FIV SS, amb embrions de FIV x privat

Tractaments, clíniques, medicaments..
FentMaster_RA
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 05, 2021 1:44 pm

FIV SS, amb embrions de FIV x privat

EntradaAutor: FentMaster_RA » dj. març 10, 2022 6:44 pm

Hola,

Algú s'ha trobat amb el cas de que la truquin de la SS per fer FIV i que en paral.lel estigui en plena FIV pel privat (i amb embrions congelats)?
Imagino que ens trucaran imminentment per les dates que vaig veient, així que ja estic amb la preocupació.

Vull seguir per privat, entre altres coses perquè intentarem precisament no haver de fer una segona FIV. Però després de tanta espera a la SS, no voldria que ens descartin pel futur.
Algú sap què es pot fer en aquest cas per no perdre la "tanda"? Les que us ha passat, què heu dit?

Molta sort a totes!
Tina84
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Re: FIV SS, amb embrions de FIV x privat

EntradaAutor: Tina84 » dv. març 11, 2022 7:15 am

Hola!

No sé ben bé d'on he tret aixó que ara diré ni tampoc sé si es realment correcte ( ja veus que no es una resposta fiable :-D ) però crec que no es poden tenir embrions congelats a diferents centres. El que pots fer es traslladar-los de centre/clínica, però crec que no pots anar generant embrions en diverses clíniques. Ja et dic que ara no recordo d'on he tret aquesta informació.

I pel que fa a la trucada de la SS, tampoc crec que siguin tant i tant estrictes de si et truquen i en aquell mes no et va bé, si els hi dius que si et poden trucar en un parell de mesos o que et posin per exemple la tercera de la llista que et diguin que no. Jo estic ara en una FIV a la SS i quan em van trucar, em van trucar amb tres mesos d'antelació. Em van trucar a l'agost i em van dir, com et va fer el tractament al novembre? evidentment vaig dir que si perquè ho estava esperant, però em va donar la impressió que si els hagués dit, ostres no, al novembre no, potser al desembre o gener? crec que no m'aguessin dit que no.... no sé, a vegades tenim la sensació que la SS es molt estricte i quadrada i en realitat no deixa de ser amb la persona que tractis. T'hi trobaràs professionals millor i pitjors com a tot arreu.

Molta sort!
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dv. març 11, 2022 9:19 am

Hola Fent_Master_RA,

Jo em vaig trobar amb aquest cas abans de quedar-me embarassada del meu fill per la privada.

Quan em van trucar (octubre de 2018) vaig dir que estava a punt de fer una transferència d'embrions vitrificats a la privada. Em van dir que el meu número quedava congelat, que no perdria la tanda. Vam acordar que em trucarien al gener de 2019 per saber si encara continuava interessada a fer FIV a la SS.
Em vaig quedar embarassada al novembre de 2018. Així doncs, quan em van trucar al gener els ho vaig dir. Em van guardar la tanda igualment perquè encara no sabíem com acabaria l'embaràs. Em van demanar DPP i vam quedar que em trucarien passada aquesta data. Quan em van trucar a finals d'estiu, com que l'embaràs va anar bé i per fi tenia el meu fill amb mi, llavors em va treure de la llista.

En resum, si em guio per la meva experiència, et diré que et poden congelar el número si decideixes fer la transferència a la privada i no hauràs de fer tota la llista d'espera un altre cop.
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
FentMaster_RA
Entrades: 12
Membre des de: dg. des. 05, 2021 1:44 pm

EntradaAutor: FentMaster_RA » dc. març 16, 2022 7:09 am

Moltes gràcies Tina i Gustineta,
la veritat és que em deixeu més tranquila.
Nika_88
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dv. abr. 22, 2022 12:50 pm

EntradaAutor: Nika_88 » dv. abr. 22, 2022 1:23 pm

Hola a totes!!

Us llegeixo i volia saber si podem Fer FIV per privat mentre que arriba el número de la SS i fer una altra FIV més endavant quan arriba el teu torn a la SS?
Tina84

EntradaAutor: Tina84 » dl. abr. 25, 2022 6:59 am

Hola Nika_88

Es clar que pots fer FIV per privat mentres esperes llista a la SS.

Un altra tema es que, no estic del cert ben segura, es si pots tenir embrions en la privada i generar de nous a la SS. Es a dir, crec que no es poden tenir embrions en dos centres, si que els pots traslladar, però crear de nous si ja en tens... diria que no.

Jo estic fent FIV a la SS i el que si vaig llegir a la informació que em van donar, es que a la SS et cobreixen com a màxim 3 cicles, i si has fet algun per privat, et resten cicles a la SS... Sempre pots decidir dir-ho o no ?-) tampoc crec que ho puguin saber...

Molta sort,
Salut
Nika_88

EntradaAutor: Nika_88 » dc. abr. 27, 2022 10:04 pm

Gràcies Tina!
On estàs fent la FIV? A mi el ginecòleg ens ha derivat al Clínic, i ens ha dit que des de la trucada inicial (d'aqui a una dos mesos) es 1 any i mig d'espera...es cert?
Molts ànims i espero que vagi tot bé!
Tina84

EntradaAutor: Tina84 » dj. abr. 28, 2022 6:56 am

Hola!
Jo ho estic fent a Girona, a l'hospital Trueta.

A mi em van trucar en 11 mesos d'estar apuntada en llista d'espera. Ja m'imagino que a Barcelona, les llistes son més llargues :-o00m ...

Si penses en la privada? tens alguna clínica ja mirada?
Gràcies, que vagi tot molt bé.
Nika_88

EntradaAutor: Nika_88 » dj. abr. 28, 2022 1:52 pm

Aixoó de les clíniques es tot un món, m'han parlat de: IFV (la meva ginecóloga), del CIRH, del FIV Clínic (que es la part privada del Clínic), ...
No se ben be quina...demanare visites i a veure si alguna m'agrada en tracte, espais, metges,... Vaig anar a veure Dexeus i super comercial tot, i tu vas amb totes les il•lusions i ells fan les bromes del calers que et costarà...
Piruleta15
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

EntradaAutor: Piruleta15 » dj. abr. 28, 2022 4:39 pm

Dexeus fatal...jo he vist resultats totalment diferents de Dexeus al Cirh.

Una abraçada

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::