icsi a l'INSTITUT MARQUÈS

Tractaments, clíniques, medicaments..
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

icsi a l'INSTITUT MARQUÈS

EntradaAutor: juliet » dc. març 04, 2009 3:02 pm

A totes aquelles que no sapigueu per on començar us recomanaria sens dubte anar a l'Institut Marquès.
La meva experiència ha estat impressionant!El tracte humà boníssim i els resultats finals inmillorables.
Vem anar-hi per primer cop fa 4 anys per un diagnòstic fet a la SS de "bitxitus pocs i ganduls" i de la primera ICSI va nèixer la Júlia, que ara té 3 anys i 4 mesos. Ens van quedar dos de congelats però amb aquests no va haver-hi sort. Amb la següent ICSI, ara fa un any i 2 mesos va nèixer el Roger, que ara té 5 mesos
El camí fins arribar a ells va ser llaaaaarg i mooooolt difícil de viure per tot el que comporta voler ser pares i no poder aconseguir-ho, però un cop passat tot, només puc que fer agrair-los els 2 fills meravellosos que tinc i recomanar-los a tothom que es trobi en les mateixes circumstàncies.
Sé que no tots els problemes de fertilitat es poden resoldre de la mateixa manera i potser alguns poden arribar a ser gaire bé impossibles de resoldre, però val la pena intentar-ho.
Per qualsevol cosa de més que vulgueu saber del tractament, els metges...no dubteu a preguntar.
Molta sort i fins aviat
;-)
Imatge
Imatge
Eimy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:02 pm

Re: icsi a l'INSTITUT MARQUÈS

EntradaAutor: Eimy » dj. març 05, 2009 8:07 am

moltes gràcies pel teu testimoni, Juliet, això anima molt! Enhorabona pels teus fills!!!
Imatge
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: icsi a l'INSTITUT MARQUÈS

EntradaAutor: Ítaca » dj. març 05, 2009 1:40 pm

Tinc una coneguda q dins de poc té hora amb ells, per un tema de donació d'embrions! A veure si a ella li va tan bé com a tu!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::