Centres de FIV

Tractaments, clíniques, medicaments..
Laure
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Centres de FIV

EntradaAutor: Laure » dc. maig 21, 2008 12:46 pm

Hola noies, he estat buscant algun post però no acabo de trobar la resposta, a veure si em podeu ajudar

tinc una amiga que porta ja tres FIV.Se les ha fet a la Sagrada Familia i per ara no li han funcionat.S'està plantejant de canviar de lloc perquè es veu que el doctor que els porta no acaba d'agradar-li al seu marit i també té els seguents dubtes

-És la Sagrada Familia la clinica més idònia per fer-se un FIV?
-A tot arreu ho fan igual o hi ha algunes clíniques millors que d'altres??

jo no tinc ni idea de tot això i he pensat que ho preguntaria aquí al socpetit,no sé si alguna de vosaltres sap si no importa el lloc on t'ho fas perquè a tot arreu ve a ser el mateix...??

gràcies guapes,una abraçada i sort a totes les que esteu buscant l'embaràs tant desitjat!
Elidé
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. maig 21, 2008 1:07 pm

Hola Laure,

La veritat és que no et puc ajudar massa perquè vaig a l'IVI i no he mirat més centres, però al post de reproducció assistida hi ha una noia que hi va. Jo crec que la Sagrada Família és un bon centre, però si ja s'ha fet tres tractaments sense resultat i no hi està a gust, potser sí que seria bona idea que canviés... :globus:
Laure

EntradaAutor: Laure » dc. maig 21, 2008 1:14 pm

gràcies guapes, ara moc el missatge :content: :content:
Laure

EntradaAutor: Laure » dc. maig 21, 2008 1:16 pm

Uiii! ja me l'ha mogut alguna ànima caritativa! gràcies!!! :ok:
molly
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dj. maig 22, 2008 8:36 am

Hola Laure!
perdona... no havia vist el teu missatge!!
per això que preguntes dels centres de reproducció assistida, jo tampoc et puc dir massa res pq també vam anar directes a l'IVI i per ara n'estem contents, però suposo que també n'estaríem a qualsevol altre lloc. M'explico, per ara estem en fase de proves i estem contents pq veiem que ja hem detectat el problema i estem començant a caminar... el tracte a l'Ivi és bo i pel que tinc sentit, també ho és el seu laboratori de biologia i embriologia, que al cap i a la fi, és el que importa més en aquests casos.

No et puc dir res sobre la Sagrada Família, pq ho desconec totalment. Però si ella no n'està contenta, que canvii. Sens dubte. Sé d'algú que ha anat també a la Dexeus (de fet, d'allà va sortir el primer bebé probeta d'espanya) i n'han dit de tot. N'hi que molt bé i n'hi ha que no tant. Però això és com tot, cadasqú explica la guerra segons com li han anat les batalles.

En fi, perdona el rollo. A veure si les que van a Eugin o altres llocs et poden explicar algo sobre ells també.

:globus:
Imatge
Laure

EntradaAutor: Laure » dj. maig 22, 2008 8:48 am

Hola Molly!!

moltes gràcies pel teu missatge! sí, suposo que cada cas és un món, jo també crec que un canvi d'aires(de clínica) els pot ser favorables,no perquè el lloc hagi de ser pitjor o millor sinó perquè a vegades ens estanquem i un canvi sempre és energia renovada.

Bé, gràcies altre cop i esperaré a veure si algú en sap res més del tema.

Molta sort en la teva búsqueda!!! :ok:
Txitu
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 9:12 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Txitu » dv. maig 23, 2008 8:17 am

Una companya de feina feia més de 2 ays que buscava i al final li van recomenar el FIV del Clínic. Ella s'hi va trobar molt bé, el tracte genial i tot el procés i ara té un nen de 4 mesos! el recomana al 100%
Imatge
Laure

EntradaAutor: Laure » dg. maig 25, 2008 9:27 am

Hola Txitu,! moltes gràcies!! li ho comentaré el que m'has dit, a veure què tal...un petó!
Txitu
Entrades: 128
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 9:12 am

EntradaAutor: Txitu » dg. maig 25, 2008 12:26 pm

De Res, Laure
Imatge
dreilha
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dt. maig 27, 2008 2:25 pm

Hola Laure, no sé si encara busques opinions...

Jo no et puc dir res de la Sagrada Família.... perquè no conec ningú que hi hagi anat per aquests temes.

Jo sols et diré que jo he anat a L'institut Marquès i n'estic molt contenta... però clar suposo que com diu la Molly cada cas és un món...

Nosaltres desprès de dues IA ens hem quedat embarassats a la primera FIV...

Molts ànims, perquè sé que el camí és dur i si ja porten tres intents... però han de ser valents i segur que un canvi d'aires els anirà de conya!!

Una abraçada
Imatge
Imatge
Laure

EntradaAutor: Laure » dc. maig 28, 2008 2:41 pm

Moltes gràcies Dreilha,
ara mateix la truco i li ho comento.Felicitats pel teu embaràs tan desitjat :ok:
sí,el camí per a alguns és molt dur,sembla mentida a vegades lo injusta que és la vida...però estic segura que ho aconseguiran! :-())
un petó!
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dt. nov. 18, 2008 8:02 am

Noies, estic mirant centres de reproducció assistida. Que us sembla BarnaClinic (es la empresa privada del Clínic). Algú hi ha anat? Que tal son els preus?
Gràcies! :love:
POPS
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 7:36 pm

EntradaAutor: POPS » dt. nov. 18, 2008 1:49 pm

Meri68!!!

Benvinguda!. Jo aniré a BarnaClínic, i no n'he provat cap altre. Tinc una amiga que en va quedar molt contenta i me n'he refiat. ... Penso que experiència no els en falta, perquè és el mateix equip que porten també la RA del Clínic per la SS i han portat milers de casos.

La primera impressió amb la Dra. Peralta i una altra que no sé el nom va ser bona, però les administratives de recepció són una mica estirades.

Els preus suposo que una mica com a tot arreu:
1a visita: 90 €
2es visites: 60€
IAC: 760 + medicació apart (inclou tot el seguiment: anàlisi + ecos)
FIV: 3865 + congelació embrions si n'hi ha (uns 300€) (inclou tot el seguiment: anàlisi + ecos)

2a transfer d'una FIV: 860 € (inclou tot el seguiment: anàlisi + ecos)

ICSI: 4500 + congelació (inclou tot el seguiment: anàlisi + ecos)

el que no sabia si a altres centres també fan, és que si canceles abans d'acabar el procés et cobren des de 220 a 300 i pico €.

En fin, és un robo a mano armada, :-D , però s'ha de començar per algun lloc.

Ara ens estan fent més proves ( a mi m'ho cobreix la mutua i el meu home va per particular i SS el que pot), i suposo que demanarem hora per 2a visita a finals de desembre. A veure si pel gener comencem!!!

Molta sort!!!!
hope
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 11:25 am

EntradaAutor: hope » dv. des. 05, 2008 10:17 am

Hola noies, us explico una mica el meu cas:
El meu home es va fer la vasectomia després de tenir la nena, ara fa 10 anys. Vam haver de fer FIV directa, ho vam fer al CEFER, al costat de la Teknon, el dia 14 de març d´aquest any em van transferir un embrió ( en teniem 11 però vam decidir que no voliem bessons) i, a la primera em vaig quedar embarassada, a la setmana 32, el 7 d´octubre, el meu petit moria. Just la setmana abans vam trucar perque destruisin els embrions perque havia passat un embaràs molt dolent i no sabia que perdria al meu petit... El dia 14 d´octubre vaig trucar per si no els havien destruit ja que tenia clar que volia tenir-ne un altre i per sort encara no els havien destruit... Us explico així perque el CEFER a mi m´agrada moltíssim , s´han porta molt be amb nosaltres, ara diuen que, quan tinguem els resultats de l´autopsia anem perque ens informin de les probabilitats que torni a passar, així que ja veieu com son, d´agradables, jo estic molt agraida i, si que ho paguem molt car, clar, però a tot arreu es paga molt i no tots son tan agradable, ho se per amigues meves...
Març 2008: 1ª FIV amb 1 embrió fresc positiu
Octubre 2008: Òbit fetal a les 32 setmanes
Abril 2011: 2ª FIV 1 embrió congelat ( esperem que sigui positiu!!!)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::