Comiat i dol
Castanyeta, no et puc dir res que no t'hagin dit ja totes les altres noies.... m'afegeixo al que ja han dit. Només desitjar-te que pssi aviat el teu dol i agafis força per començar de nou amb esperances renovades, les que hem passat per això sabem que és molt dur, però de tot cor mira de no dessanimar-te. Un petonàs i molts ànims tant a tu com el teu home.
- ritapetita
- :: poltre

- Entrades: 636
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 5:09 pm
- Ubicació: Osona
Ostres, quina merda! No hi ha dret... això no hauria de passar..
Mira, jo penso que no cal que siguis forta ara mateix, plora, enrabia't, emprenya't amb tothom i treu tot el que hagis de treure que ningú et podrà retreure que no ho facis... i després intenta pensar que potser havia de passar per algun motiu.... és una tonteria pensar o consolar-se amb això però suposo que és una de les poques maneres que hi ha per acceptar coses així.... no cal que siguis forta ni que demostris res a ningú... això és un cop molt dur com per intentar passar-ho sola....
Espero que tinguis molta gent al voltant que t'ajudi... Petons
Mira, jo penso que no cal que siguis forta ara mateix, plora, enrabia't, emprenya't amb tothom i treu tot el que hagis de treure que ningú et podrà retreure que no ho facis... i després intenta pensar que potser havia de passar per algun motiu.... és una tonteria pensar o consolar-se amb això però suposo que és una de les poques maneres que hi ha per acceptar coses així.... no cal que siguis forta ni que demostris res a ningú... això és un cop molt dur com per intentar passar-ho sola....
Espero que tinguis molta gent al voltant que t'ajudi... Petons
Hem alletat 19 mesos!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Moltes gràcies a totes per les vostres paraules de consol i d'ànims.
Els metges m'han dit que la recuperació física serà molt ràpida, o sigui que
ara ens toca passar pàgina i, des d'ara mateix, mirar endavant, i això és el que procurarem fer.
Gràcies altre cop per ser aquí i fer-me costat. Una abraçada molt forta!
Els metges m'han dit que la recuperació física serà molt ràpida, o sigui que
ara ens toca passar pàgina i, des d'ara mateix, mirar endavant, i això és el que procurarem fer.
Gràcies altre cop per ser aquí i fer-me costat. Una abraçada molt forta!
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
No sé muy bien qué decirte, me he quedado un poco echa polvo viendo el post y las fotos, te soy muy sincera...
Te noto positiva, éso es muy muy bueno, espero que sigas así.
Sabes que estamos todas aquí pendientes de ti, ya sabes dónde encontrarnos, cielo.
Cuídate mucho, mi niña, piensa en ti y en tu próximo embarazo que seguro nos hará conocer a todas a un bebé totalmente sano y precioso, seguro que sí.
Un beso y un abrazo enorme.
Vanessa
Te noto positiva, éso es muy muy bueno, espero que sigas así.
Sabes que estamos todas aquí pendientes de ti, ya sabes dónde encontrarnos, cielo.
Cuídate mucho, mi niña, piensa en ti y en tu próximo embarazo que seguro nos hará conocer a todas a un bebé totalmente sano y precioso, seguro que sí.
Un beso y un abrazo enorme.
Vanessa
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |