Clínica CEFER Lleida

Tractaments, clíniques, medicaments..
Marietaesperançada
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 11:46 pm

Clínica CEFER Lleida

EntradaAutor: Marietaesperançada » dj. gen. 31, 2019 12:25 am

Bones! 
Sóc nova en això dels fórums així que si cometo algún error, d'entrada demano disculpes.
El que m'ha portat aquí es el desconeixement sobre la clínica CEFER. Algú hi anat? Algú sap si es bona o de confiança? Hi ha positius? 
Explico: Tinc tot de probes fetes per la seguretat social. Cansada de les esperes he decidit passarme al privat. M'es molt dificil desplaçarme a barcelona pel que he obtat per mirar a lleida. Buscan per google he trobat la cefer. He anat avui primer visita informativa i man fet pagar 150€ per una consulta ginecologica i orientacio ( el problema no son els diners sino saber si he invertit correctament). Segons la doctora, les probes que mavien fet a la seguretat social ( on mavien diet que mavia de fer una FIV) son insuficients pel que ens nem de fer mes per sapiguer millor quin tractament necessitem. 
Perdo per la vomitada de paraules pero estic una mica nerviosa amb tot aquest tema. Ja portem 6 anys intentant i a vegades es desesperant. La questio... algú sap algo de la cefer?
Lunipruni
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dv. gen. 09, 2015 6:33 pm

Re: Clínica CEFER Lleida

EntradaAutor: Lunipruni » dj. gen. 31, 2019 2:39 am

Hola Marietaesperançada,

Jo no he anat a aquesta clínica, tot i ser de Lleida, vaig decidir mirar directament clíniques de BCN, així que et parlo pel que he escoltat.
Mala clínica no és, té bons professionals i bon laboratori. El que sí que diuen és que no accepten proves fetes a fora, te les fan fer ells i les has de pagar, es clar. Quina prova us demanen a més a més del que ja porteu de la SS?
A Lleida tb hi ha Avantmèdic, IVI (tot i que en aquesta, les coses ‘importants’ com la punció, transfer... crec q et fan anar a fer-ho a Bcn) i alguna altra. Hi heu anat?
El meu consell és que us quedeu a la clínica on us sentiu còmodes i amb bon feeling. Confiar en el que et fan és primordial. Les estadístiques al final són això, estadístiques. Molta sort i que us vagi tot molt bé i pogueu ser pares aviat. :-()-) :-()-)
Feb 2015. Em treuen les trompes
Març 2015 1a FIV+DGP
08/04/15 TE+ esperem un nen!
27/11/15 Arribes al món
11/08/17 Transf frigo (una nena!)- avort. bioquimic
17/10/17 Transf frigo (un nen!)- negatiu
Febrer 2018- Cancelem transf. Embrió :ufs: .
Abril 2018- 2a FIV. 2 embr blasto. Transf 11/06/2018
22/06/2018- Beta 482!!
14/02/2019 Ja som 4!!
Marietaesperançada
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 30, 2019 11:46 pm

Re: Clínica CEFER Lleida

EntradaAutor: Marietaesperançada » dv. feb. 15, 2019 2:21 am

Moltes gràcies per la resposta. Sento el retràs en la contesta... m'han demanat cariotips d'ell i meu. I despres el REM i el FISH d'ell. ( a la seguretat social no en ho havien fet i no teniem ni idea de que ens ho haguessim de fer fina haber anat a la CEFER). Crec que tens raó i confiaré en les nostres sensacions... a veure... ojalá surti un positiu ben aviat. Altra vegada, gràcies per l'ajuda :)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::