andròleg
andròleg
Hola noies, tinc una pregunteta per vosaltres, a veure si em podeu ajudar. Os poso en antecedents per situar-vos. Fa un any que estem buscant. A mi em van diagnosticar ovaris polimicroquístics, fa uns 3 mesos, estic prenent omifin (3r mes ja) i el meu home es va fer un seminograma fa una setmana.
Avui hem anar al gine i ens ha dit que potser ens costarà una mica tenint en compte el "quadre" de tots dos, però que hi ha possibilitats, perquè tot i que el seminograma del meu home no és esplèndid, no és estèril i això ja és molt.
De moment, però ens ha recomanat que fem un mes més d'omifin i al setembre tenim hora amb un altre gine, més especialitzat en aquests temes perquè ens digui si cal que anem provant o si potser haurem de tenir en compte la IA...etc, etc.- Mentrestant ens recomana que ell visiti a l'andròleg....
Si anem per la SS, crec que se'ns passarà l'arròs...
Algun dels vostres homes hi ha anat? Si sí, a on?
Gràcies!
Avui hem anar al gine i ens ha dit que potser ens costarà una mica tenint en compte el "quadre" de tots dos, però que hi ha possibilitats, perquè tot i que el seminograma del meu home no és esplèndid, no és estèril i això ja és molt.
De moment, però ens ha recomanat que fem un mes més d'omifin i al setembre tenim hora amb un altre gine, més especialitzat en aquests temes perquè ens digui si cal que anem provant o si potser haurem de tenir en compte la IA...etc, etc.- Mentrestant ens recomana que ell visiti a l'andròleg....
Si anem per la SS, crec que se'ns passarà l'arròs...
Algun dels vostres homes hi ha anat? Si sí, a on?
Gràcies!
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
Hola Pat,
L'únic andròleg que coneixem nosaltres és el que ens visita al centre de reproducció assistida on anem. Buscant al Google vaig veure que també té consulta privada: http://www.iandroms.com/
Molta sort!
L'únic andròleg que coneixem nosaltres és el que ens visita al centre de reproducció assistida on anem. Buscant al Google vaig veure que també té consulta privada: http://www.iandroms.com/
Molta sort!
- Nina que camina
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dj. març 06, 2008 10:26 am
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |