Diferències entre privada i SS

Tractaments, clíniques, medicaments..
lali40
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dc. ago. 20, 2008 9:49 am

Diferències entre privada i SS

EntradaAutor: lali40 » dj. abr. 07, 2011 6:17 am

Hola noies,
Ara feia molts dies que no deia res… després de la primera IA fallida per la privada, em vaig quedar molt enfonsada… ja m'he recuperat i en aquest temps he anat fent gestions i ara estic a puntet (demà) de la meva segona IA, aquest cop a l'Hospital del Mar per la Seguretat Social. Hi ha algú que també hi vagi? Estic força contenta, tot i que no te res a veure amb l'altre… però es nota també molt la pressió que tens amb la butxaca!!
El meu dubte és el següent i m'agradaria que poguéssiu compartir les vostres experiències en els dos àmbits: el primer és que a la privada ens van donar a tots dos un antibiotic (Zitromax) abans de la IA i aquí ens han dit que no fa falta. La segona és que a la primera IA, el metge de la privada em va fer anar amb la bufeta superplena perquè així podia veure millor la eco mentre em feia la IA. Aquí no m'han dit res, i ara estic patint per si de cas he d'anar-hi així i jo arribo allà feliç i contenta (per cert, que per mi va ser la pitjor part… ja prou incòmode que estàs, només falta tenir tantes ganes de pixar….). A vosaltres us ho han demanat en alguna ocasió??
Bé.. ja em direu alguna cosa… Jo ahir tenia 3 folicles. Un a l'ovari esquerra de 14mm i dos al dret de 14 i 18 mm. Sabeu quina és la mida mínima dels folicles? Sent la segona IA i encara vaig molt perduda!!

Petonets i ànims a totes!!! :ok:
07/10. 4 IA neg.
21/8/11 Petit Miracle. TE +
07/10/11 Plec Nucal 1,93mm i nas 1,5mm. Bé! Risc SD: 1/10.000
02/11/11Ets un nen! El papa està molt content!
20/12/11/Morfològica bé.
12/01/12/L'Arnau pesa 901 gr perc. 24.
14/02/12/Diabetis gestacional. Insulina!.
16/3/12/Peses 2.760 gr. i fas 44 cm. Ganes de veure't!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Medea
Entrades: 154
Membre des de: dc. des. 22, 2010 8:30 am

Re: Diferències entre privada i SS

EntradaAutor: Medea » dj. abr. 07, 2011 10:44 am

Hola Lali40,
per la meva experiència, cada centre té protocols diferents sobre la medicació i el dia de la transfer o IA. Em sembla que el més important, és confiar en els professionals que et porten i seguir les seves indicacions. No crec que hi hagi protocols millor o pitjors, però el que si que és molt important per aconseguir el nostre positiu, és que nosaltres estiguem tranquiles i que confiem en els professsionals que ens porten, i si tenim dubtes, preguntar-los-hi.
Molta sort per demà, ja veuràs que anirà tot bé.
Que tinguem sort
Si vens amb mi ... No demanis un camí planer ... Ni estels d'argent ... Ni un demà ple de promeses sols .. Un poc de sort ... I que la vida ens doni un camí ... Ben llarg
agunau
:: tigre
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 4:40 pm

Re: Diferències entre privada i SS

EntradaAutor: agunau » dj. abr. 07, 2011 11:13 am

hola Lali, jo soc Beta esperant de la meva segona IA pel privat, veig que tu la primera l'ha vas fer pel privat i aquesta segona per la SS,
No se si es molt correcte preguntar.. entendria que no rebes resposta, però com has aconseguit anar al Hospital del Mar per la SS? estaves en llista d'espera?
Jo tinc por que lo meu vagui per llarg i la veritat és que amb les dues IA pel privat més medicació ja porto una fortuna gastada! que us he de contar no??
Fa més d'un any que estem buscant i res i totes les proves fetes fins ara estàn be, de fet vaig tenir al Juliol un Abort espontani, d'aquets que si no m'hagues fet el TE tant d'hora ni m'hagues enterat. :-(
Doncs vaig demanar visita al gine de la seguretat social i fatal! em va dir entre somriure que si savia la llista que hi havia d'espera, i jo li vaig dir que havia sentit sobre els tres anys, i ell em va contestar: doncs ja ho saps. i jo vaig dir. que vol dir que he danar pagant? va i em respont: això mateix.
Em va dir que que en el meu cas, que totes les proves en un principi estàn be , doncs que segurament no passaria el tribunal mèdic per ser candidata a entrar per SS.
Vaig sortir molt disgustada d'aquesta visita.
No em voldria quedar amb la sensació de no haver intentat fer alguna cosa més per aconseguir en un futur poder fer el tractament per la SS.
Ara que de tot cor desitjo que aquesta IA sigui positiva i el dia 15 em surti el meu desitjat POSITIU!!! i aqui s'acavi el meu llarg viatge. Aisssss ojala arrivi el dia!
Però encara que estigui betaesperant intento pensar en possitiu i que aquesta serà la bona, però és inevitable pensar que si no va be quin serà el proper pas.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::