corticoides fiv icsi
corticoides fiv icsi
Hola noies!!
després de 3 anys, torno a ser per aquí... al 2009 a la tercera icsi vaig qconseguir quedar-me embarassada de la meva princesa que la setmana vinent fa 2,5 anys!!!
el fet és que a l'estiu vam decidir anar a pel segon però no vam tenir sort, ara de nou tornem a començar un cicle fiv-icsi i el metge ens aconsella corticoides per evitar el refusar l'embrió. En cap cicle n'havia près ni n'he sentit molt a parlar, alguna de vosaltres n'ha pres? i si és així, us ha donat bons resultats?
gracies per les vostres opinions noies!
després de 3 anys, torno a ser per aquí... al 2009 a la tercera icsi vaig qconseguir quedar-me embarassada de la meva princesa que la setmana vinent fa 2,5 anys!!!
el fet és que a l'estiu vam decidir anar a pel segon però no vam tenir sort, ara de nou tornem a començar un cicle fiv-icsi i el metge ens aconsella corticoides per evitar el refusar l'embrió. En cap cicle n'havia près ni n'he sentit molt a parlar, alguna de vosaltres n'ha pres? i si és així, us ha donat bons resultats?
gracies per les vostres opinions noies!
T'esperem amb il.lusió
Re: corticoides fiv icsi
Jo he pres urbason durant 4 dies: el día abans ,el día de la transfer i 2 dies despres
Hola
Jo és la primera vegada que sento parlar de corticoides per no rebutjar l'embrió. Com pots veure, he patit dos avortaments i la primera FIV, al gener, negativa. Què és això dels corticoides???
M'ho pots explicar una mica????
Gràcies!
Jo és la primera vegada que sento parlar de corticoides per no rebutjar l'embrió. Com pots veure, he patit dos avortaments i la primera FIV, al gener, negativa. Què és això dels corticoides???
M'ho pots explicar una mica????
Gràcies!
Ostres! Jo tampoc n'havia sentit a pàrlar!!!
Per cert Quica rebenvinguda!! Espero que tinguis sort!!
Per cert Quica rebenvinguda!! Espero que tinguis sort!!
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |