☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril i maig 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Re: ☼☁★♬.·**·.♬{Grafiqueres d'abril i maig 2017}♬.·**·.♬★☁☼
Ei! AlbaArya! Es normal bonica... ara ja a animar-te per tenir una bona SW!!
Modo ego: encara no he ovulat però estaré a punt pq la línea del test cada vegada està més forta.
Modo ego: encara no he ovulat però estaré a punt pq la línea del test cada vegada està més forta.
aix, Alba, quin rotllo aquests alts i baixos! suposo que és ben normal. A veure si aviat tenim bones notícies totes!!
Mirigc, escalfant motors, ja!!
Acidilla, com estàs, bonica? et trobes bé? ja teniu data de visita?
Mode ego, jo demà tinc visita amb la ginecòloga, a veure què em diu. A estones he pensat que més m'hauria estimat no haver fet el TE aquest cicle... no hauria sabut que estava embarassada i m'ho hagués pres com una regla estranya i llarga, res més
però bé... suposo que estar tan pendent del propi cos té aquestes conseqüències. A veure demà. Només tinc ganes que em diguin que està tot ok, que no cal que esperem cap cicle i que ja hi podem tornar, tant de bo sigui així!
El que no sé és si voldran fer cap tipus de prova o analísi després d'aquest avort, que ja ha estat el meu tercer, però tinc entès que si ja tens un fill, no fan cap tipus d'examen fins al 4rt avort. Espero que no sigui necessari! miro de donar-me el missatge que aquest cop no havia de ser, que no era el moment, pel que sigui,... i que el cos és sabi i sabrà preparar-se per quan sigui el moment.
Demà us explico! petons
Mirigc, escalfant motors, ja!!
Acidilla, com estàs, bonica? et trobes bé? ja teniu data de visita?
Mode ego, jo demà tinc visita amb la ginecòloga, a veure què em diu. A estones he pensat que més m'hauria estimat no haver fet el TE aquest cicle... no hauria sabut que estava embarassada i m'ho hagués pres com una regla estranya i llarga, res més
El que no sé és si voldran fer cap tipus de prova o analísi després d'aquest avort, que ja ha estat el meu tercer, però tinc entès que si ja tens un fill, no fan cap tipus d'examen fins al 4rt avort. Espero que no sigui necessari! miro de donar-me el missatge que aquest cop no havia de ser, que no era el moment, pel que sigui,... i que el cos és sabi i sabrà preparar-se per quan sigui el moment.
Demà us explico! petons
Fiona30! Ja has anat al gine? com ha anat la visita? Espero que tot bé i que puguis començar la cerca ben aviat!!!
AlbaArya com vas? Més animada??
Acidilla!! Tu que tal? Síntomes i experiencies per compartir?
AlbaArya com vas? Més animada??
Acidilla!! Tu que tal? Síntomes i experiencies per compartir?
AlbaArya ànims bonica. Sé el que es tenir aquests baixons. Vaig tenir un parell molt dolents quant en van anunciar algun embaràs proper, vaig estar un parell o tres de dies ben depres. I després cada cop que et ve la warry. Al menys després m'animava una mica durant la SW, tornava a pensar, aquest si que pot ser.
mirigc En plena SW!! A donar-ho tot!
Fiona30 Com ha anat la visita al metge? Novetats?
Modo ego: jo he estat un parell de dies out, pels nervis i l'emoció. De símptomes res de res, per sort o per desgràcia. Dic per desgràcia perquè no em sento gens embarassada i se'm fa estrany. Ni nàusees, ni mal de pits...
Només tinc unes punxades intermitents poca cosa, però son punxades diferents, com si notés que alguna cosa està treballant per allà baix. Tempes altetes. Vaig comprar-me un CB per fer-me un test juntament amb el Acidillo per donar-li la noticia i la veritat es que mola molt veure el resultat amb paraules.. De moment tinc cita amb el meu ginecòleg pel 24 de maig. Se'm farà etern..
Petonets a totes!
mirigc En plena SW!! A donar-ho tot!
Fiona30 Com ha anat la visita al metge? Novetats?
Modo ego: jo he estat un parell de dies out, pels nervis i l'emoció. De símptomes res de res, per sort o per desgràcia. Dic per desgràcia perquè no em sento gens embarassada i se'm fa estrany. Ni nàusees, ni mal de pits...
Només tinc unes punxades intermitents poca cosa, però son punxades diferents, com si notés que alguna cosa està treballant per allà baix. Tempes altetes. Vaig comprar-me un CB per fer-me un test juntament amb el Acidillo per donar-li la noticia i la veritat es que mola molt veure el resultat amb paraules.. De moment tinc cita amb el meu ginecòleg pel 24 de maig. Se'm farà etern.. Petonets a totes!
Ei, Acidilla, què bé que et trobis bé!
Jo avui he anat a la visita amb el gine. M'ha dit que està tot correcte, com si no ho hagués passat res. I que l'endometri està just com hauria d'estar després d'haver tingut la regla. Pensa que ha estat un embaràs bioquímic i que es podria considerar que ni he arribat a estar embarassada
de fet, ell diu que aquests embarassos passen desapercebuts per moltes dones, com una regla més llarga, estranya...
Però bé, la bona notícia és que no veu indicadors per fer-me cap mena de prova i que ens dóna carta blanca per a tornar-ho a intentar des de ja!
El meu dubte és que ara no sé quin dia comptar com el primer de cicle... si els dies que vaig començar a tacar o si quan el sagnat ja va ser més abundant. No li he fet la pregunta, així que m'hauré de guiar per les tempes...
bon cap de setmana a totes!!
Jo avui he anat a la visita amb el gine. M'ha dit que està tot correcte, com si no ho hagués passat res. I que l'endometri està just com hauria d'estar després d'haver tingut la regla. Pensa que ha estat un embaràs bioquímic i que es podria considerar que ni he arribat a estar embarassada
Però bé, la bona notícia és que no veu indicadors per fer-me cap mena de prova i que ens dóna carta blanca per a tornar-ho a intentar des de ja!
El meu dubte és que ara no sé quin dia comptar com el primer de cicle... si els dies que vaig començar a tacar o si quan el sagnat ja va ser més abundant. No li he fet la pregunta, així que m'hauré de guiar per les tempes...
bon cap de setmana a totes!!
Fiona doncs a mirar la part positiva! Ja pots començar la cerca de nou sense esperar cap cicle!!
Crec com tu també, que has de començar i contar des del dia del sagnat fort. T'apunto en proncipi pel dia NW el 5 de juny i a la espera de les tempes
Acidilla quina iluuu!! I quina grafica tant maca!
Que bonic lo del CB! Jo en els meus embarassos no m'he fet cap CB... quan aribi el proper m'agradaria fer-ho
! Tema símptomes és normal, en pots tenir o no gaires, pero quan els tens penses....: aaaaaaah!! per que els he demanat??
Pero tranqui que les punxadetes ja és un dels símptomes i amb la gràfica que tens
AlbaArya
Bon cap de setmana!!
Crec com tu també, que has de començar i contar des del dia del sagnat fort. T'apunto en proncipi pel dia NW el 5 de juny i a la espera de les tempes Acidilla quina iluuu!! I quina grafica tant maca!

Que bonic lo del CB! Jo en els meus embarassos no m'he fet cap CB... quan aribi el proper m'agradaria fer-ho
! Tema símptomes és normal, en pots tenir o no gaires, pero quan els tens penses....: aaaaaaah!! per que els he demanat??
Pero tranqui que les punxadetes ja és un dels símptomes i amb la gràfica que tens AlbaArya
Bon cap de setmana!!
Buenas!!!
Fiona: que bien que esté todo correcto y que te hayan dicho que no hay que esperar. Ya verás que enseguida tendrás tu + esperado.
Acidilla: Yo con mi niña estuve como tu, ningún síntoma en casi todo el embarazo. Sobre todo el primer trimestre me sentía rara porque no notaba nada de nada.
Miri: que bien ya has ovulado!!! Ahora a ver como evuciona la gráfica.
Modo ego: Yo ya estoy mucho mejor, sólo fué ese día de bajón total. Ahora a esperar que el TO salga +, cálculo que para el Martes o el Miércoles.
Os comento haber que opináis y que hacéis vosotras; hasta ahora en la SW hacíamos deberes como 5 días seguidos. Visto lo visto no hemos tenido mucho éxito...Se que la teoría dice que mejor día si y día no, pero Esk me cuesta mucho no hacer nada sabiendo que se aproxima la ovulación o cuando el TO sale +. Vosotras que soleis hacer???
Fiona: que bien que esté todo correcto y que te hayan dicho que no hay que esperar. Ya verás que enseguida tendrás tu + esperado.
Acidilla: Yo con mi niña estuve como tu, ningún síntoma en casi todo el embarazo. Sobre todo el primer trimestre me sentía rara porque no notaba nada de nada.
Miri: que bien ya has ovulado!!! Ahora a ver como evuciona la gráfica.
Modo ego: Yo ya estoy mucho mejor, sólo fué ese día de bajón total. Ahora a esperar que el TO salga +, cálculo que para el Martes o el Miércoles.
Os comento haber que opináis y que hacéis vosotras; hasta ahora en la SW hacíamos deberes como 5 días seguidos. Visto lo visto no hemos tenido mucho éxito...Se que la teoría dice que mejor día si y día no, pero Esk me cuesta mucho no hacer nada sabiendo que se aproxima la ovulación o cuando el TO sale +. Vosotras que soleis hacer???
AlbaArya Como yo soy de ciclos muy irregulares me tenía que central en el TO. Así que en cuanto veía TO positivo, deberes ese día y al día siguiente. De los otros días la verdad ni me preocupada, ya que nunca sé cuando empieza mi SW.
Bon dia!
AlbaArya yo depende del mes. Tambien me guio por los TO + y los otros dias cuando surge, sin pensarlo tanto. Recuerdo que en el foro tambien se decia lo del metodo margarita
dia si dia no... para recuperar un poco los
Pero a cada uno le funcionan diferentes maneras...
Yo esta SW ha sido un poco light, solo hemos podido 4 dias antes de ovular y el mismo dia... a parte de los dias fuera de la SW... así que más dificil hacer diana... pero con ilusión igual
jejeje nunca se sabe 
AlbaArya yo depende del mes. Tambien me guio por los TO + y los otros dias cuando surge, sin pensarlo tanto. Recuerdo que en el foro tambien se decia lo del metodo margarita
dia si dia no... para recuperar un poco los
Pero a cada uno le funcionan diferentes maneras...
Yo esta SW ha sido un poco light, solo hemos podido 4 dias antes de ovular y el mismo dia... a parte de los dias fuera de la SW... así que más dificil hacer diana... pero con ilusión igual
jejeje nunca se sabe 
Buenas!!!
Muchas gracias por contarme como lo hacéis y por vuestros consejos
Esta vez iremos con más calma jeje. Hoy empezaré con los TO, haber este mes...
Muchas gracias por contarme como lo hacéis y por vuestros consejos
Esta vez iremos con más calma jeje. Hoy empezaré con los TO, haber este mes...
Lo millor es fer-ho 4 i 2 dies abans d'ovular i el mateix dia de la ovulació, després no cal diuen.
Jo per si de cas ho faig el dia 12, 14, 15, 16(TO positiu), 17 tenint en compte que acostumo a ovular el 16 o 17...i el 15 a vegades me'l salto.
Jo per si de cas ho faig el dia 12, 14, 15, 16(TO positiu), 17 tenint en compte que acostumo a ovular el 16 o 17...i el 15 a vegades me'l salto.
28/9/15 Inici
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
1/12/16 TE+ 19/12/16 2mm a 105bpm .14/1/17 Retingut de 9+3 al dia 9+6
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
4/11/21 FIV + blasto 5dies
18/1/16 TE+ 12DPO-8/2/16 Cor a 118 bpm, 5'1 mm, 6+5set. 2/3/16 Retingut de 9+4 al dia 10+1
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
03/01/2021- TE+ a 12DPO. 4/01/2021-8+1 Retingut de 7+2, avort 16/02 a les 10setm
07/21 FIV -
Gracias Elantris.
Haber si este mes, cambiando de estrategia, va mejor la cosa.
Haber si este mes, cambiando de estrategia, va mejor la cosa.
Hola! Com aneu! Jo aquests dies no puc entrar gaire!
AlbaArya ja en SW!!
encara no t'ha marcat el TO positiu oi? Estarà al caure!
Fiona30! La teva grafi sembla unes muntanyes russes! El teu niuet es deu estar posant a lloc per preparar-se de nou!
Acidilla com et trobes? Símptomes? ja et queda menys per la visita!
Mooneta encara fas grafis i TO??
Ànims noies que la caloreta ens pot portar una panxeta!
AlbaArya ja en SW!!
encara no t'ha marcat el TO positiu oi? Estarà al caure!Fiona30! La teva grafi sembla unes muntanyes russes! El teu niuet es deu estar posant a lloc per preparar-se de nou!
Acidilla com et trobes? Símptomes? ja et queda menys per la visita!
Mooneta encara fas grafis i TO??
Ànims noies que la caloreta ens pot portar una panxeta!
Jo de moment molt be.
No tinc pràcticament símptomes, només petit mal de pits, alguna punxada de tant en tant i inflada i amb una mica de estrenyiment sobretot a la nit. A vegades a la feina se m'oblida que estic embarassada!
He deixat de fer gràfiques, no m'hi vull capficar. Vaig estar fent-les uns dies després del positiu i res més. Vull disfrutar i no estar pendent de si he baixat unes dècimes o no. Però us continuo llegint!
No tinc pràcticament símptomes, només petit mal de pits, alguna punxada de tant en tant i inflada i amb una mica de estrenyiment sobretot a la nit. A vegades a la feina se m'oblida que estic embarassada!
He deixat de fer gràfiques, no m'hi vull capficar. Vaig estar fent-les uns dies després del positiu i res més. Vull disfrutar i no estar pendent de si he baixat unes dècimes o no. Però us continuo llegint!
Acidilla l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 18, 2017 8:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Buenas!!!
Acidilla!!! Que bien que estés bien y que no tengas de momentos síntomas malos!!
Miri, jeje si estoy en plena SW o eso espero pk este mes la ovulación será más tarde, ya que normalmente la tenía entre el día 12 o 13 y hoy estoy a día 14 y el TO estaba más blanco... Pero bueno, con ganas de empezar con el desespero jejeje
Todo bien Fiona?? Vas haciendo TO??
Buenas noches!!!
Acidilla!!! Que bien que estés bien y que no tengas de momentos síntomas malos!!
Miri, jeje si estoy en plena SW o eso espero pk este mes la ovulación será más tarde, ya que normalmente la tenía entre el día 12 o 13 y hoy estoy a día 14 y el TO estaba más blanco... Pero bueno, con ganas de empezar con el desespero jejeje
Todo bien Fiona?? Vas haciendo TO??
Buenas noches!!!
Hola noies!! Com aneu?
Jo molt bé. El meu petit ha començat a dormir la nit sencera i ho agraeixo taaaant! després de més de 2 anys i mig sense dormir una nit seguida ja no sabia què era això! sembla que no hi estic acostumada i em llevo un munt de vegades durant la nit! (potser això està afectant la meva temperatura... que sembla una muntanya russa, com diu la mirgic)
Com que no faig TO no sé massa bé com interpretar-ho, però bé... jo diria que la ovulació deu estar a prop ja.
Acidilla! què bé. Normal que deixis estar les gràfiques ara, centrat en tu, que tens molta feina per davant!
Alba, a tope amb la SW!
Bon cap de setmana a totes!
Jo molt bé. El meu petit ha començat a dormir la nit sencera i ho agraeixo taaaant! després de més de 2 anys i mig sense dormir una nit seguida ja no sabia què era això! sembla que no hi estic acostumada i em llevo un munt de vegades durant la nit! (potser això està afectant la meva temperatura... que sembla una muntanya russa, com diu la mirgic)
Com que no faig TO no sé massa bé com interpretar-ho, però bé... jo diria que la ovulació deu estar a prop ja.
Acidilla! què bé. Normal que deixis estar les gràfiques ara, centrat en tu, que tens molta feina per davant!
Alba, a tope amb la SW!
Bon cap de setmana a totes!
Fiona si et vas llevant molt a les nits les temperatures no són gens fiables.
Guia't pels TO.
Guia't pels TO.
28/9/15 Inici
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18
1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
14/5/17 TE+ 9DPO
24/1/18

1/6/20 nova cerca!
07/21 FIV -
Hola! Com esteu?
Elantris, gràcies per l'aclariment... ja veieu que aquest mes la meva gràfica és ben estranya! Avui mateix m'he comprat nous TE i TO per amazon, que arribaran demà. Només he fet anar TO una vegada i crec que no ho feia bé, perquè mai vaig arribar a veure una ratlla súper marcada. A quina hora feu el TO? pel matí, igual que el TE?
Alba, com vas? aquest mes també has tingut un cicle una mica diferent, no?
Miri, com va el desespero? la gràfica pinta bé, no?
Bona setmana a totes!! avui i demà tinc exàmens d'anglès i estic dels nervis!!
Elantris, gràcies per l'aclariment... ja veieu que aquest mes la meva gràfica és ben estranya! Avui mateix m'he comprat nous TE i TO per amazon, que arribaran demà. Només he fet anar TO una vegada i crec que no ho feia bé, perquè mai vaig arribar a veure una ratlla súper marcada. A quina hora feu el TO? pel matí, igual que el TE?
Alba, com vas? aquest mes també has tingut un cicle una mica diferent, no?
Miri, com va el desespero? la gràfica pinta bé, no?
Bona setmana a totes!! avui i demà tinc exàmens d'anglès i estic dels nervis!!

Buenas!!!
Miri: que tal?? Como vas?? Algún síntoma de algo?? Si que es verdad que la gráfica va teniendo buen pinta.
Fiona; dicen que es mejor hacerse los TO a partir del mediodía ya que el primer pipi de la mañana tiene poca concentración de la Hormona que necesitamos para saber si estamos ovulando. Yo esta vez me los he ido haciendo por la noche y ayer por fin ya se veía la raya marcada no lo suficiente como para que fuera positivo pero ya se veía. Así que como me quede sin TO pues ya he dado hoy como día de + en TO jeje, por fin!!!
Áis si este ciclo hasta ahora esta siendo raro raro. Yo hasta ahora estaba teniendo temperaturas muy altas y resulta que ahora se me han bajado hasta los nieve les normales. Puede que las infusiones estén haciendo de las suyas, digo yo, porque sino no entiendo nada.
Eletris; tu no haces gráfica???? Gracias por tus consejos nos van muy bien!!
Miri: que tal?? Como vas?? Algún síntoma de algo?? Si que es verdad que la gráfica va teniendo buen pinta.
Fiona; dicen que es mejor hacerse los TO a partir del mediodía ya que el primer pipi de la mañana tiene poca concentración de la Hormona que necesitamos para saber si estamos ovulando. Yo esta vez me los he ido haciendo por la noche y ayer por fin ya se veía la raya marcada no lo suficiente como para que fuera positivo pero ya se veía. Así que como me quede sin TO pues ya he dado hoy como día de + en TO jeje, por fin!!!
Áis si este ciclo hasta ahora esta siendo raro raro. Yo hasta ahora estaba teniendo temperaturas muy altas y resulta que ahora se me han bajado hasta los nieve les normales. Puede que las infusiones estén haciendo de las suyas, digo yo, porque sino no entiendo nada.
Eletris; tu no haces gráfica???? Gracias por tus consejos nos van muy bien!!
Acidilla aviat visita al gime oi? Clar que sí, no cal que facis gràfiques, has de gaudir del moment!
AlbaArya desespero de ovulación total!! Jejeje. A veces el cuerpo hace cambios para regular-se. Tu dia de NW para cuando seria? Disfruta de la SW!!
Fiona30 doncs jo el TO el faig sobre les 6 o 7 de la tarda i marco com a positiu el dia més marcat del test.
Modo ego: avui la baixada de tempe...
entre demà i dijous crec que vindrà la w.
AlbaArya desespero de ovulación total!! Jejeje. A veces el cuerpo hace cambios para regular-se. Tu dia de NW para cuando seria? Disfruta de la SW!!
Fiona30 doncs jo el TO el faig sobre les 6 o 7 de la tarda i marco com a positiu el dia més marcat del test.
Modo ego: avui la baixada de tempe...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 86 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |