AJUDA!!!!
AJUDA!!!!
Hola Noies
Ningú em pot ajudar amb el Gonal? La Dra m´ha dit que puc utilitzar el que sigui, el de 75,900,1050 ....
Si us ha sobrat del vostre tractament i el podeu donar em farieu un gran favor, ja sabeu que tot ho he fet pel privat i necessito una miqueta d´ajuda.
Moltes gràciessss guapesssssss
Ningú em pot ajudar amb el Gonal? La Dra m´ha dit que puc utilitzar el que sigui, el de 75,900,1050 ....
Si us ha sobrat del vostre tractament i el podeu donar em farieu un gran favor, ja sabeu que tot ho he fet pel privat i necessito una miqueta d´ajuda.
Moltes gràciessss guapesssssss
Re: AJUDA!!!!
BRUIXA,
Em sap greu, però no em va sobrar res de Gonal. Si se d'algú que en tingui t'ho faig saber.
Petons i ànims,
E
Em sap greu, però no em va sobrar res de Gonal. Si se d'algú que en tingui t'ho faig saber.
Petons i ànims,
E
Moltissimes gràcies guapa!!! I molts ànims, t' entenc perfectament perque jo tambe sento que aquesta es la meva ultima oportunitat sino... Tindre que anar a ovo. Pero no se, potser si aquesta vegada no surt be em pensare d' anar a una altre clínica per tenir una segona impressio, ahir vaig parlar amb una noia que estava a la mateixa situació que nosaltres i ho va fer, s' en va anar al Clinic (privat) i a la 1 FIV s' ha quedat i ha tingut 2 nenas preciosses. Aixxxx no sé, això es molt personal però ella ahir em va donar esperances i potser jo també ho provaria, per
Continuo....
Deia que per escoltar una segona opino no perdem res i potser ens anima a probar-ho de nou
Ànims guapa!!!!
Deia que per escoltar una segona opino no perdem res i potser ens anima a probar-ho de nou
Ànims guapa!!!!
- RaquelFernandez
- :: formigueta

- Entrades: 72
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 2:58 pm
hola nina!
tink gonal a casa, pero m'he adonat que està caducat, 2 mesos, potser funciona moltes vegades la data no vol dir que no funcioni, ho vols preguntar,..tink un de 1050 casi sencer,...
un peto
tink gonal a casa, pero m'he adonat que està caducat, 2 mesos, potser funciona moltes vegades la data no vol dir que no funcioni, ho vols preguntar,..tink un de 1050 casi sencer,...
un peto
3 IA's Negatives
1 FIV positiva Novembre 2010
Abortament Espontani Desembre 2010
Novembre 2011 - ara a per la bona
segona FIV al CIHR
1 FIV positiva Novembre 2010
Abortament Espontani Desembre 2010
Novembre 2011 - ara a per la bona
segona FIV al CIHR
Hola guapissima!!
Ho vaig preguntar, la Dra em va dir que nomes podia estar obert durant 28 dies, encara que estigues a la nevera, així que no val, es una pena, la veritat
Ara m´ha dit que també necessitare 4 o 5 vials de ORGALUTRAN o CETROTIDE, si algú en té també em podria ajudar amb això.
Moltes gràciessssssssssssssssss i Petonetssssssssssssss
Ho vaig preguntar, la Dra em va dir que nomes podia estar obert durant 28 dies, encara que estigues a la nevera, així que no val, es una pena, la veritat
Ara m´ha dit que també necessitare 4 o 5 vials de ORGALUTRAN o CETROTIDE, si algú en té també em podria ajudar amb això.
Moltes gràciessssssssssssssssss i Petonetssssssssssssss
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |