Reproducció assistida a la Quiron

Tractaments, clíniques, medicaments..
koks
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:57 am

Reproducció assistida a la Quiron

EntradaAutor: koks » dl. nov. 10, 2008 7:19 pm

Hola noietes!!

Nosaltres ja fa més de dos anys que busquem, i veient que de moment de forma natural no hi ha sort, ens estem plantejant ja molt seriosament anar a RA.
Ara tenim el gran dilema: on? Pel que us he anat seguint conec algunes coses d'alguns centres, però m'interessaria saber si algú té experiència o coneix algú que s'hagi fet un tractament de RA a la Quiron. Qué tal l'experiència?

Moltes gràcies, guapes! Ens anirem veient per aqui quan vagi entrant (faig el que puc!!)
Ifigenia
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dl. abr. 28, 2008 4:32 pm

EntradaAutor: Ifigenia » dl. nov. 10, 2008 8:18 pm

Hola Koks!

Jo precisament estic embarassada de 5 setmanes desprès d'una FIV a la Quiron. Només tinc bones paraules pel Dr Aurell i tot l'equip.El tracte ha estat molt bó. Ara continuarè a la Quiron. M'ha agradat tant el conjunt de l'hospital que triarè un ginecòleg d'allà per que em porti.

Que tingueu molta sort!
Imatge
Pat
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:45 am
Contacta:

EntradaAutor: Pat » dt. nov. 11, 2008 11:53 am

Hola koks,

Jo, com la Ifigenia, estic a la Quiron. De moment no et puc dir gaire cosa, perquè tot just estic al començament per fer una FIV, segurament al gener si tot va bé. Ara estem esperant resultat de proves, però el poc tracte que hem tingut amb ells, n'hem quedat molt contents.
güerita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dl. set. 08, 2008 8:07 pm

Re: Reproducció assistida a la Quiron

EntradaAutor: güerita » dt. nov. 11, 2008 12:58 pm

koks ha escrit:Hola noietes!!

Nosaltres ja fa més de dos anys que busquem, i veient que de moment de forma natural no hi ha sort, ens estem plantejant ja molt seriosament anar a RA.
Ara tenim el gran dilema: on? Pel que us he anat seguint conec algunes coses d'alguns centres, però m'interessaria saber si algú té experiència o coneix algú que s'hagi fet un tractament de RA a la Quiron. Qué tal l'experiència?

Moltes gràcies, guapes! Ens anirem veient per aqui quan vagi entrant (faig el que puc!!)

Hola guapa!

Jo ara estic començant el tractament per una IA a l'Institut Marquès. Avui m'ha vingut i ja m'he començat a posar l'espray pel nas, suposo que ara em donaran hora per anar-me a fer els controls i el dia que toqui em faran la inseminació.

Molta sort per totes!!!
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dt. nov. 11, 2008 2:19 pm

Hola Koks !,

Jo personalment no he tingut gaire sort a la Quiron, auqest estiu em vaig fer dos IA amb resultat negatiu. Encara que el meu problema no va ser els negatius de les IA, si no que al juliol després de la 2a IA la doctora que teníem em va dir de fer una 3a seguidament, com no podíem perquè el meu home s’anava fora per la feina, ho van deixar per finals d’agost ja que ells tancaven les 2 primeres setmanes. Vaig marxar de vacances a finals d’agost i ho vaig deixar per setembre. Al setembre com havia passat un mes i mig, vaig pensar truquem i demanem hora per una visita ja que des de la 2a IA no ens havien vist, mirem com va tot i programem per fer la 3a IA. Quan vam arribar a la consulta la doctora sense dir nosaltres res, ens diu que com les dos IA no havien anat be, ella ens recomanava fer una FIV. Ens vam quedar parats ja que al juliol ens havia dit de fer una 3a IA, no enteníem res, així que ens vam donar els preus de la FIV i vam quedar que ja trucaríem, que havíem de rumiar-ho tot plegat. Conforme anàvem passant les hores ens vam anar emprenyant molt, ens sentien estafats, primer ens diu de fer una 3a IA en la que ens haguéssim gastat els diners i després ens diu que passem a la FIV, no em va semblar molt professional per la seva part.

Nosaltres vam escollir la Quiron perquè estem a Adeslas i et fam preus més reduïts, vam anar confiats i no vam mirar cap clínica més. (Lo barato sale caro).

Suposo que això es com tot si tens sort a la primera o segona, la clínica que escolliu no esta malament, però si et passa com a nosaltres......

El meu consell és que miris més d’una clínica, no et quedis amb la primera que mireu. La primera visita s’ha de pagar, però més val pagar dos vegades la primera visita i mirar les possibilitats que teniu.

Podeu mirar també la Dexeus o IVI d’aquestes per els foros he vist que parlem bé. Jo després de tot el que m’havia passat vaig anar a parlar amb tieta d’una amiga meva que es ginecòloga i ella em va adreçar a una clínica que està a Granollers. I també hem anat a la SS per posar-nos a les llistes d’espera, ara ens han de trucar de Sant Pau per la 1a visita i després a la llista d’espera.

Espero que tingueu molta sort. :p-) :p-)
koks

EntradaAutor: koks » dc. nov. 12, 2008 4:55 pm

Moltes gràcies per la vostra informació. Bufff, es que el tema és que no sabem per on començar. Apart que la primera visita sempre s'ha de pagar, no se si realment veus algo en una primera visita. No se si m'enteneu.... Ells evidentment t'ho pinten tot molt bé, igual que quan truques per telèfon.... per això volia conèixer experiències concretes.

Kora, em comentes que coneixes un centre a Granollers que t'han recomanat? A nosaltres ens aniria molt bé, ja que som de la zona! Em podràs dir quin centre és?

Per cert, les que heu fet alguna IA per la Quiron, més o mensy de quins preus estem parlant? També voliem mirar l'IVI, però és bastant més car, i el que no sé és si al fina té una taxa d'exit més alta o no... Em fan por aquests centres que després es posen com de moda, com la Dexeus, que hi ha gent que en parla molt bé, i altres que no gaire.

I per cert, les que ho heu anat mirant també.... hi ha gaire cua per privat? Suposo que t'agafen bastant ràpid, no?
Nosaltres tenim totes les proves, i ens en falten unes de complementaries que ens les estan fent al Clínic (anavem per SS, bé, i hi seguim anant, però amb 2 anys d'espera!!). El març tindrem els resultats.

Buff, a veure si tenim sort! Quan s'arriba a aquestes alçades, ja s'està una mica desanimat....

Gràcies per la vostra informació, i si algú en té més, benvinguda!! De debó!! Em vaig connectant quan puc, ja que a casa estem sense internet!!!!

Una abraçada a totes, i felicitats a les que finalment ho heu aconseguit!!!
koks

EntradaAutor: koks » dc. nov. 12, 2008 5:09 pm

Per cert, Kora. Per Adeslas us entrava un descompte a la Quiron? Es que jo vaig trucar per preguntar a Adeslas, i em van dir que els temes de RA no entraven. Em pots fer cinc cèntims de com va per Adeslas? Actualment no soc de cap mútua, i no se si val la pena fer-se'n només per una RA. Qué creieu, noietes?
Ifigenia

EntradaAutor: Ifigenia » dj. nov. 13, 2008 8:58 am

Koks,

Crec qu eheu de triar el centre que millor us cuadri. No et deixis guiar per taxes d'èxit, ja que crec que tots son bons i tots apliquen de forma correcta la tècnica. Les taxes d'èxit no crec que depenguin de la professionalitat en els casos dels centres que parles ( Dexeus, Quiron Ivi....), és més aviat, una variable que no podem controlar, ja que depen molt de cada cas de cada parella, de les particularitats de la mateixa, etc etc etc....i no seria just jutjar al centre per % d'èxit ( repeteixo en el cas del centre que menciones, ja que son centres àmpliament reconeguts per la seva professionalitat. Ara bé, el tema calers....no deixa de ser un factor, i si...en definitiva per ells es un negoci. Trieu el centre que un faci millor pressupost. Nosaltres vam anar a varios ( IVI, Teknon i Quiron, tots ells de reconeguda reputació i sincerament anàvem tant perduts que el factor que ens va fer decantar va ser l'estrictament econòmic, ja que en cap d'ells ens vam sentir maltractats) Us heu d'agafar a algun element per tal de poder decidir i si esteu en la líniea de triar entre diversos centre de reconeguda professionalitat, guieu-vos per qui " milor preu" us faci.

Pel que fa a la Quiron, jo diria que no hi ha llista d'espera, en el moment que et decideixes començar t'ho programen per quan ells consideren que toca i pim, pam pum...i si vols tenir més informació a la Quiron , la unitat de RA, ho porten 2 doctors, El Dr Aurell, que és el director de l'equip i la Dra Aura. El Dr. Aurell, és qui ens ha portat a nosaltres, i abans de venir a la Quiron estava a l'equip de la DEXEUS. I per si t'acaba de servir...a nosaltres ens ha embarassat. :-())

Molts ànim, trobar el camí és difícil, però un cop el tens davant, tot ésportar-lo amb optimisme i seguretat, que la opció triada és la millor. Desprès només cal paciència.
:love: :love: :love:
Imatge
Ifigenia

EntradaAutor: Ifigenia » dj. nov. 13, 2008 9:03 am

Ah! i se m'oblidava, mira-ho bé, però si no m'equivoco, fer-te d'una mútua per anar a RA, no et sortirà a compte, si vols començar ja. La majoria de mútues "obliguen" a estar pagant un tamps ( 1 any...2..), per iniciar un tractament de RA.Vaja que no pots fer-te avui d'una mútua i demà iniciar tractament de RA.

De totes maneres asssegura-ho.

Anims!!! :love: :love:
Imatge
koks

EntradaAutor: koks » dj. nov. 13, 2008 9:33 am

Moltíssimes gràcies per la teva informació, Ifigenia!! i moltes felicitats pel teu embaràs!!!

Realment em sento totalment identificada quan explicaves com vareu buscar el centre. Costa molt decidir-se per un, perqué aquests centres saps que tots son bons....

Ja us aniré explicant!!!

Koks

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::