Agulles pel puregon
Agulles pel puregon
hola noies, resulta que m'estic punxant puregon per fer-me una IA. amb el medicament hi anaven sis agulles. m'he de seguir punxant i encara queda puregon però se m'acaben les agulles. he anat a la farmacia a comprar-ne però m'han dit que no en venen. a algú li ha passat? d'on les heu tret? les puc reutilitzar? me'n queden dues, però m'he de punxar fins divendres...
merci!
merci!
Re: Agulles pel puregon
Tuixeta, a mi em va pasar lo meteix prova en una altre farmacia i si no demana si te les poden demanar, a la clinica on fas el tractament digue-hi que et facilitin més agulles a mi me les van donar a fecunmed que és on em faig els tractaments sino viu lluny truca i demana como ho pots fer.
Tuixeta,
jo les vaig reutilitzar i no va passar res. Mentre no es torcin o es facin malbé, no et perjudicarà fer-ho.
jo les vaig reutilitzar i no va passar res. Mentre no es torcin o es facin malbé, no et perjudicarà fer-ho.
cris jo també ho faig a fecunmed! ja ho demanaré allà! no ho havia pensat que ells en podien tenir! merci!
gràcies sandie per contestar també!
gràcies sandie per contestar també!
Jo també les he reutilitzat i no ha passat res, me les canviaba cada 2 dies, les netejava amb alcohol i ja esta.
Hola boniques,
Perdoneu que acabo de veure-ho ara, feia uns dies que no entrava al foro. Em sembla molt que a casa tinc agulles que em van sobrar de quan em vaig fer les IA i com que ja estic amb procés de FIV no les necessitaré. Així que si algú les necessita que m ´ho digui i us les regalo.
Molta sort i que conseguiu/guim aviat el nostre somni.
Perdoneu que acabo de veure-ho ara, feia uns dies que no entrava al foro. Em sembla molt que a casa tinc agulles que em van sobrar de quan em vaig fer les IA i com que ja estic amb procés de FIV no les necessitaré. Així que si algú les necessita que m ´ho digui i us les regalo.
Molta sort i que conseguiu/guim aviat el nostre somni.

- RaquelFernandez
- :: formigueta

- Entrades: 72
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 2:58 pm
hola,
jo tb miraré per casa pero es possible que en tingui, la caixa x portarlo al bolso o on sigui la tink, miraré si tink agulles i si en voleu m'ho diueu,...
anims i que vagi genial!!!!!!
muack
jo tb miraré per casa pero es possible que en tingui, la caixa x portarlo al bolso o on sigui la tink, miraré si tink agulles i si en voleu m'ho diueu,...
anims i que vagi genial!!!!!!
muack

3 IA's Negatives
1 FIV positiva Novembre 2010
Abortament Espontani Desembre 2010
Novembre 2011 - ara a per la bona
segona FIV al CIHR
segona FIV al CIHR
merci guapes per l'oferiment! al final me les van donar a fecunmed sense problemes! ja està resolt!!
- RaquelFernandez
- :: formigueta

- Entrades: 72
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 2:58 pm
genial!!!!! pues ara endavant!!!!!!! a fer-les servir,..i que facin efecte rapid
petonets
petonets
3 IA's Negatives
segona FIV al CIHR
segona FIV al CIHR
demaneu-les a la clínia, que us les donen. A fecunmed almenys us donen totes les que necessiteu... crec que reutilitzar-les no és gaire bo...
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |