DUBTE AMB PROGEFFIK
- buscantserpapis
- :: puça

- Entrades: 18
- Membre des de: dt. març 07, 2017 2:03 pm
DUBTE AMB PROGEFFIK
Bon dia nois/-es!
Tinc un dubte i estic molt nerviosa, a veure si algú em pot donar un cop de mà.
Ahir dia 02/06 tenia que començar amb el progeffik 100 mg de les càpsules vaginals per a la meva transfer del dia 07/06 però s'em va passar per alt completament, creia que si o si avui era el primer dia.
Passa alguna cosa si he començat avui??
Algú em pot ajudar?
Gràcies per avançat!
Tinc un dubte i estic molt nerviosa, a veure si algú em pot donar un cop de mà.
Ahir dia 02/06 tenia que començar amb el progeffik 100 mg de les càpsules vaginals per a la meva transfer del dia 07/06 però s'em va passar per alt completament, creia que si o si avui era el primer dia.
Passa alguna cosa si he començat avui??
Algú em pot ajudar?
Gràcies per avançat!
Inicici de búsqueda: Principis del 2015.
Edat: Jo 31 anys i la meva parella 39.
Causa: Infertlitat sense causa aparent.
I.A: 2 intents amb resultat negatiu.
FIV: 1 intent amb resultat negatiu.
No ens rendirem !!!
No ens rendirem !!!

- Northern Lights
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dv. nov. 09, 2018 8:23 pm
Re: DUBTE AMB PROGEFFIK
Hola, jo trucaria al teu gine i li comentaria l error, potser et puja la dosis o et poden atrassar la data de la transfer.
Si fos jo trucaria i sortiria de dubtes.
Si fos jo trucaria i sortiria de dubtes.
- mamafivicsi

- Entrades: 7
- Membre des de: dv. gen. 26, 2018 2:39 pm
Hola,
Jo trucaria al teu gine! Ell et donarà instruccions, potser et modifica el dia de la transfer (pq em sembla que la progesterona la porten molt quadrada) mm ja ens diràs que et diuen! Per cert, ja posats.. Quina dosis prens i quants dies abans de la transfer?
Sort!
Jo trucaria al teu gine! Ell et donarà instruccions, potser et modifica el dia de la transfer (pq em sembla que la progesterona la porten molt quadrada) mm ja ens diràs que et diuen! Per cert, ja posats.. Quina dosis prens i quants dies abans de la transfer?
Sort!

- buscantserpapis

- Entrades: 18
- Membre des de: dt. març 07, 2017 2:03 pm
Hola noies!
Primer de tot donar-vos les gràcies per haver-me respost.
Finalment vaig poder parlar amb le gine i em va dir que deixes tota la medicació i hem quedat de veure'ns aquest divendres i posposar la transfer per un altre dia, és a dir, que ara em vindrà la regla i suposo que seguidament tornarem a començar.
Mamafivicsi, jo portava des del primer dia de la regla amb els "parxes" Evopad 50 (m'havia de posar 3 parxes i canviar-los al 5è dia), llavors em van dir que havia de posar-me les càpsules vaginals el passat diumenge 2/06 i la transfer me la feien aquest divendres dia 7/06.
Vam quedar de començar aquest dia 7/06 per tal d'estar 6 dies amb la progesterona igual que els dies de "vida" dels nostres embrions.
Els embrions que tenim que eren de 3 dies de "vida" i demà dimecres si no hagués tingut aquest gran descuid, els havien de "descongelar" per fer-los arribar a blasto (6 dies de "vida").
Gràcies pel consell i sort a totes!!! Ànims, som unes valentes i res ens pararà!

Primer de tot donar-vos les gràcies per haver-me respost.
Finalment vaig poder parlar amb le gine i em va dir que deixes tota la medicació i hem quedat de veure'ns aquest divendres i posposar la transfer per un altre dia, és a dir, que ara em vindrà la regla i suposo que seguidament tornarem a començar.
Mamafivicsi, jo portava des del primer dia de la regla amb els "parxes" Evopad 50 (m'havia de posar 3 parxes i canviar-los al 5è dia), llavors em van dir que havia de posar-me les càpsules vaginals el passat diumenge 2/06 i la transfer me la feien aquest divendres dia 7/06.
Vam quedar de començar aquest dia 7/06 per tal d'estar 6 dies amb la progesterona igual que els dies de "vida" dels nostres embrions.
Els embrions que tenim que eren de 3 dies de "vida" i demà dimecres si no hagués tingut aquest gran descuid, els havien de "descongelar" per fer-los arribar a blasto (6 dies de "vida").
Gràcies pel consell i sort a totes!!! Ànims, som unes valentes i res ens pararà!

Inicici de búsqueda: Principis del 2015.
No ens rendirem !!!
No ens rendirem !!!

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat