Quiron

Tractaments, clíniques, medicaments..
lais
:: rateta
Entrades: 191
Membre des de: ds. març 31, 2012 10:06 pm

Quiron

EntradaAutor: lais » dt. abr. 17, 2012 8:24 am

Noies, alguna ha estat a quiron? Nosaltres portem des de setembre fent el diagnòstic allà perquè ens entra per mútua. Allà ens han dit que necessitem FIV-ICSI-DGP i hem començat un primer cicle que hem hagut de cancel.lar per mala resposta a la medicació.
Tenim ganes de saber d'algú que ens pugui donar garanties d'aquest lloc... estem una mica perduts i ens estem plantejant consultar a FIV Clínic.
Moltes gràcies
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Re: Quiron

EntradaAutor: Kora » dt. abr. 17, 2012 9:51 am

Lia,

Et passo un privi.
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
peueta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » dt. abr. 17, 2012 7:14 pm

Jo tb me visitat avui amb el dr albert cabero a la quiron i ma recomanat fer la 1a IA.
Alguna el coneix o lha tractada? Agrairia opinions.
Imatge
Nina31
:: papallona
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dl. gen. 02, 2012 8:50 pm

EntradaAutor: Nina31 » dt. abr. 17, 2012 7:31 pm

Hola,

Jo també estic a la quiron des de setembre, al desembre vam començar amb omifin, i ara estic amb la meva segona IAC, i de moment, encara que no he aconseguit el meu positiu, estic contenta del tracte que estic tenint. I vaig anar a parar perquè una amiga m hem va recomanar, ella ca aconseguir el seus dos embarassos allà... I això em fa veure que jo també ho aconseguiré!!

Peueta, jo vaig amb un altre metge i estic molt contenta.

Ánims en la nostra lluita per fer realitat el nostre somni.
Buscant des de setembre 2010
lais
Entrades: 191
Membre des de: ds. març 31, 2012 10:06 pm

EntradaAutor: lais » dt. abr. 17, 2012 7:53 pm

Peueta, jo em visito amb uns altres metges... el teu no el conec, però penso que t'hi has de sentir còmoda i confiada sobretot.
Nina, gràcies... sembla que hi han hagut experiències positives no?
Nosaltres, hem començat allà i en principi continuarem, però de totes maneres tenim ganes de fer una consulta a algun altre lloc. Espero que no ens liem més :-o00m
Merci Kora pel privat...

Vaia tela... quants dubtes amb tot aquest follon!

Una abraçada i molta força per totes!
Rosa3719
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dg. abr. 01, 2012 11:20 am

EntradaAutor: Rosa3719 » dc. abr. 25, 2012 11:18 pm

Nosaltres hem fet una FIV a la Quiron perque entrava per mutua pero no n'hem acabat massa satisfets.
De fet es probable que canviem. Estem mirant altres cliniques. En la Quiron sincronitzen el teu cicle amb anticonceptius per tal de fer la puncio uns dies concrets del mes. Estem demanant segones opinions, al tenir baixa resposta ovarica ens han aconsellat un altre protocol, be ja anirem informant ja que encara no ens hem decidit per cap clinica. De moment tenim concretada visita en dos centres mes abans d'iniciar un nou cicle. Ens ho volem prendre amb calma mentres decidim el proxim pas ja que sembla que el cami sera dur zz:-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::