Com us ho vau proposar?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Petitalinx
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dj. des. 26, 2013 7:54 pm

Re: Com us ho vau proposar?

EntradaAutor: Petitalinx » ds. gen. 25, 2014 5:43 pm

Nosaltres no ens ho varem proposar, sino simplement, parlant ens vam adonar que ens havia sorgit l'insitint paternal. De cop mires a tots els cotxets, somrius quan veus un bebé, t'adones que el teu marit esta mirant una nena petita fent els seus primers passos. I com dieu moltes, l'edat passa. Així que jo crec que no es proposar. Es una cosa que heu de sentir i que heu de parlar-ne. Ja que crec que és un pas molt important i heu d'estar els dos d'acord.
Sort!!!
Imatge
Eiwa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dc. nov. 27, 2013 8:52 pm

Re: Com us ho vau proposar?

EntradaAutor: Eiwa » dg. gen. 26, 2014 10:36 pm

chal3oye ha escrit:Abans d'aquesta que vaig explicar del ginecòleg, va haver-hi un altre que aquesta em va tocar la "fibra".

Vam anar a passar un cap de setmana a Salou amb els meus pares i un amic que és com de la família. Tots estan desitjant que tinguem un peke, que fins i tot aquell matí l'amic aquest, va anar a comprar i va veure un xumet, i va pensar en comprar-lo per fer-nos un regal. Quan em va donar el xumet vaig pensar aquest està com una cabra, si no el busquem! jajaja. Però alhora em va fer molta ilusió que fins i tot em vaig emocionar només d'imaginar-m'ho! jajajaja. Lo curiós estava per arribar encara!

Chal3oye penso que no s'ha publicat bé la teva entrada, només surt una part de l'explicació que jo vaig fer, però sense cap comentari teu! :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::