1ª Visita

Tractaments, clíniques, medicaments..
Oscmar
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

1ª Visita

EntradaAutor: Oscmar » ds. març 07, 2009 8:10 pm

Hola noies,

Al setembre vam demanar al metge de capçalera que ens derives per a fer-nos IA, ens va apuntar i ens va dir que aproximadament sobre novembre d'aquest any ens trucarien del servei d'obstreticia de l'Hospital de Terrassa. La nostra sorpresa ha estat que ahir ens van trucar i ens han donat visita per al pròxim divendres (13 de març).

Què es fa en aquesta primera visita? Què us diuen? Us fan alguna prova o només és informativa?

Moltes gracies!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: 1ª Visita

EntradaAutor: Rebeca » ds. març 07, 2009 10:13 pm

Jo no et puc ajudar perque la primera visita a la SS la tinc el dia 2 d'Abril. Aixi que també m'interesa la resposta, per si aquesta IA que estem fent ara no em va bé :ok:
Buh!
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dg. març 08, 2009 12:25 pm

Nosaltres li vam demanar a la nostra doctora de capçalera que ens derivés, perquè el buho té un probema amb l'esperma i a mi mai m'han fet proves però em va dir que ella això no ho podia fer, que ho havia de fer el meu ginecòleg. Total, que tinc hora pel ginecòleg demà (3 setmanes més tard de demanar-ho) i el buho va aconseguir que la doctora de capçalera el derivés al uròleg per per-li més proves (te hora el 22 de maig), encara que ella insistia que això ho faria el meu ginecòleg. Al menys hem quanyat dues setmanes
Ja us explicaré quin ens diuen que es el proper pas

Oscmar, a vosaltres us han diagnosticat algun problema?
Imatge
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dg. març 08, 2009 12:38 pm

nosaltres vam anar a la Dra del CAP, perquè la meva gine no em volia mirar encara, i la del CAP va derivar al Dunet a n uròleg, i l'uròleg al veure que ell estava bé, em va derivar a mi a una altra gine que m'ha fet més cas. I a la primera visita m'ha demanat un analisis hormonal, una ECO i una histerosalpangrafia ( o algo així, jejee). De moment sol m'han fet una part dels analisis hormonals, estic esperant que passin els dies, perquè em facin les altres proves i per setmana santa tinc hora un altre cop a la gine, per saber els resultats.
Imatge
Oscmar
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: Oscmar » dg. març 08, 2009 5:46 pm

Hola noies,

El nostre cas és que el meu marit pateix una enfermetat hereditaria i volem evitar passar-li als nostres fills, per això hem decidit l'opció de fer IA de donant, ja que creiem qué és lo millor per ells. Jo estic bé, tinc hipotiroidisme subclínic, però no tinc cap problema de fertilitat (o almenys això crec). El meu marit va anar a l'uròleg i li van dir que això ho haviem de fer a traves de mi, així que li vaig comentar al metge de capcelera i ell va ser qui ens va derivar a l'Hospital de Terrassa.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
koks
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

EntradaAutor: koks » dg. març 08, 2009 6:59 pm

Hola noies,

Nosaltres aquest passat setembre varem tenir la primera visita al Clínic. El que van fer va ser mirar totes les proves que nosaltres ja portàvem (seminogrames, histero, analítiques hormonals...). Se les van mirar, i ens en varen demanar més. Ens van demanar un seminograma més complert (on es veies la capacitat fecundativa dels ..::·· , ens van tornar a demanar les analítiques hormonals, i també analítiques per mirar el tema genètic. Aquests darrers son els que triguen més, i el dia 20 de març anem a recollir-los.
I amb aquests resultats anirem de seguida a Fecunmed, on farem la primer intent de IA (si les proves no diuen el contrari). Lo bo es que aquests resultats ja ens serveixen, i que sino ens els hauriem hagut de fer igualment.

a veure què us diuen a vosaltres....

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::