DONACIÓ DE MEDICACIÓ
DONACIÓ DE MEDICACIÓ
Hola a totes les companyes:
Afortunadament ja estic embarassada de 18 setmanes i superades totes les posr de possibles avortaments. Vaig fer una FIV-ICSI a finals de febrer i m'ha sobrat medicació.
TInc gonal, procrin i ovitrelle que la dono gratuitament a qui ho necessiti.
Per una altre costat tinc una capsa sencera de CETROTIDE però aquesta no me la van passar per la seguretat social i la deixo per 96.-€.
Si algú li fa falta es pot posar en contacte amb mi mitjançant un missatge privat per quedar i entregar-li.
Una abraçada a totes i contineu lluitant pel vostre somni!
Afortunadament ja estic embarassada de 18 setmanes i superades totes les posr de possibles avortaments. Vaig fer una FIV-ICSI a finals de febrer i m'ha sobrat medicació.
TInc gonal, procrin i ovitrelle que la dono gratuitament a qui ho necessiti.
Per una altre costat tinc una capsa sencera de CETROTIDE però aquesta no me la van passar per la seguretat social i la deixo per 96.-€.
Si algú li fa falta es pot posar en contacte amb mi mitjançant un missatge privat per quedar i entregar-li.
Una abraçada a totes i contineu lluitant pel vostre somni!
NIO i NIA
38 i 31
Buscant des de gener 2010 però amb una oepració per cistadenoma a la Nia i arrel d'això proves de fertilitat. Oligozoospermia del NIO
Esperant per començar 1er cicle FIV
38 i 31
Buscant des de gener 2010 però amb una oepració per cistadenoma a la Nia i arrel d'això proves de fertilitat. Oligozoospermia del NIO
Re: DONACIÓ DE MEDICACIÓ
Hola guapa, te envié un mensaje ayer. besos
Re: DONACIÓ DE MEDICACIÓ
Hola a totes:
Com he rebut diferent missatges, he decidit repartir la medicació per ordre de petició perquè d'alguns dels medicaments només tinc una unitat.
Gràcies!
Com he rebut diferent missatges, he decidit repartir la medicació per ordre de petició perquè d'alguns dels medicaments només tinc una unitat.
Gràcies!
NIO i NIA
38 i 31
38 i 31
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |