí l'amic aquest, va anar a comprar i va veure un xumet, i va pensar en comprar-lo per fer-nos un regal. Quan em va donar el xumet vaig pensar aquest està com una cabra, si no el busquem! jajaja. Però alhora em va fer molta ilusió que fins i tot em vaig emocionar només d'imaginar-m'ho! jajajaja. Lo curiós estava per arribar encara!
Chal3oye penso que no s'ha publicat bé la teva entrada, només surt una part de l'explicació que jo vaig fer, però sense cap comentari teu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |