els psicosímptomes.....quin rollo!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lopez@Jaen
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dt. jul. 10, 2007 10:42 am

Si es una mica rollo.... i es passa malament, pero con tu dius ni ha que esta feliç per la foto :-D :-D :-D , i aqui al forum es passa tot molt mijor. So totes uns :***: :-()-)
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
esperantabril
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dt. jul. 10, 2007 10:46 am

si!!! i tant!!! és molt recomfortant no sentir-se sola en aquest camí, veure com noies a les que aprecies ho van aconseguint i compartint, el dia que arribi la bona nova, la noticia, amb les que han estat dia a dia fen-te costat...... el socpetit ens va genial!!!!!!
Imatge

Imatge
Lopez@Jaen
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dt. jul. 10, 2007 10:53 am

Si tens rao es genial poder comparti amb totes aquets moments tan els bons com el dolents, que siguin ahi darrere per donar un anim, una rialla, etc..... :-)
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Lopez@Jaen
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dt. jul. 10, 2007 10:54 am

Canvien de tema que en posare tontorrona :-D :-D :-D
Andy
Entrades: 1472
Membre des de: dv. juny 15, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: Andy » dt. jul. 10, 2007 3:59 pm

Buscantabril ... ja to vaig dir ... ets una persona molt i molt forta ... i no ho has de deixar de ser! :ok:
A més nosé qui es ... que ens explica que els cigronets ens trien a nosaltres .... jeje ... endavant i bona cara que ja falta poc per veure els vostres positius!!!
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 10, 2007 6:14 pm

parlant de psicosimptomes, falses esperances i il·lusions gratuites... Algú sap amb quants dies de retard els testos son fiables?????

És a dir, si al cap de 3 dies del dia R et fas un test, realment hi ha possibilitats de que hi hagi embaràs, o es que som així de fleumes i volem mantenir l'esperança?

:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Bitxet verd de mi vida, tu eres niño como yo
dame un embarazo ya!!!!!!

:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 10, 2007 6:18 pm

aclariment: et fas un test i dona negatiu, per suposat.. si dona positiu la pregunta esta fora de lloc :-D :-D :-D :-D :-D

Lo dels 3 dies es aleatori eh? Vull dir a alguna embarassada li ha passat de fer-se el test a partir del dia que te'l pots fer, i que sortis negatiu???????
dreilha
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dc. jul. 11, 2007 8:59 am

., jo no en tinc ni idea, a veure si alguna embarassada per aquí que ens pugui ajudar.

Buscantabril,...., sabem que ets molt i molt forta i que encara que haguis d'esperar uns mesos més per aconseguir-ho. No volem qeu et desanimis!!
I si els dies de la baixada en picat ens necessites solament has de picar de mans, que en un tres i no res em tens a casa teva per abraçar-te!!

Tot i així, espero que no faci falta i el bitxet verd doni els resultats esperats!!!

Una abraçada per adelantat
Imatge
Imatge
Andy

EntradaAutor: Andy » dc. jul. 11, 2007 9:07 am

Una altra pregunta ... más dificil todavía ... Amb les persones com jo, que sóm super irregulars ... quan tems hauria d'esperar per saber si estic embarassada ...

Es que a mi si no em ve la regla la setmana que ve trucaré al meu ginecoleg ... pq NO POT SER !!! Però durant la setmana passada vam tenir relacions i ell el primer que pregunta es si estas embarassada. Jo pensava fer-me el test per descartar-ho segur, però si dieu que s'ha de fer tant tard ...

Algu ho sap?
Imatge
NALA
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dc. jul. 11, 2007 9:11 am

Hola Andy!
jo vaig llegir, no ho se del cert, que pots fer-te el test al menys després de 19 dies d'haver tingut relacions sense protecció. L'hormona de l'embaràs no es detecta abans. Ha de passar uns dies. Quan ets regular, et recomanen que deixis passar uns quants dies des de la falta. Espero haver-te ajudat!!!! >.-<: :p-) :***:
Imatge

Imatge
dreilha

EntradaAutor: dreilha » dc. jul. 11, 2007 9:11 am

Ostres Andy quina pregunta més dificil... jo aquesta la deixo pel ginecoleg!!
Imatge
Imatge
NALA
Entrades: 399
Membre des de: dj. juny 14, 2007 8:41 pm

EntradaAutor: NALA » dc. jul. 11, 2007 9:16 am

Hola Andy!
jo vaig llegir, no ho se del cert, que pots fer-te el test al menys després de 19 dies d'haver tingut relacions sense protecció. L'hormona de l'embaràs no es detecta abans. Ha de passar uns dies. Quan ets regular, et recomanen que deixis passar uns quants dies des de la falta. Espero haver-te ajudat!!!! >.-<: :p-) :***:
Imatge

Imatge
Andy

EntradaAutor: Andy » dc. jul. 11, 2007 9:16 am

Ok!!! Gracies .... EMMA !!

Dreilha .... sento haver de fer aquestes preguntes tan complicades ... Però es que tota jo sóc complicadeta ... ja veus ...
Imatge
dreilha

EntradaAutor: dreilha » dc. jul. 11, 2007 9:20 am

jajajjaaja, complicada.... com jo!!!

Cada vegada me'n adono més que el meu cos és un desastre... perquè jo no puc tenir els cicles de 28 dies com la majoria?? Vaja la veritat és que mai li havia donat massa importància però ara... com em fot!!
Imatge
Imatge
Andy

EntradaAutor: Andy » dc. jul. 11, 2007 9:22 am

Com tothom no e? Vaig llegir en algun lloc q un poques dones tenen el cicle de 28 dies de forma natural ... El que passa es que son regulars ...
Nosaltres dues noia ... portem un cicles que fan pena !!!!
Imatge
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dc. jul. 11, 2007 9:24 am

noies, i si demaneu hora al metge? jo no he tingut mai problemes de irregularitat, però pel que llegeixo per aquí...hi ha noies que amb tractament de progesterona s'han regulat els cicles.....

dreilha, ets un solet, moltes gràcies pel carinyo que em fas arribar! si aquest mes tampoc és, aix..... necessitaré abraçadeta! petonets guapi!
Imatge

Imatge
Andy

EntradaAutor: Andy » dc. jul. 11, 2007 9:30 am

Si buscantabril ... jo la setmana q ve truco al meu ginecoleg ... perque aixo ja passa de mida ...
Imatge
dreilha

EntradaAutor: dreilha » dc. jul. 11, 2007 9:35 am

Va doncs jo també!!! Dilluns serà la meva data límit!!!

Si dilluns encara no tinc la regla... trucaré a la ginecologa per explicar-li o demanar hora (espero que no em facin esperar!!)

Vaja espero no haver de trucar-hi, jo crec que avui és el dia de la regla: mal els mugrons, mals de panxa i ronyons,.... això estar al caure....

Buscantabril, t'ho dic de veritat que en una horeta sóc a casa teva trucant el timbre, eh??
Imatge
Imatge
esperantabril

EntradaAutor: esperantabril » dc. jul. 11, 2007 9:37 am

et prenc la paraula.... però reservo l'ocasió per quan ho aconseguim les dues! aixó si que mereixerà una superabraçada!

felicitats a les dues per la decissió del metge, noies!!!!
Imatge

Imatge
dreilha

EntradaAutor: dreilha » dc. jul. 11, 2007 9:38 am

Ostres, també,..., quan estiguem embarassades....jo també us voldre abraçar!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::