RA i vaginisme

Tractaments, clíniques, medicaments..
isabel71
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 10:20 am

RA i vaginisme

EntradaAutor: isabel71 » dt. ago. 16, 2011 10:32 am

Bon dia a totes. Fa temps que us segueixo i admiro moltíssim la vostra valentia. Per això mateix, em fa bastanta vergonya el que us vull explicar. El cas és que fa temps, per una cosa que em va passar, doncs, pateixo un cert vaginisme. Ara m'haig de sotmetre a RA, hi ha la pressa de l'edat que em va molt en contra i hi ha coses que em preocupen bastant. . És veritat que després de la inseminació et posen una mena de tap que costa molt de treure? Et fan ecosvaginals cada dos dies? Sé que a la majoria us costarà d'entendre però agrairia que em poguessiu donar alguns consells, sobretot si hi ha alguna que li ha passat el mateix. Un petonàs i molta sort a totes!
GIRONINA1
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dc. març 16, 2011 9:27 am

Re: RA i vaginisme

EntradaAutor: GIRONINA1 » dt. ago. 16, 2011 10:46 am

Hola Isabel,
Em sap greu però jo no et puc ajudar gaire, segur que pel fòrum hi ha algú que també li passa el mateix que a tu, o bé una cosa similar.
Jo només et puc dir que em van fer dues IA's, i si, cada dos dies em feien una eco vaginal. Jo t'aconsello que et sentis segura amb el metge que t'ho farà, en el meu cas, molt bé, molt atent i mai m'he sentit malament ni m'ha fet mal en cap moment. Pel que fa això que comentes, que després de una IA et posen un tap que costa molt de treure, jo no n'havia sentit a parlar mai, a mi no em fan posar res a part de la cànula per posar els espermes, molt fina i que ni notes, les IA's normalment no fan mal, és com una citologia, és indolor!!!!!
Em sap greu, però jo no et puc ajudar més!
Andresa
:: pantera
Entrades: 836
Membre des de: dt. maig 22, 2007 6:03 pm

EntradaAutor: Andresa » dt. ago. 16, 2011 10:54 am

En un curs sobre reproducció assistida, recordo ens va explicar que per casos de vaginisme greu es feien ecos anals enlloc de vaginals, i es programaven cessaria enlloc de part vaginal. Hi ha centres (no sé si tots) de rep.assistida, que tenen servei de psicòloga de suport durant tot el procés.
soclamarga
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: soclamarga » dt. ago. 16, 2011 11:43 am

Hola!
que jo sàpiga, l'única cosa que pot assemblar-se a "una mena de tap que costa molt de treure" és uns "òvuls" de progesterona (són com unes càpsules de gelatina), que normalment s'han de posar per via vaginal durant bastant temps després de la inseminació o transferència d'embrions. Pel que he sentit són força incòmodes (és com molt llafiscós), però diria que també es poden prendre per via oral. No et preocupis, que segur que quan els expliquis el teu cas faran tot el possible per minimitzar les "incomoditats". Intenta anar-hi el més relaxada possible, que molta part del vaginisme ve del cap... Jo també penso que el suport d'una psicòloga et pot ajudar molt! El més important és com t'han dit que la ginecòloga (o ginecòleg) et transmeti molta seguretat i et tracti bé. Si no és així, canvia de centre!

Ànims i fora preocupacions!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::