seminograma - on?

Tractaments, clíniques, medicaments..
Vi
Visitant

seminograma - on?

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 29, 2008 10:08 am

Pos això... on puc portar al garoglo a que me li mirin els soldaditos???? quan ho vaig preguntar al gine em va deixar anar un super-aclaridor "a qualsevol lloc" i em vaig quedar ben igual!!!!

L'hem de pagar nosaltres (la mutua no ho cobreix), o sigui que qualsevol lloc privat em val, però si no es excessivametn car doncs millor que millor!!!!

gràcies darlings per la vostra ajuda :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 29, 2008 10:10 am

perdó, em descuidava de precisar que hauria de ser a Barcelona per anar bé!!!!
Anna26
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dt. jul. 29, 2008 10:19 am

Nosaltres ho vam fer en una farmàcia que fan tot tipus d´analítiques, suposo que per Barcelona n´hi deuen haver moltíssimes. Nosaltres no erem de cap mútua i ens va costar uns 60-100 euros per ja fa 4 anys. El que és molt important és que et quedi relativament aprop ja que la mostra s'ha d´entregar abans de mitja hora si no perd propietats i almenys és el que ens van dir a nosaltres....

Molta sort !!
True
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 11:42 am

EntradaAutor: True » dt. jul. 29, 2008 10:20 am

Hola .,

Nosaltres vam fer el seminograma als Lab Duran Bellido, ens van costar (crec recordar) uns 80 euros. La central està al C/ Urgell 161, tf: 93/ 451 66 43, però tenen un munt de sucursals per Barcelona i rodalies. El preu no te'l diran per telèfon per això te'l dic.

De tota manera la serologia la vam fer en un altre laboratori pq hi havia una diferencia de preu abismal amb el Bellido (DuranBellido160 euros, l'altre 60euros), aviam si trobo els papers per passar-te el telèfon, però el que no sé es si fan seminogrames, seria qüestio de trucar i preguntar.
pilar
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dt. jul. 29, 2008 10:23 am

Nosaltres vam anar al metge de capcelera i li vam dir que voliem fer un seminograma al meu home, que teniem problemes per quedar-nos embarassats. No ens van demanar res ni preguntar res. Va anar a l'hospital que li va indicar la doctora, i en uns dies teniem els resultats i sense pagar res. Jo de tu provaria per la SS, que per això pagues!!! :ok:
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 29, 2008 10:27 am

aps!!!!! això entra per la SS????? carai!!!!!!!!!!!! moltes gràcies pilar! :ok:
i moltes gràcies a les altres també!!!! >.-<:
Pat
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:45 am
Contacta:

EntradaAutor: Pat » dt. jul. 29, 2008 11:14 am

Hola . jo justament me n'he estat informant pq s'ho faci el PATO. Ell té mala experiència amb la SS i no vol, i com que tampoc no és de cap mútua, doncs he preguntat i a BCN hi ha uns laboratoris que ho fan ECHERVARNE, però et cobren 122 Euros, a Badalona, en canvi, hi ha uns laboratoris que tb ho fan i em van dir que 78 euros i en 3 dies teníem el resultat i que no calia cap paper del metge ni res.

Això sí, 3 dies d'abstinència i dur-ho en menys d'una hora. Crec que hi ha llocs que t'ho deixen fer in situ...però vaja...

Segur que a BCN trobes laboratoris o farmàcies que ho fan, és qüestió de preguntar.

Sort!!!!!!!!
xell13
Entrades: 2681
Membre des de: dv. juny 09, 2006 9:43 am

EntradaAutor: xell13 » dt. jul. 29, 2008 11:43 am

.,
el xello se'n va fer un per la SS i va ser un desastre!!!!!!!vull dir q tot i q va sortir b, li van mirar tot fatal!!!!!!!!no li van mirar tot el q li havien de mirar!!!
evidentment se'l va haver de repetir de nou en uns laboratoris dels q fan analítiques i tal, i ja li van mirar més cosetes, tot i qencara a l'IVI ni van fer fer un altre!!!
així q ell i seminogrames per un tubo!!!!!!
sort i salut bonica :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dt. jul. 29, 2008 1:04 pm

en principi sí que entra per la SS
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Anna26
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dt. jul. 29, 2008 2:59 pm

Sí que els fan per la SS, el problema és que depèn del resultat potser que us hagueu de sotmetre a una sèrie de proves o tractaments que hi ha una llista d´espera d'un any o més. També depen de quina edat tens (a partir dels 35) ho tens més malament que et toqui aviat ja que primer agafen les que estan en edat més fèrtil (vull dir més joves... ). Llavors si tens una mútua tot va molt més ràpid el que no sé si el cobreix el 100x100 de totes les proves, tractaments, inseminacions,...
Si no tens mútua és una pasta brutal!
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 29, 2008 11:23 pm

gràcies a totes per la informació!!!!

tinc mutua (sanitas mundi) però només m'entren els analisis de sang i la histerosalpingografia. El seminograma i tot el que vingui després ho haurem de pagar :ufs:

tambe podriem anar per SS, però si ens ho podem permetre preferim anar per privat i fer-ne més via. Jo tinc 32 anys, i ell 40. Se que la seva edat no la tenen en compte per a possibles problemes d'infertilitat, però nosaltres sí que la tenim en compte per ser pares!!!!! si comencem a fer proves per la SS i tota la pesca, quan acabem el crio no sabrà si dir-li papa o iaio!!!! :r) :r)
Tasm
Entrades: 1121
Membre des de: dt. març 25, 2008 4:26 pm

EntradaAutor: Tasm » dc. jul. 30, 2008 10:47 am

. ha escrit:gràcies a totes per la informació!!!!

tinc mutua (sanitas mundi) però només m'entren els analisis de sang i la histerosalpingografia. El seminograma i tot el que vingui després ho haurem de pagar :ufs:

tambe podriem anar per SS, però si ens ho podem permetre preferim anar per privat i fer-ne més via. Jo tinc 32 anys, i ell 40. Se que la seva edat no la tenen en compte per a possibles problemes d'infertilitat, però nosaltres sí que la tenim en compte per ser pares!!!!! si comencem a fer proves per la SS i tota la pesca, quan acabem el crio no sabrà si dir-li papa o iaio!!!! :r) :r)

Nosaltres vam anar a Laboratoris Echevarne... però era per mútua. Això sí, en una setmana teníem els resultats, els vam anar a buscar allà mateix.

Com sempre... pagant Sant Pere canta... així que segur que us ho podrien fer.

Això sí, porteu la mostra de casa perquè nosaltres que som de fora de Barcelona, la veritat és que la inspiració pel pobre Tasmu va ser terrible, gent picant a la porta del labavo, un munt de cua per fer-se revisions d'empresa....
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dc. jul. 30, 2008 2:25 pm

Ei!
En glaucman segurament també se l'haurà de fer... som de Girona i no crec que et puguem ajudar. Nosaltres segurament anirem pel privat, com dieu pagant Sant Pere canta!!!! i segur que per la SS són més lents i amb aquest tema ja ho sabeu, el temps és or. Per tant pagarem els 130 euros que ens demanen. De moment els tenim, si no els tinguéssim seria una altra història.
Sort gàrgola!!!! :pandi: :pandi: :pandi:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
dreilha
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dj. jul. 31, 2008 7:43 am

. guapa!!!

A nosaltres si que ens va entrar per la mútua... (tot i que si a la retsa no... no sé pas com ho vam fer nosaltres!!)

Ja teniu decidit el lloc??

Vinga guapa que això ja és un pas important!!
Imatge
Imatge
Ifigenia
Entrades: 125
Membre des de: dl. abr. 28, 2008 4:32 pm

EntradaAutor: Ifigenia » dj. jul. 31, 2008 8:45 am

Nosaltres ho vam fer a la Clínica quiron i costa 100 € un seminograma + REM 120 €. A la Teknon crec que recordar que valia un 150 €.
o-o:) ..::·· ..::·· o-o:)
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 31, 2008 10:01 am

merci guapes!!!! al final hem decidit que ho farem a la dexeus, per comoditat més que res!!! dilluns vinent hi he d'anar a fer-me la histero-su-p*-madre aixií que com ja serem allà, aprofitarem per fer-li el seminograma a ell.

Ifligenia, ara m'has deixat flipada... què carai és el REM? ?-) ?-) ?-)
molly
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dj. jul. 31, 2008 10:06 am

., el REM és el Recuento de Espermatozoides Móbiles...

como tas quedao? :r)
Imatge
daniela
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dj. jul. 31, 2008 11:25 am

., nosaltres també ho vam fer a la dexeus, i ens va entrar per mútua, amb autorització prèvia (crec que ens van dir que la nostra mútua era la única que ho cobria, però tu pregunta abans per si de cas cola...)

Lo del REM, si t'ho fas a la dexeus t'ho fan segur, encara que ni ho demanis. T'ho dic perque a la meva petició posava "seminograma" només, i m'ho van fer...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 31, 2008 12:12 pm

molly ha escrit:., el REM és el Recuento de Espermatozoides Móbiles...

como tas quedao? :r)

JAJAJJA com era allò que deieu? MUERTA!!!!! :-D :-D :-D
coi, ja els hi compto jo els que es mouen: que es mogui com Déu mana no n'hi ha ni un!!! son tots una panda de vagos de tres pares de cojones (mai millor dit!!!!) jijiji
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 31, 2008 12:15 pm

daniela ha escrit:., nosaltres també ho vam fer a la dexeus, i ens va entrar per mútua, amb autorització prèvia (crec que ens van dir que la nostra mútua era la única que ho cobria, però tu pregunta abans per si de cas cola...)

Lo del REM, si t'ho fas a la dexeus t'ho fan segur, encara que ni ho demanis. T'ho dic perque a la meva petició posava "seminograma" només, i m'ho van fer...

ei merci Daniela... jo ho vaig preguntar a Sanitas i em van dir que nanai de la xina. De fet la histero com a prova en un estudi d'esterilitat tampoc entra, ni els anàlisis de sang ni res, però el gine ha posat a l'informe que tinc no sé quants problemes amb la regla per colar-ho tot!!! >.-<: >.-<: >.-<: però clar lo del seminograma com a possible causa dels meus problemes de menstruació ja no colava :r)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::