La Maca i l'oli d'onagra
La Maca i l'oli d'onagra
Hola a totes,
Us explico la nostra experiència amb la Maca.
Després de fer el primer seminograma, el meu home va quedar molt decebut!!!!!!!! era ell el problema, però el metge ens va dir, no us preocupeu, sempre hi ha solucions. Primer probarem amb ajudes naturals a veure si millorem l'esperma. El primer seminograma era:
Concentració espermatozoides: 7 mil/mL (normal més que 20 mil)
Nª esperma per ejaculat: 19.60 milions (normal més de 40)
Mobilitat progresiva rápida (+++): 3%
Mobilitat progresiva lenta (++) 1%
No progresiva 2%
Immòbil 94%
Vitalitat 70% morts i 30% vius
com veieu, ha estat molt dur. Un cop de pendre un mes la maca els resultats han millorat moltissim:
Concentració espermatozoides: 11 mil/mL (normal més que 20 mil)
Nª esperma per ejaculat: 41.80milions (normal més de 40)
Mobilitat progresiva rápida (+++): 10%
Mobilitat progresiva lenta (++) 5%
No progresiva 10%
Immòbil 75%
Vitalitat 31% morts i 69% vius
El Dr. ens ha dit que esperem uns 2/3 mesos més, a veure si tot continua millorant podríem inclús quedar-nos embarassats!!!!!! Jo de mentres segueixo igual, dies de la regla amb oli d'onagra i un cop he ovulat la deixo de pendre fins que em torna la regla.
Noies, hi ha algún cas com el nostre???
Us explico la nostra experiència amb la Maca.
Després de fer el primer seminograma, el meu home va quedar molt decebut!!!!!!!! era ell el problema, però el metge ens va dir, no us preocupeu, sempre hi ha solucions. Primer probarem amb ajudes naturals a veure si millorem l'esperma. El primer seminograma era:
Concentració espermatozoides: 7 mil/mL (normal més que 20 mil)
Nª esperma per ejaculat: 19.60 milions (normal més de 40)
Mobilitat progresiva rápida (+++): 3%
Mobilitat progresiva lenta (++) 1%
No progresiva 2%
Immòbil 94%
Vitalitat 70% morts i 30% vius
com veieu, ha estat molt dur. Un cop de pendre un mes la maca els resultats han millorat moltissim:
Concentració espermatozoides: 11 mil/mL (normal més que 20 mil)
Nª esperma per ejaculat: 41.80milions (normal més de 40)
Mobilitat progresiva rápida (+++): 10%
Mobilitat progresiva lenta (++) 5%
No progresiva 10%
Immòbil 75%
Vitalitat 31% morts i 69% vius
El Dr. ens ha dit que esperem uns 2/3 mesos més, a veure si tot continua millorant podríem inclús quedar-nos embarassats!!!!!! Jo de mentres segueixo igual, dies de la regla amb oli d'onagra i un cop he ovulat la deixo de pendre fins que em torna la regla.
Noies, hi ha algún cas com el nostre???
Buscant desde Gener 2010.
Des'11- Gen'12 1ª FIV-ICSI - negativa. GIROFIV
Juny'12 - 2ª FIV-ICSI - DEXEUS- 22.6.12 TRANsf DE 2 EMBRIONS!. Embaràs ectopic.
Gener'13 transf.1blasto de 6 dies DPP: 24.9.13
12.9.13 és un nen i es diu ORIOL
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
23.7.14 noticia!!! embaràs natural (els petits miracles a vegades són realitat)DPP 23.3.15
- Tortugueta
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dv. feb. 18, 2011 8:05 am
Re: La Maca i l'oli d'onagra
Hola Renoc! Doncs sincerament això de la maca i l'oli d'onagra m'ha sonat a xinès però penso que és molt interessant perquè és natural i ha millorat moltíssim. En principi el tortugo té uns resultats dins la normalitat però no està de més millorar-los.Digue'm exactament el nom del producte i on puc trobar-lo, please!
Moltes gràcies i molta sort que aquest ritme d'aquí a l'estiu teniu una bona sorpresa!!!!
Moltes gràcies i molta sort que aquest ritme d'aquí a l'estiu teniu una bona sorpresa!!!!
Hola Tortugueta,
Doncs és el Aquilea Fertil, la primera capsa la varem comprar directament a la farmàcia i va sortir per uns 54€, avui el meu home ha rebut una nova però aquesta vegada per internet i li han cobrat 46€ El que no se és la pàg. web. desperes quan el vegi t'ho diré. Són uns sobres amb pols que es defà amb mig got d'aigua.
Com que ha estat uns dies que no en tenia, va anar a una dietética i li varen donar una de capsules de maca de la marca Santiveri per 18€ però el Dr. Carreras ens va recomenar que tornessim a comprar el Aquilea fertil , es veu que porta més coses a part de la Maca.
Després et dic la pag. web.
A veure si d'aquesta manera anem guanyant temps!!!!!!!!!
Doncs és el Aquilea Fertil, la primera capsa la varem comprar directament a la farmàcia i va sortir per uns 54€, avui el meu home ha rebut una nova però aquesta vegada per internet i li han cobrat 46€ El que no se és la pàg. web. desperes quan el vegi t'ho diré. Són uns sobres amb pols que es defà amb mig got d'aigua.
Com que ha estat uns dies que no en tenia, va anar a una dietética i li varen donar una de capsules de maca de la marca Santiveri per 18€ però el Dr. Carreras ens va recomenar que tornessim a comprar el Aquilea fertil , es veu que porta més coses a part de la Maca.
Després et dic la pag. web.
A veure si d'aquesta manera anem guanyant temps!!!!!!!!!
- Tortugueta

Moltíssimes gràcies Renoc! Nosaltres també ens visitem amb el doctor Carrera Rotllan, quina casualitat!!!
Mooolta sort i tranquila, ja trobaré la web pel google!!!
Petons!!!
Mooolta sort i tranquila, ja trobaré la web pel google!!!
Petons!!!
- Tortugueta

Eo acabo de veure que a l'apartat de "buscant un embaràs" hi ha un post que justament es diu Oli d'Onagra i Maca. T'ho comento perquè potser allà trobaràs informació i casos similars al vostre. Res, és que xafardejant l'he vist!
Bona nit!!!
Bona nit!!!
Hola Tortugueta,
per comprar la Maca:
http://www.farmaciajlsavall.es/ o http://www.farmaciaencasaonline.es/aqui ... 14811.html
aquí també però estava agotada: http://www.hiperparafarmacia.com/
espero que a totes les que ho probeu us vagi com a nosaltres!!!!!!!!
per comprar la Maca:
http://www.farmaciajlsavall.es/ o http://www.farmaciaencasaonline.es/aqui ... 14811.html
aquí també però estava agotada: http://www.hiperparafarmacia.com/
espero que a totes les que ho probeu us vagi com a nosaltres!!!!!!!!
Gràcies per la informació RENOC m'hi apunto! Ho pensava fer servir per més endavant, fins avui estava embarassada, però no ha pogut ser, ara intento carregar les piles i potser això també ens ajudarà.
Em podries facilitar les dosis que ha de pendre i els cops al dia, i de pas també el nom de les capsules d'oli d'onagra i com m'ho hauria de pendre? M'ha quedat clar des de la regla fins l'ovulació, jo ho faré a partir de la pròxima, gràcies
Em podries facilitar les dosis que ha de pendre i els cops al dia, i de pas també el nom de les capsules d'oli d'onagra i com m'ho hauria de pendre? M'ha quedat clar des de la regla fins l'ovulació, jo ho faré a partir de la pròxima, gràcies

Buscant des de 2009
Després de molts intents el 2014 es fa realitat el nostre somni :)
Pacte de ladies LALI i BITXO
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
hola!el meu marit tb va prendre l'aquilea i li va anar molt be!es prenia un sobre cada mati.de l'oli no us puc dir res pq no ho he pres,xo si q ho vaig llegir en algun post del "buscant un embaras", tb deia de prendre nous de brasil i aquarius despres de l'ovulacio,i aixo mes o menys o continuo fent xD
anims!
anims!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Merci Carbasseta! M'apunto a això de les nous, l'aquarius ja el feia, però per provar que no quedi. Avui m'ha arribat la maca i l'oli d'onagra, i seguiré les indicacions que diu el pot.
Petonets
Petonets
Buscant des de 2009
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Ara recordo el nom del post: plaECO: viewtopic.php?f=5&t=18158
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia

Gràcies de nou carbasseta!!! Ja tinc informació de màxim interés per anar llegint! Un crack 
Buscant des de 2009
Un altre dubte que m'ha vingut al cap, quan comenci el tractament hormonal per FIV suposo que hauré de deixar les pastilles d'onagra no?
Mil gràcies.
Mil gràcies.
Buscant des de 2009
Bitxo79 ha escrit:Un altre dubte que m'ha vingut al cap, quan comenci el tractament hormonal per FIV suposo que hauré de deixar les pastilles d'onagra no?
Mil gràcies.
Hola guapa! No he llegit si prens tb la maca, pero ai ho fas segur que si que l,has de deixar amb el tractament, jo em prenia i hi podia influir!!
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Gràcies per la resposta, Rela doncs a la que comenci ho deixo tot, per què la maca també la prenc, és una pena no? Havia entès que la maca anava bé pels folicles.
Agraeixo que m'ho hagis dit, una pregunta de la llista que puc esborrar.
Agraeixo que m'ho hagis dit, una pregunta de la llista que puc esborrar.
Buscant des de 2009
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |