ovitrelle i fals positiu en TE ???
ovitrelle i fals positiu en TE ???
...
MONTY l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 10:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: ovitrelle i fals positiu en TE ???
Monty,
jo crec que l´Ovitrelle pot donar falsos positius si et fas massa d´hora el TE. Si te´l fas passat 15 dies diria que el resultat que et dóni ja és fiable. Però pq no esperes a tenir falta de regla de dos ó tres dies i no fer-te´l exactament el diumenge com comentes?
jo crec que l´Ovitrelle pot donar falsos positius si et fas massa d´hora el TE. Si te´l fas passat 15 dies diria que el resultat que et dóni ja és fiable. Però pq no esperes a tenir falta de regla de dos ó tres dies i no fer-te´l exactament el diumenge com comentes?
A mi em van dir que a partir dels 11 dies d'haver-te punxat l'Ovitrelle ja no pot ser uns fals positiu, pero la seva recomanació, per la meva FIV era que m'esperes 18 díes per fer-me TE o 15 per fer-me la beta.
Molta sort!!!
Molta sort!!!
SANDY gràcies maca, me'l volia fer diumenge perque soc una impacieeeeeeeeent!!!!!!!!!!!!!!!! Intentaré aguantar però no puc prometre res!!!
Muaks!!!!
Muaks!!!!
...
MONTY l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 10:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Monty,
esperarem les teves notícies!!
!
esperarem les teves notícies!!
!Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |