Jo sempre demanant ajuda medicaciò
Jo sempre demanant ajuda medicaciò
Hola noies,
Fa poc vaig demanar ajuda per a aconseguir medicació i em vau ajudar molt. Aquesta vegada us he de demanar ajuda altra vegada, ja que necessito Gonal urgentment per a tractament al Gener.
Us he de semblar una pedigueña, però pertanyo tambe a altre fòrum d'infertilitat i una de les meves amigues ha tingut una pèrdua recent i damunt l'han exclòs de la SS per a la fiv, axi que no ens toca d'altra que demanar-vos ajuda.
Per favor si alguna té Gonal que ho vagi a llençar penseu en mi.
Us ho agraeixo de tot cor.
Un petó fort a totes i FELIÇ ANY NOU 2011!!!!
Fa poc vaig demanar ajuda per a aconseguir medicació i em vau ajudar molt. Aquesta vegada us he de demanar ajuda altra vegada, ja que necessito Gonal urgentment per a tractament al Gener.
Us he de semblar una pedigueña, però pertanyo tambe a altre fòrum d'infertilitat i una de les meves amigues ha tingut una pèrdua recent i damunt l'han exclòs de la SS per a la fiv, axi que no ens toca d'altra que demanar-vos ajuda.
Per favor si alguna té Gonal que ho vagi a llençar penseu en mi.
Us ho agraeixo de tot cor.
Un petó fort a totes i FELIÇ ANY NOU 2011!!!!
Re: Jo sempre demanant ajuda medicaciò
Hola noies,
A nadie le ha sobrado nada de Gonal??? sigo necesitándolo, por suerte o desgracia le han retrasado el tto. un mes pq esta con gripe, fiebre y no puede hacerselo en Enero.
Por favor si a alguien tiene algo decirmelo.
Un abrazo muy fuerte a todas.

A nadie le ha sobrado nada de Gonal??? sigo necesitándolo, por suerte o desgracia le han retrasado el tto. un mes pq esta con gripe, fiebre y no puede hacerselo en Enero.
Por favor si a alguien tiene algo decirmelo.
Un abrazo muy fuerte a todas.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |