Ha anat malament
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- MARTETA-29
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:26 pm
- Ubicació: LLEIDA
Ixena, ara no t'obsesionis, i ja veuràs com d'aqui a ben poquet temps ja podràs anar a buscar al teu bebe tan esperat! anims i sobretot no us enfonseu, i de ben segur que pel que dius, que el teu home està a totes hores al teu costat i ara aferra't a ell que ja veuràs com amb l'ajuda de tots dos us en sortireu. Ostres, quin record amb el dia del teu aniversari, però pensa que tot passa per alguna cosa (ja ho sé que això no serveix de gaire) però intenta animar-te. De quan estaves? i la family ja ho sabia?
acabo de ver el post ahora!!
lo siento muchisimo.... te entiendo perfectamente porque hace un mes me paso lo mismo.... y tambien estaba de ANIVERSARIO (10 años) desahogate todo lo que puedas..... el sentir que tu pareja esta ahi es lo que te va ha hacer sentir mejor... con el tiempo lo veras de otra manera y en breve podras continuar con la busqueda....
estamos aki para lo que kieras!!!!!!
lo siento muchisimo.... te entiendo perfectamente porque hace un mes me paso lo mismo.... y tambien estaba de ANIVERSARIO (10 años) desahogate todo lo que puedas..... el sentir que tu pareja esta ahi es lo que te va ha hacer sentir mejor... con el tiempo lo veras de otra manera y en breve podras continuar con la busqueda....
estamos aki para lo que kieras!!!!!!

- MARTETA-29
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:26 pm
- Ubicació: LLEIDA
Gràcies, moltes gràcies, de veritat!
Cada dia suposo que estic una mica millor. A vegades penso que ja se m'han acabat les llàgrimes, però sempre en queden...
Però intento acceptar el que ha passat i afrontar-ho com puc. Sé que m'enteneu perquè per mala sort moltes heu passat per això. I tant de bo que ningú més hi passés.
M'ajudeu perquè les paraules de confort et fan estar un mica més bé.
De la mateixa manera us dic que si jo mai us puc ajudar amb alguna cosa que només ho heu de dir. Ara no entro gaire perquè no em vull obsessionar però us vaig seguint una mica.
Petons a totes!
Cada dia suposo que estic una mica millor. A vegades penso que ja se m'han acabat les llàgrimes, però sempre en queden...
Però intento acceptar el que ha passat i afrontar-ho com puc. Sé que m'enteneu perquè per mala sort moltes heu passat per això. I tant de bo que ningú més hi passés.
M'ajudeu perquè les paraules de confort et fan estar un mica més bé.
De la mateixa manera us dic que si jo mai us puc ajudar amb alguna cosa que només ho heu de dir. Ara no entro gaire perquè no em vull obsessionar però us vaig seguint una mica.
Petons a totes!
ixena, ho sento a mi em va passar el 10 de febrer, ara no a passat ni 2 mesos i em sebmla que ja és molt lluny.
Ja m'estic prenent les pastilles del calç un altre cop per probar-ho una altra vegada a final de mes.
t'animara molt parlarn-he. a mi em passa. i sobretot plora sempre que vulguis. molts etons guapa!!!
Ja m'estic prenent les pastilles del calç un altre cop per probar-ho una altra vegada a final de mes.
t'animara molt parlarn-he. a mi em passa. i sobretot plora sempre que vulguis. molts etons guapa!!!
Gràcies a totes, guapíssimes!
Temps al temps i cada dia estic una mica millor. A vegades no saps perquè plores i penses... però intento afrontar-m'hi de cara perquè m'ha passat i ja està. No hi puc fer més. A mi em va bé parlar-ne amb naturalitat, no fer-ne un tabú... però sé que cada u ha de buscar el seu sistema.
En fi, ara marxarem uns dies i tal he dit començarem de nou.
Així que animo a totes les que us ha passat a fer el mateix: començar de nou! I ara serà la nostra!
Petons.
Temps al temps i cada dia estic una mica millor. A vegades no saps perquè plores i penses... però intento afrontar-m'hi de cara perquè m'ha passat i ja està. No hi puc fer més. A mi em va bé parlar-ne amb naturalitat, no fer-ne un tabú... però sé que cada u ha de buscar el seu sistema.
En fi, ara marxarem uns dies i tal he dit començarem de nou.
Així que animo a totes les que us ha passat a fer el mateix: començar de nou! I ara serà la nostra!
Petons.
Hola Ixena,guapísima!M'alegro q estiguis més bé i tb t'he de dir q és admirable la teva valentia de comunicar-nos a totes aquesta mala notícia(no totes les persones seríem capaços de fer-ho). Crec q el millor q podeu fer es prendre una mica de distància i si és espaial, molt millor.
Tornareu amb més ganes de començar. Recorda q ens tens aquí pel q necessitis.
Cuida't i un petó molt gran,preciosa!
Tornareu amb més ganes de començar. Recorda q ens tens aquí pel q necessitis.
Cuida't i un petó molt gran,preciosa!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |