Alguna IA al CIRH amb èxit?
Alguna IA al CIRH amb èxit?
Hola guapis!!
Alguna de vosaltres s'ha quedat embarassada en una IA feta al CIRH? és que jo no he llegit de cap i a part estic una mica com mosca, perquè com no deixen ni un minut estirar-te després de la IA. I llegeixo d'altres foros a foreres que fins i tot els hi han deixat 30 min en d'altres centres i clar m'agradaria escoltar alguna opinió positiva.
Moltes gràcies!!!!
Alguna de vosaltres s'ha quedat embarassada en una IA feta al CIRH? és que jo no he llegit de cap i a part estic una mica com mosca, perquè com no deixen ni un minut estirar-te després de la IA. I llegeixo d'altres foros a foreres que fins i tot els hi han deixat 30 min en d'altres centres i clar m'agradaria escoltar alguna opinió positiva.
Moltes gràcies!!!!
Re: Alguna IA al CIRH amb èxit?
Hola maca,
Aqui t'escriu una futura mami que es va quedar embaraçada per IA al CIRH
Em va portar el Dr. Fabian i tampoc em vaig quedar estirada ni res. De seguida em va dir que ja em podia vestir.
En el meu cas l'embaraç l'he aconseguit a la 2ª IA.
La 1ª IA el vaig fer al centre ginecològic que sempre anava però vaig quedar força decebuda i vaig probar el CIRH-
Crec que la tranquilitat i confiança que ens va transmetre el Dr. Fabian va fer molt en aquest 2º intent i ara estem esperant el nostre primer fill que si tot va bé naixerà al novembre.
Un petó ben fort i espero que en poc temps surti el sol per tu també!
Aqui t'escriu una futura mami que es va quedar embaraçada per IA al CIRH
Em va portar el Dr. Fabian i tampoc em vaig quedar estirada ni res. De seguida em va dir que ja em podia vestir.
En el meu cas l'embaraç l'he aconseguit a la 2ª IA.
La 1ª IA el vaig fer al centre ginecològic que sempre anava però vaig quedar força decebuda i vaig probar el CIRH-
Crec que la tranquilitat i confiança que ens va transmetre el Dr. Fabian va fer molt en aquest 2º intent i ara estem esperant el nostre primer fill que si tot va bé naixerà al novembre.
Un petó ben fort i espero que en poc temps surti el sol per tu també!

Clara bonica moltes gràcies per contestar ja m'estava emparanoiant!!! pensava que ningú havia tingut una IA amb un final feliç al CIRH.
Doncs no saps lo tranquil.la que em deixes a mi aquesta segona IA me la va fer el Dr. Fabián, a mi també m'encanta, m'encanta a més és molt simpàtic i "catxondo". Doncs si no et va deixar estirada em deixés molt més calmada. A veure si jo tinc la teva sort i a la segona també em quedo.
Un petó bonica i moltes gràcies per contestar
Doncs no saps lo tranquil.la que em deixes a mi aquesta segona IA me la va fer el Dr. Fabián, a mi també m'encanta, m'encanta a més és molt simpàtic i "catxondo". Doncs si no et va deixar estirada em deixés molt més calmada. A veure si jo tinc la teva sort i a la segona també em quedo.
Un petó bonica i moltes gràcies per contestar
ei tintin un positiu amb una 2a IA!! mes tranquila!! A veure si tens la mateixa sort que la Clara.
ClaraO com va la Panxu??
Petoents
ClaraO com va la Panxu??
Petoents
mar36 ha escrit:ei tintin un positiu amb una 2a IA!! mes tranquila!! A veure si tens la mateixa sort que la Clara.
ClaraO com va la Panxu??
Petoents
A veure si és veritat, jo a la segona i tu a la tercera!!!

Eiiiiii nenessss que jo també estic a la 2ª IA i també me la fa demà el Dr. Fabian. A veure si jo també en tinc sort.
Clara com estàs? Com tens la panxulina?? Aixx et trobem a faltar... explicans alguna coseta
Petonetssssssss

Clara com estàs? Com tens la panxulina?? Aixx et trobem a faltar... explicans alguna coseta
Petonetssssssss

Sí a veure si tens sort i et podem apuntar a tu també!!!! Muacssssssssss el dr. fabián és el millor

hola maques!
us desitjo tota la sort del món i que hi hagi un
valent que s'enamori de l'ovulet....
molta molta molta sort!
us desitjo tota la sort del món i que hi hagi un
valent que s'enamori de l'ovulet....molta molta molta sort!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |