els psicosímptomes.....quin rollo!
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Si es una mica rollo.... i es passa malament, pero con tu dius ni ha que esta feliç per la foto
, i aqui al forum es passa tot molt mijor. So totes uns

, i aqui al forum es passa tot molt mijor. So totes uns

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
- Lopez@Jaen

- Contacta:
Si tens rao es genial poder comparti amb totes aquets moments tan els bons com el dolents, que siguin ahi darrere per donar un anim, una rialla, etc..... 

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]- Lopez@Jaen

- Contacta:
Canvien de tema que en posare tontorrona

Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]-
VisitantVi
parlant de psicosimptomes, falses esperances i il·lusions gratuites... Algú sap amb quants dies de retard els testos son fiables?????
És a dir, si al cap de 3 dies del dia R et fas un test, realment hi ha possibilitats de que hi hagi embaràs, o es que som així de fleumes i volem mantenir l'esperança?
Bitxet verd de mi vida, tu eres niño como yo
dame un embarazo ya!!!!!!

És a dir, si al cap de 3 dies del dia R et fas un test, realment hi ha possibilitats de que hi hagi embaràs, o es que som així de fleumes i volem mantenir l'esperança?
Bitxet verd de mi vida, tu eres niño como yo
dame un embarazo ya!!!!!!

-
VisitantVi
., jo no en tinc ni idea, a veure si alguna embarassada per aquí que ens pugui ajudar.
Buscantabril,...., sabem que ets molt i molt forta i que encara que haguis d'esperar uns mesos més per aconseguir-ho. No volem qeu et desanimis!!
I si els dies de la baixada en picat ens necessites solament has de picar de mans, que en un tres i no res em tens a casa teva per abraçar-te!!
Tot i així, espero que no faci falta i el bitxet verd doni els resultats esperats!!!
Una abraçada per adelantat
Buscantabril,...., sabem que ets molt i molt forta i que encara que haguis d'esperar uns mesos més per aconseguir-ho. No volem qeu et desanimis!!
I si els dies de la baixada en picat ens necessites solament has de picar de mans, que en un tres i no res em tens a casa teva per abraçar-te!!
Tot i així, espero que no faci falta i el bitxet verd doni els resultats esperats!!!
Una abraçada per adelantat
Una altra pregunta ... más dificil todavía ... Amb les persones com jo, que sóm super irregulars ... quan tems hauria d'esperar per saber si estic embarassada ...
Es que a mi si no em ve la regla la setmana que ve trucaré al meu ginecoleg ... pq NO POT SER !!! Però durant la setmana passada vam tenir relacions i ell el primer que pregunta es si estas embarassada. Jo pensava fer-me el test per descartar-ho segur, però si dieu que s'ha de fer tant tard ...
Algu ho sap?
Es que a mi si no em ve la regla la setmana que ve trucaré al meu ginecoleg ... pq NO POT SER !!! Però durant la setmana passada vam tenir relacions i ell el primer que pregunta es si estas embarassada. Jo pensava fer-me el test per descartar-ho segur, però si dieu que s'ha de fer tant tard ...
Algu ho sap?
Hola Andy!
jo vaig llegir, no ho se del cert, que pots fer-te el test al menys després de 19 dies d'haver tingut relacions sense protecció. L'hormona de l'embaràs no es detecta abans. Ha de passar uns dies. Quan ets regular, et recomanen que deixis passar uns quants dies des de la falta. Espero haver-te ajudat!!!!

jo vaig llegir, no ho se del cert, que pots fer-te el test al menys després de 19 dies d'haver tingut relacions sense protecció. L'hormona de l'embaràs no es detecta abans. Ha de passar uns dies. Quan ets regular, et recomanen que deixis passar uns quants dies des de la falta. Espero haver-te ajudat!!!!

Hola Andy!

- esperantabril

noies, i si demaneu hora al metge? jo no he tingut mai problemes de irregularitat, però pel que llegeixo per aquí...hi ha noies que amb tractament de progesterona s'han regulat els cicles.....
dreilha, ets un solet, moltes gràcies pel carinyo que em fas arribar! si aquest mes tampoc és, aix..... necessitaré abraçadeta! petonets guapi!
dreilha, ets un solet, moltes gràcies pel carinyo que em fas arribar! si aquest mes tampoc és, aix..... necessitaré abraçadeta! petonets guapi!
Va doncs jo també!!! Dilluns serà la meva data límit!!!
Si dilluns encara no tinc la regla... trucaré a la ginecologa per explicar-li o demanar hora (espero que no em facin esperar!!)
Vaja espero no haver de trucar-hi, jo crec que avui és el dia de la regla: mal els mugrons, mals de panxa i ronyons,.... això estar al caure....
Buscantabril, t'ho dic de veritat que en una horeta sóc a casa teva trucant el timbre, eh??
Si dilluns encara no tinc la regla... trucaré a la ginecologa per explicar-li o demanar hora (espero que no em facin esperar!!)
Vaja espero no haver de trucar-hi, jo crec que avui és el dia de la regla: mal els mugrons, mals de panxa i ronyons,.... això estar al caure....
Buscantabril, t'ho dic de veritat que en una horeta sóc a casa teva trucant el timbre, eh??
- esperantabril

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |