Simptomes després de transferencia embrionaria a FIV

Tractaments, clíniques, medicaments..
Evakira
:: zebra
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

Simptomes després de transferencia embrionaria a FIV

EntradaAutor: Evakira » dv. nov. 21, 2008 5:44 pm

Hola xiquetes,

com sabeu el dimecres passat em van fer la transfer i des de ahir a la tarda tinc com mal de panxa i una mica infladeta, no he tacat res...

Volia saber si alguna de les prenyis mitjançant FIV els simptomes que tenien...

Gràcies guapes
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
Ifigenia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dl. abr. 28, 2008 4:32 pm

EntradaAutor: Ifigenia » ds. nov. 22, 2008 11:09 am

Evakira hola!

Jo nomès et puc dir que l'unic que vaig sentir el dies post transfer va ser l'abdomen una mica inflat. El ginecòleg em va dir que era per la estimulació ovàrica, i per tant els ovaris estàven inflamats. També vaig estar una mica restreta i els gassos feien acte de presència sovint ( perdona sea tant explícita ...però així era). Per la resta, absolutament res més. Vaig fer vida totalment normal les 2 setmanes d'espera, vaig treballar, conduir....tot normal. Dos dies abans de la beta em vaig fer un pipitest tot i que m'havien recomanat no fer-ho ja que un dia abans podria encara no detectar-se la hormona corresponent. El vaig fer pensant " el faig...si surt que no..., no ens posarem tristos, ja que ho estarè fent abans de temps i per tant hi hauran molt números de que no sigui efectiu encara i si surt +....BINGO!. El vaig fer....i va sortir una ralleta fluixeta fluixeta, però allà estava. Vaig deixar pasar els 2 dies, i el dia de la beta m'ho van confirmar. :-())

Intenta pasar aquests dies amb total normalitat i procura no perdre't per forums i post d'internet que de vegades fan més mal que bé ( no tots esclar). El meu procès de FIV, va ser en plena moguda aqui al SP, amb algunes intervencions poc positives i molt atemoridores.No hi participava i el que llegia ho feia amb mooooooolta distància Molts anims i força!!!

Cada dia hi sou més aprop! :love: :love: :ok:

Espero que la meva experiència t'hagi ajudat. :p-) :p-)
Imatge
Evakira

EntradaAutor: Evakira » ds. nov. 22, 2008 1:25 pm

Ifigenia ha escrit:Evakira hola!

Jo nomès et puc dir que l'unic que vaig sentir el dies post transfer va ser l'abdomen una mica inflat. El ginecòleg em va dir que era per la estimulació ovàrica, i per tant els ovaris estàven inflamats. També vaig estar una mica restreta i els gassos feien acte de presència sovint ( perdona sea tant explícita ...però així era). Per la resta, absolutament res més. Vaig fer vida totalment normal les 2 setmanes d'espera, vaig treballar, conduir....tot normal. Dos dies abans de la beta em vaig fer un pipitest tot i que m'havien recomanat no fer-ho ja que un dia abans podria encara no detectar-se la hormona corresponent. El vaig fer pensant " el faig...si surt que no..., no ens posarem tristos, ja que ho estarè fent abans de temps i per tant hi hauran molt números de que no sigui efectiu encara i si surt +....BINGO!. El vaig fer....i va sortir una ralleta fluixeta fluixeta, però allà estava. Vaig deixar pasar els 2 dies, i el dia de la beta m'ho van confirmar. :-())

Intenta pasar aquests dies amb total normalitat i procura no perdre't per forums i post d'internet que de vegades fan més mal que bé ( no tots esclar). El meu procès de FIV, va ser en plena moguda aqui al SP, amb algunes intervencions poc positives i molt atemoridores.No hi participava i el que llegia ho feia amb mooooooolta distància Molts anims i força!!!

Cada dia hi sou més aprop! :love: :love: :ok:

Espero que la meva experiència t'hagi ajudat. :p-) :p-)

Hola Ifigenia,

Per sort, jo en cap moment del tractament m'he possat nerviosa... ni ara ho estic!! cosa rara en mi, estic molt positiva durant tot el proces, i tens raó jo ja procuro no ficar-me en webs o coses rares... nomes al SOCPETIT xq aqui és on ens entenem.

En quant a simptomes, jo tinc els mateixos jajajaja ale, espero q el meu procès acabi tant bé com el teu!!!

un peto guapa
clareta
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

EntradaAutor: clareta » dl. nov. 24, 2008 8:39 am

Et dessitge molta sort evakira!!!
Imatge

Imatge
Evakira

EntradaAutor: Evakira » dl. nov. 24, 2008 10:48 am

gracies clareta!!! com vas maca??
clareta
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

EntradaAutor: clareta » dl. nov. 24, 2008 1:32 pm

Hola!
Bé, gràcies.. a veure si omifin em du el positiu.. jeje, de moment ha fet el seu efecte d'ovular (encara que amb dolor)... ara queda esperar...
Imatge

Imatge
Evakira

EntradaAutor: Evakira » dl. nov. 24, 2008 4:29 pm

clareta ha escrit:Hola!
Bé, gràcies.. a veure si omifin em du el positiu.. jeje, de moment ha fet el seu efecte d'ovular (encara que amb dolor)... ara queda esperar...

segur que aviat canviaras la nina trista de l'avatar... un petó
hope
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 11:25 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: hope » dv. des. 05, 2008 10:22 am

Com va noies??? Com ha ant Evarika? T´han fet ja la beta???
Et desitjo de tot cor que sigui positiva!!!!
A mi em falta molt per tornar-ho a provar però m´alegra veure que vosaltres ho intenteu i us quedeu!! Ànims a totes!!!
Març 2008: 1ª FIV amb 1 embrió fresc positiu
Octubre 2008: Òbit fetal a les 32 setmanes
Abril 2011: 2ª FIV 1 embrió congelat ( esperem que sigui positiu!!!)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::