clinia a barcelona
clinia a barcelona
Hola noies,
Des de fa més de 2 anys que busquem embaràs. Fa 1 any vaig tenir un ectòpic i vaig perdre una trompa. Va ser cuan ens van començar a fer proves. Totes han sortit bé i diuen que tenim infertilitat desconeguda. A partir d'aquí ens recomanen fiv per provar sort i es aquí on us vull demanar consell sobre una bona clinica de reproducció assistida a barcelona. He sentit parlar de moltes: ivi, marqués, dexeus, cirh, etc i la veritat que de totes es diuen coses bones i dolentes suposo que dependrà de l'experiència de cadascú, per això m'agradaría que m'expliquèssiu la vostra, estic molt perduda a part de desanimada y trista i no se a on anar i ja que es un tema delicat vull escollir bé.També us volia preguntar si sabeu si les proves que ens van fer (seminograma, analitica hormonal i histerosalpingografia) ens serviran o tenim que tornar a començar? Gràcies a totes.
Des de fa més de 2 anys que busquem embaràs. Fa 1 any vaig tenir un ectòpic i vaig perdre una trompa. Va ser cuan ens van començar a fer proves. Totes han sortit bé i diuen que tenim infertilitat desconeguda. A partir d'aquí ens recomanen fiv per provar sort i es aquí on us vull demanar consell sobre una bona clinica de reproducció assistida a barcelona. He sentit parlar de moltes: ivi, marqués, dexeus, cirh, etc i la veritat que de totes es diuen coses bones i dolentes suposo que dependrà de l'experiència de cadascú, per això m'agradaría que m'expliquèssiu la vostra, estic molt perduda a part de desanimada y trista i no se a on anar i ja que es un tema delicat vull escollir bé.També us volia preguntar si sabeu si les proves que ens van fer (seminograma, analitica hormonal i histerosalpingografia) ens serviran o tenim que tornar a començar? Gràcies a totes.
Re: clinia a barcelona
Hola Ingri,
jo també vaig estar buscant i preguntant (i llegint!) molt sobre les clíniques i tal i com tú has vist, hi ha opinions de tots els colors. Has d'anar a la que et provoqui més confiança, tot i que això no és gaire objectiu, però tenint en compte que les clíniques, essencialment, són molt similars...Així, has de valorar el que vols, una clínica gran o no, el tema econòmic (bé, no té perquè ser un problema per vosaltres, però ho dic pq hi ha difèrencies entre unes i altres). Per últim, si tens una mútua, pregunta si et cobreix la RA, per mi això va ser el criteri definitiu i que em va decantar per CIRH.
La meva experiència? Bé, crec que com anava a priori per una inseminació de donant, quelcom simple, mai s'ho van mirar amb gaire interés i no he sigut tot l'assessorada que m'hagués agradat. Però reconec que influeix la meva manera de ser, massa confiada i amb actitud de "no passa nada", junt amb la del professional que era més aviat "tú misma", "lo que quieras"....Em vaig plantejar canviar de clínica però finalment, com canviaré a FIV, potser s'ho prenen més en serio, a més que jo estic ara molt més exigent.
Respecte a les proves, el seminograma i l'analítica hormonal havent passat un any, us la faran repetir perque pot varia molt. De la histero, jo me'n vaig una fa dos anys i mai més. Però suposo que si aneu a FIV directamente, no caldrà per res.
No sé si t'eh ajudat, quin rollo, je!
jo també vaig estar buscant i preguntant (i llegint!) molt sobre les clíniques i tal i com tú has vist, hi ha opinions de tots els colors. Has d'anar a la que et provoqui més confiança, tot i que això no és gaire objectiu, però tenint en compte que les clíniques, essencialment, són molt similars...Així, has de valorar el que vols, una clínica gran o no, el tema econòmic (bé, no té perquè ser un problema per vosaltres, però ho dic pq hi ha difèrencies entre unes i altres). Per últim, si tens una mútua, pregunta si et cobreix la RA, per mi això va ser el criteri definitiu i que em va decantar per CIRH.
La meva experiència? Bé, crec que com anava a priori per una inseminació de donant, quelcom simple, mai s'ho van mirar amb gaire interés i no he sigut tot l'assessorada que m'hagués agradat. Però reconec que influeix la meva manera de ser, massa confiada i amb actitud de "no passa nada", junt amb la del professional que era més aviat "tú misma", "lo que quieras"....Em vaig plantejar canviar de clínica però finalment, com canviaré a FIV, potser s'ho prenen més en serio, a més que jo estic ara molt més exigent.
Respecte a les proves, el seminograma i l'analítica hormonal havent passat un any, us la faran repetir perque pot varia molt. De la histero, jo me'n vaig una fa dos anys i mai més. Però suposo que si aneu a FIV directamente, no caldrà per res.
No sé si t'eh ajudat, quin rollo, je!
Només RA. Ara ovodonació / ADE vivint a l'estranger.
Gràcies Gabift, si es aquest el problema que tinc tanta informació de clíniques que estic perduda, precisament yo he estant fent les proves a un centre de reproducció y com no em sentia ben atesa i no em donava confiança a l'hora de fer-me un tractament prefereixo canviar. En fí seguiré mirant y pensant per quina em decanto.
...
MONTY l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 11:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo t'aconsello si dubtes q escollis una q estigui a prop de casa teva o de la teva feina xq i has d'anar sovint x els controls i a vegades 2 cops x dia. Crec q totes segueixen protocols similars, x tant t'hi has de trobar ben tractada. Jo m'he fet les inses al clinic x privat, i amb la meva dra molt be, pero segueixen tractaments amb menys dosi d'estimulacio q a altrs llocs. Jo crec q et demanaran els cariotips tb.
Hola monty i sardina, les proves ja m'ho pensava que potser alguna m'he la farien repetir pero la histero em va fer tant de mal que espero no tenir que repetir, i les clíniques les tinc totes lluny de casa, vull dir que pel meu barri no hi ha cap, tot i que tinc sort perque sóc de bcn i hi ha altres noies que han de venir de fora..per cert que tal al clínic? n`he sentit parlar bé i no se si provar,saps si visiten fins tard?jo per la feina fins les 7 ho plego, a veure si algú més m'ajuda y m'explica la seva experiència mes que en resultats que suposo que aixó depén de molts factors i de tenir sort en el sentit de sentir-se a gust a la clínica i amb mans de bons professionals, on t'ho expliquin tot bé, no se si m'enteneu? Gràcies per donar-me la vostra opinió!
Hola,
Mira, jo m'he fet dues inseminacions al Clinic però al final m'he quedat + el mes que esperava abans de començar amb la tercera IA. La meva experiència amb la Dra. Iraola, molt bé, ella és un encant i t'ho explica tot molt clar, al principi vaig tenir la Manau que no em va agradar tant. Si, obren fins tard, la info es a la pag web del FIV-CLINIC. El que si és que el dia de la primera IA van tenir-nos 45 min esperant, tot lo altre molt correcte. De preu son 760 la IA. i diss i dium obren mati.
Pero si tens mutua mira si tens algun centre on et facin descompte, també pot ser un motiu per escollir prou bó.
Mira, jo m'he fet dues inseminacions al Clinic però al final m'he quedat + el mes que esperava abans de començar amb la tercera IA. La meva experiència amb la Dra. Iraola, molt bé, ella és un encant i t'ho explica tot molt clar, al principi vaig tenir la Manau que no em va agradar tant. Si, obren fins tard, la info es a la pag web del FIV-CLINIC. El que si és que el dia de la primera IA van tenir-nos 45 min esperant, tot lo altre molt correcte. De preu son 760 la IA. i diss i dium obren mati.
Pero si tens mutua mira si tens algun centre on et facin descompte, també pot ser un motiu per escollir prou bó.
Ai, i la histero si es de fa poquet i es veu bé la trompa no te la repetiran. Jo tb només tinc una trompa ok perque l'altre la tinc obstruida. Llavors per anar per IA em citaven molt aviat del que em començava a punxar (despres de 3 punxades) i miravem si anava pel costat bó, per que si no, podia cancelar i aprofitar la medicació pel mes seguent. La cancelació són uns 220 € però millor això que pagar tot i passar tot per res.
Tot aixo t'ho dic xq tambe tenia diagnostic d'infertilitat desconeguda, una trompa ok, antecedent d'un embaras q no va anar be i 16 mesos buscant i no em van enviar a fiv directe i ja veud!
Tot aixo t'ho dic xq tambe tenia diagnostic d'infertilitat desconeguda, una trompa ok, antecedent d'un embaras q no va anar be i 16 mesos buscant i no em van enviar a fiv directe i ja veud!
Gràcies per la informació i felicitats pel teu embaràs!a mi tb m'han dit que em puc quedar natural pero com que no ve..la histero es de fa 6 mesos i es veu bé que tinc la trompa que em queda perfecte. Respecta a la ia, em van comentar que podiem provar pero em van dir que al tenir només una trompa teniem que mirar pel costat que ovulava, i que tenia moltes menys posiblilitats de quedarme que una fiv, es a dir que en principi m'ho deixen escollir a mi (que encara es pitjor!) se que es molt més econòmic i més senzill el tractament d'una ia que una fiv, pero quan vaig tenir el embaràs ectòpic ho vaig passar tant malament que potser preferiria anar a lo segur, perque segons em van dir en ia hi ha més risc de patir un ectòpic que en 1fiv, i a sobre com que ja em va passar una vegada encara hi tinc més posiblilitat. En fí que m'ho estic pensant..
Si, tot aixo es veritat, em sembla be q et deixin decidir a tu, i passar x les ias porta bastant desgast mental i si hi afegeixes q potser has de cancelar. Fes el q el cos et digui, q segur q va be.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |