ANTIBABY per fer "descansar" els ovaris

Tractaments, clíniques, medicaments..
*Fiona*
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dj. set. 15, 2011 3:29 pm

ANTIBABY per fer "descansar" els ovaris

EntradaAutor: *Fiona* » dt. des. 27, 2011 10:25 am

Hola noies!

Obro aquest tema per veure si algú pot ajudar-me, s'ha vist en aquesta situació o està visquen aquesta situació...

Durant 2 mesos seguits no he pogut continuar amb la IA pq he tingut 2 quistes hemorràgics seguits (un del periode oct-nov i l'altre del periode nov-dec). La Dra m'ha receptat 2 caixes seguides d'antibaby (sense que em baixi el periode), per tal de no fer treballar als ovaris i axí desapareixin del tot els 2 quistes... Fins aquí la teoria tot bé, però desde vaig començar amb la primera caixa d'antibaby que tinc un mal d'ovaris i de pits terrible, sobretot el de pits... Jo penso que he ovulat igual, però com no em pot baixar la regla noto com si cada dia m'haguès de baixar... Ja estic amb la segona caixa i m'ha de "baixar" pel 10 de gener...

No sé si tot això es normal... Agrairia si algúna de vosaltres ha pasat per això em digués la seva opinió...
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: ANTIBABY per fer "descansar" els ovaris

EntradaAutor: rela » dt. des. 27, 2011 10:45 am

Hola Fiona!

Jo també he fet diversos cicles amb antibabies per això mateix q expliques.. Sempre perquè he tingut quists i volien q descanses ovaris i veure si marxaven... En bre començo un altre cicle de pastis, a veure q passa amb els aliens q tinc a dins.. :love: el primer cicle q vaig fer, va ser al març, i tb tenia un mal de pits horrorós.. Al preguntar.ho em van dir q era normal, per les hormones.. En fi.. Sembla incongruent que per buscar un fill haguem de prendre pastis.. xxo.0.o

Això sí, la doctora em va dir que molts mesos seguits no que sino aturaríem massa els ovaris i tampoc no ens convé de cara a l,estimulació.. Diumenge, en principi començo amb les Drosure..
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dt. des. 27, 2011 11:15 am

Qué bé trobar a algú en la mateixa situació!! jejeje!
Jo només ho faré 2 mesos, però jo crec que he ovulat igual... em punxava la panxa com sempre i tots els síntomes...
Et van marxar els quistes amb aquest mètode??? jo es que penso que em pasi això tan seguit és una mica extrany, no? em fa por tornar-me a fer la IA i torni a pasar lo mateix, fol·licle hemorràgic... això vol dir que el fol·licle es trenca de tal manera que es fa una bola de sang i el meu òvul no surt i es impossible l'embaràs...I clar...si això continua passan es llençar els diners... No sé si optar directament per FIV...
rela

EntradaAutor: rela » dt. des. 27, 2011 11:43 am

La veritat, Fiona, és que les dues vegades que m,hampassat lo dels quists nommhan marxat amb les pastis... La primera vegada mel, van haver de punxar a quiròfan.. Molt senzill i gens dolorós, dsps vem començar amb l,estimulació per FIV, que no va anar bé.
La segona vegada, ara al,octubre, just quan volíem començar la segona FIv.. Quistos residuals al canto.. :ufs: un mes amb pastis i un sense.. Encara hi eren... Ara diumenge torno a començar un altre cicle amb pastis a veure si marxen.. Sino doncs em farà analítica d,estradiol per veure si hirmonen.. Si no ho fan, començarem esrimulació.. Però jo ja no corro, no tinc pressa, en aq procés no serveix de res, perquè hi ha coses que se,ns escapen.. :-o00m

Però t,haig de dir que hi ha companyes que simplement deixar passar un mes o amb pastis, els han marxat els quists!, com la Bitxo, la mara, bruixeta, etc.

Ànims! Que tot és possible!!!!!! :-()-)
smile! ;)

*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dt. des. 27, 2011 12:01 pm

Uf! veig que tens dosis extra de paciencia...dona'm una mica!!hehe! qué dificil, pesat i llarg tot plegat :-(

La dra també va enviar-me uns anàlisis per veure si podia ser endometrosis...(al gener agafaré els resultats) t'ho han mirat a tu? I perdona si et faig moltes preguntes...però t'has fet alguna IA abans?
rela

EntradaAutor: rela » dt. des. 27, 2011 3:04 pm

Fiona, fes totes les preguntes que vulguis, només faltaria!!!

En el meu cas, són quistos residuals.. Quistos que no han acabat de masurar i s,han quedat allà estancats.. Generalment el nostre cos els absorveix, però molt sovint triguen una mica més a marxar.. La dra em va explicar que això els passa al 90% de les dones, però que normalment ni ens adonem, pq clar, una dona sense fer RA no es fa ecografied tan sovint.. Jo, des del maig m,he fet ecos cada mes, i no havia tingut cap quist, i just aml,octubre q començàvem.. Sorpresa.. :ufs: en fi...

nosaltres hem anat directament a FIV, no hem provat cap IA, per factor masculí..
Aviam si teniu sort!!
smile! ;)

*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dt. des. 27, 2011 3:23 pm

Moltes gracies per tota la info!! neu:-D

Ens anem explicant!!