Vacuna antipaternals

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Vacuna antipaternals

EntradaAutor: Mara17 » dv. març 09, 2012 8:57 pm

Hola!

Obro aquest fil nou perquè tot i que s'ha parlat en diversos llocs d'aquesta vacuna, no sé si tenia fil propi. M'agradaria saber si tothom que s'ha fet l'analítica li ha sortit alterada (cosa que em sembla molt que és així). No acabo de veure clar el funcionament de tot plegat, i sé que algunes noies del fòrum estan dubtant o esperant per fer-se-la i hi ha molta llista d'espera. És que avui en parlàvem amb unes amigues i no ho teníem gaire clar. Les que us ho hàgiu fet o conegueu gent que ho hagi fet, ens podeu explicar l'experiència?

Gràcies!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Vacuna antipaternals

EntradaAutor: neuetes » dv. març 09, 2012 9:00 pm

Mara, hi ha varis fils que se'n parla. Aqui en tens un: viewtopic.php?f=37&t=22532&p=1224952&hilit=antiparentals#p1224952
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. març 09, 2012 9:12 pm

Oi, mare meva! Si hi vaig participar i tot!!! :ufs: :ufs: :ufs: Quina memòria que tinc! :-o00m :-o00m :-o00m Gràcies, Neuetes!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Cayena
:: zebra
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Cayena » ds. març 10, 2012 12:19 pm

Mara, jo em poso la vacuna el maig. No estic convençuda del tot i el meu home no ho està gens, però ho farem. Total, si ja ens fiquem al cos hormones de ratolí, posar-me una vacuna de sang del meu home no em sembla tan greu... Si vols saber alguna cosa més m'ho dius i t'ho explico
Com va tot per cert?
Petonets
rela
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » ds. març 10, 2012 12:44 pm

Cayena, quan et vas apuntar? Nosaltres potser ens hi apuntem ara, i ens tocarà cap al setembre.. I si ho hem aconseguit, doncs no ens la posarem...

I l,analitica que et diu el % on te la vas fer?
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Cayena

EntradaAutor: Cayena » ds. març 10, 2012 1:21 pm

Rela, jo em vaig treure la sang a la clínica on faig RA, Fertilab, però jo diria que la porten al matix laboratori Sabater perquè ells són els que et donen els resultats, o sigui, que jo de tu trucaria directament al mateix laboratori per demanar que et facin l'anàlisi. Un cop l'anàlisi feta i amb els resultats, si són negatius hauràs de trucar per demanar hora per fer-te la vacuna. Hi ha una llista d'espera d'uns 4 mesos... Jo vaig trucar per posar-me la vacuna després de la beta negativa, o sigui, que seria cap a principis de febrer, i m'han donat hora per finals de maig, ara no se si és dia 21 o 23 de maig, però vamos, gairebé són 4 mesos.
Com vas d'ànims? em sap greu que estiguis tan xafada... És una merda, tot això...
bruneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

EntradaAutor: bruneta » ds. març 10, 2012 3:52 pm

Hola guapes,
a mi em van posar la 2ª dosis de la vacuna al novembre i 15 dies desprès :-())
Per tant, jo la recomano completament. Nosaltres veníem d' un historial de 3 avortaments i totes les proves havien sortit bé, així és que tenia molt clar que era una opció que calia provar, tot i que va ser iniciativa pròpia..a mi em va sortir un 10% negatiu, desprès de la 1ª dosis ja havia pujat a 32% i la resta..per ara perfecte!
Molta sort i per qualsevol dubte aqui em teniu.
Una abraçada.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Cayena

EntradaAutor: Cayena » dg. març 11, 2012 8:31 pm

Ostres Bruneta!!!!
Moltes felicitats!!! Em dones una bona dosi d'esperança doncs!!!! Gràcies per explicar-ho, jo me la poso el maig, em van enviar per correu tota la informació, però si tinc cap dubte t'ho preguntaré. :ok:

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::