Hola me presento

Tractaments, clíniques, medicaments..
espem
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dl. març 21, 2011 12:49 pm

Hola me presento

EntradaAutor: espem » dl. març 21, 2011 12:57 pm

Hola a todas soy esperanza primero de todo queria contaros un poco mi historia, llevo buscando bebe unos 4 años y nada de nada hará unos 2 me diagnosticaron endometriosis bilateral y hidrosalping izquierdo por via laparoscopia, mis trompas no estan obstruidas pero nuestro bebe no llega,asi que hemos decidido hacerme la in vitro y el centro que hemos elegido ha sido CIRH CORACHAN, la haremos por sanitas que sale más economico y quería preguntaros si alguna os la habeis echo asi y que medico me recomendais?Gracias por adelantado.
Tortugueta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 8:05 am

Re: Hola me presento

EntradaAutor: Tortugueta » dl. març 21, 2011 2:28 pm

Hola! Jo no et puc ajudar perquè el meu cas és diferent i jo estic pendent d'una IAC amb el Dr Carrera. Però si mires hi ha un fòrum que precisament s'anomena FIV a la Corachan i m'ha semblat que té més de 700 opinions, jo de tu hi faria un cop d'ull.
Sort!
arona
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 327
Membre des de: dt. set. 14, 2010 9:54 am

EntradaAutor: arona » dl. març 21, 2011 2:33 pm

Hola espem, como bien te ha dicho Tortugueta hay un hilo del foro en el que estamos las chicas que hacemos tratamiento en el CIRH, en el que verás que todas estamos contentas con todos los médicos, ya que son un equipo fantástico!!! entra cuando quieras!!!
mucha suerte!!!
2 DE GENER 2012
ImatgeImatgeImatge

Imatge
claustre
Membre des de: dl. des. 13, 2010 4:31 pm

EntradaAutor: claustre » dt. març 22, 2011 8:33 am

Hola espem, jo del CIRH Corachan no te'n puc dir res. De l'enometriosi, tampoc.

Et parlo de l'hidrosalpinx esquerra; vaig patir peritonitis als 11 anys per apendicitis perforada. La infecció em va fer malbé les trompes, moltes adherències i hidrosalpinx de mida considerable a trompa esquerra.

Després d'un llarg periple (avortament natural, histerosalpingografia, laparoscòpia ginecològica per a eleminar hisdrosalpinx infructuosa i 8 anys de dubtes i "etapes depressives") a la Dexeus ens recomanen FIV. Fem FIV amb 3 embrions de bona qualitat frescos (sense pèrdues pero Beta negativa) i segon intent amb 2 embrions congelats (beta positiu baix en primera analítica i negatiu als 5 dies). El problema es resumeix al fet que el líquid de la trompa passa a la matriu impedint que els embrions s'implantin; que és "tòxic" per als embrions.

La solució que proposen és laparoscòpia extirpant la trompa esquerra i també la dreta si no està perfecta i tornar a FIV. Em vaig fer l'operació el 7 de març a Girona per la mútua (6.143 euros a al Dexeus). M'han extirpat la trompa esquerra; com que la dreta sembla normal em recomanen que provi embaràs natural durant uns mesos.

Les adherències han "desaparegut" (he fet teràpia neural i fisioteràpia de sól pèlvic).

No em vull enrotllar més, si creus que et puc ajudar en res, no dubtis a demanar-m'ho.

:-()-)
Infertilitat primària: trompes malmeses. Hipotiroïdisme.
Set 2010 1a FIV Dexeus: neg
Des 2010 2a FIV Dexeus: + baix-neg als 5 dies
Març 2011 salpinguectomia laparoscòpica (extirpada trompa esquerra)
Set 2011 3a FIV Girofiv: no obtenim embrions
Gen 2012 Sensibilitat Química Múltiple. Ens retirem!
espem
Membre des de: dl. març 21, 2011 12:49 pm

EntradaAutor: espem » dt. març 22, 2011 9:08 am

Muchisimas gracias wapi, pues a mi de momento me han dicho que puedo hacerme la in vitro ya que el hidrosalpin es pequeño y está al principio no se que me diran cuando vaya a la Corachan, espero de corazon no tener que pasar por otra operacion xq la ultima vez me fué fatal, de nuevo muchas gracias por tu ayuda

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::