Tinc un munt de dubtes :(

Tractaments, clíniques, medicaments..
Xantipa2
:: formigueta
Entrades: 80
Membre des de: dv. ago. 07, 2020 10:03 pm

Tinc un munt de dubtes :(

EntradaAutor: Xantipa2 » dt. ago. 25, 2020 10:16 am

Hola noies!

Obro un post nou perquè n'he mirat d'altres però no hi han gaires en actiu (del que jo necessito) i potser així vaig mes directe i si alguna ha passat per això i em pot aconsellar ho agrairia mil.

Tinc un fill de la meva ex parella, embaràs completament natural i sense dificultats, i a l'hora de buscar germanet ens vam donar als morros, ell estava bé (vam anar al cimab) i jo baixa reserva ovàrica. Vam fer tres intents de fiv. 1 fiv amb cicle normal, una fiv amb cicle llarg i una amb cicle natural. Les tres fatal, un horror, desgast físic brutal i emocional ni os cuento.

La qüestió es que amb el temps em vaig separar i tinc parella nova, i ell no te fills, i com jo natural impossible i amb 3 intents de fiv completament fatals, no se si em val la pena tornar a intentar-ho, o anar directament a ovo.
Independientement d'una cosa o una altra, volem començar a fer proves per saber com estem, i bueno, jo vull tenir els valors optims per si la cosa va bé pogué aconseguir un embaràs.

També tinc trombofilies, que aixo ho vaig averiguar amb les proves antigues, aixi que necessito heparina... En breu aniré a veure a l'hematoleg.

El cas es que en ovo tot i que fa temps vaig coneixer noies que s'ho havien fet, i també aquí al fòrum vaig llegir molt o inclús companyes de lluita d'aquells anys en els que em conectava i explicaven les seves vivències, vaig SUPER perduda.

Quines proves m'he de fer jo o la meva parella que siguin diferents? O directament m'he de fer alguna per saber si sóc compatible amb ell?
Clar, amb el meu ex marit no vam fer cap prova de compatibilitat ja que teníem un nen, els metges no ho van considerar mai necessari.

Clar, he vist que hi han mil proves per fer amb l'esperma a part de la fragmentació que aixo ho vaig fer l'altre vegada.
Despres hi han las antipaternals, ens cal fer-ho?
I si vaig a ovo?

Després com es el protocol per fer ovo? Busquen alguna noia semblant a mi, però es triga gaire? He llegit que hi ha cliniques que tenen banc d'ovuls congelats i es molt rapid

Millor en fresc? Congelats?

Fa temps, una noia que es va fer ovo, em va dir que amb la ovo a l'hora d'implantar hi ha un intercanvi genetic amb la mare, d'un % bastant baix, pero que hi ha.
Les que heu fet ovo els nens s'assemblen a vosaltres?

Tot i que ho tinc bastant coll avall que si vull nens haure de recurrir a ovo, em fa una mica de cosa... El meu nen s'assembla moltissim al seu pare, pero a mi també, i la gent m'ho diu.
Clar, em fa molta por que el bebe que pugui tenir no s'assembli res ni al meu fill ni a mi....

I les malalties que puguin apareixer amb els anys, com ho gestioneu?

Bueno, com veieu tinc un munt de dubtes, i a no ser que amb les proves que em faci em diguin que es viable fer una fiv amb els meus óvuls (ho dubto) anirem a ovo, però m'agradaria que algú em pogués donar la seva opinió, la seva vivència i algun consell.

Ah! I cliniques on us heu fet ovo i equip mèdic que us a portat.

He vist moltes cliniques noves, altres amb preus baixos... En fin, no se.

En el seu dia ho vaig fer tot al clinic i a la corachan. No se si tornar alla o anar a algún altre lloc...

Agrairé qualsevol ajuda.

Petons a totes!! :-()-)
Capgrossa
Entrades: 83
Membre des de: dg. abr. 10, 2016 3:59 pm

Re: Tinc un munt de dubtes :(

EntradaAutor: Capgrossa » dt. ago. 25, 2020 6:56 pm

Hola, Xantipa2, jo sóc mare gràcies a ovo, i mai estaré prou agraida per la meva filla.

Si tens clar que el que vols és ser mare, les semblances fisiques tan se valen, però una bona clinica buscarà una donant el més semblant al teu fenotip. Trigaran més o menys depenent del teu fisic. Jo no sóc gaire “mediterànea” i ja em va dir la doctora a la primera visita que costaria una mica mes de trobar, van ser 4 mesos d’espera, però van fer MOLT BÉ la seva feina. Moltissima gent m’ha dit “ostres, la nena és un clon teu!”, i a mi m’encanta :love:

Pel que fa a les cliniques, nosaltres vam anar a IVI i no en puc estar mes contenta. Haviem visitat també l’Institut Marqués, però res a veure. Potser és de les mes cares, però jo no puc dir mes que coses bones. Ho vam aconseguir a la primera, tot i que vam ser uns afortunats, prou que ho sabem.

Si necessites res, no dubtis a preguntar-me, per aquí o per privat.

Moltissima sort!
20/01/15: embaràs natural, pérdua a les 6+5 setmanes
10/05/17: búsqueda de donant
20/09/17: habemus donant: ovulets x*x*x
24/11/17: comencem tractament
09/12/17: transfer
20/12/17: beta de 679
29/12/17: primera eco de control
09/01/18: Li escoltem el cor. Detecten un hematoma retrocorial a l'úter (sagnats).
09/08/18: neix la nostra filla :love:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::