ENDOMETRIOSIS
ENDOMETRIOSIS
Hola noies,
Us exposo el meu tema.
Fa dos dies vaig anar al meu ginecoleg per fem una revisio perque el dia següent il.lusionats teniam d'anar al centre Cefer a portar els resultats dels analisis i proves que m'havien demanat per poder començar el tractament(fa dos anys que busquem tenir un fill).
Doncs la mala noticia va ser que hem va trobar un posibl endometriosis de 5cm. i hem va dir que aixó s'ha d'operar
Donant voltes i voltes he decidit anar a visitar-me a un altre metge per saber una altra opinio, deixant apartat per ara el tema de tenir un fill per poder solucionar aquest tema.
M'han parlat del Doctor Tarmazon
M'agradaria que si hi ha algú que ha passat per aquest problema hem pogues tranquilitzar una mica.
Saber com funciona l'operacio, on i quin metge...
Us exposo el meu tema.
Fa dos dies vaig anar al meu ginecoleg per fem una revisio perque el dia següent il.lusionats teniam d'anar al centre Cefer a portar els resultats dels analisis i proves que m'havien demanat per poder començar el tractament(fa dos anys que busquem tenir un fill).
Doncs la mala noticia va ser que hem va trobar un posibl endometriosis de 5cm. i hem va dir que aixó s'ha d'operar
Donant voltes i voltes he decidit anar a visitar-me a un altre metge per saber una altra opinio, deixant apartat per ara el tema de tenir un fill per poder solucionar aquest tema.
M'han parlat del Doctor Tarmazon
M'agradaria que si hi ha algú que ha passat per aquest problema hem pogues tranquilitzar una mica.
Saber com funciona l'operacio, on i quin metge...
Re: ENDOMETRIOSIS
Hola!!
Et passo el link a uns quants posts que ja parlen d'això, així ja tindràs l'experiència d'unes quantes buscadores i mamis!!
Molta sort!
viewtopic.php?f=5&t=15190
viewtopic.php?f=5&t=9124
viewtopic.php?f=5&t=17006
Et passo el link a uns quants posts que ja parlen d'això, així ja tindràs l'experiència d'unes quantes buscadores i mamis!!
Molta sort!
viewtopic.php?f=5&t=15190
viewtopic.php?f=5&t=9124
viewtopic.php?f=5&t=17006
Jo tambè tinc un de 6cm i em va dir el ginecoleg que em tenia que operar!!!, i jo li vaig tinc que primer volia intentar quedar-me embarassada!i així va ser. Em va dir que amb l'embaras disminua de tamany perque s'alimenten de la menstruació. Em vaig quedar emabarasada als 3 mesos.
Sort!
Sort!
A mi ara fa un mes em van trobar un quist d 3cm a l'ovari dret.... abans d començar la FIV...... en altres circunstàncies s'esperen a q marxi..... però com em d fer FIV .... em van derivar a un Dr. per veure si s'havia d'operar o no, al final ens han dit q no passa res i podem començar....... però d totes maneres he començat a fer una dieta q em va recomanar una noia a un post Socpetit q vaig al trobar sobre "Els qists i l'endrometosi"... porto casi tot el més fent-la.... a veure si en el 1er control q em faran ha disminuit.....
Et passo els links per qè li facis una ullada!
Quist als ovaris i laparoscòpi
viewtopic.php?f=5&t=15830#p833951
Alimentació per a la endrometrosi
viewtopic.php?f=53&t=17022
Ptnets!!![/quote]
Et passo els links per qè li facis una ullada!
Quist als ovaris i laparoscòpi
viewtopic.php?f=5&t=15830#p833951
Alimentació per a la endrometrosi
viewtopic.php?f=53&t=17022
Ptnets!!![/quote]
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Moltes gràcies per tota aquesta informació, m'he l'estic empapant. He trobat molt interesant el tema de l'alimentació, però el tema de la soja he vist que hi ha pàgines que te la recomanen i en altres no, tu kora que has començat la dieta en prens de soja?
Jo no prenc soja..... es q m'ha passat com a tu....... el q he fet és sustituir la llet per un suc d taronja natural als matins.... i així a la vegada em protegeix dels refredadets d l'epoca.... i és bonissim..... la noia q em va recomanar el post d l'alimentació prenc llet d'atmetlles o d'arros..... q les port trobar a les herbolisteries... aixó per si vols algun altre sustitut d la llet..... per altre banda .... com s'ha d menjar molt peix..... va també superbé per quan ens qedem prenyis..... vaig llegir un fulletó a la consulta d la meva gine q deia q l'Omega 3 va perfecte.... sense adonar-nos també ens anirà bé per quan és produeixi el miracle...... i també al treure la carn.... en el meu cas no m'hauré d preocupar per no poder menjar pernil salat, fuet... etc..... els bocatas m'els faig d tonyina i pernilet d gall indi.... els d tonyina a vegades li poso olives i pebrot...... d moment m'està anant bé....... tot sigui per una bona causa.... el dia 30 tinc control i ja veuren com està el qist...... per provar-ho no perdo res.....
Ptnets!!!
Ptnets!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
4IAs, 3a FIV (-)
Kora! La del menjar sóc jo??? Hola de nou!
Noies, nosaltres sembla que al final anirem a FIV, ho tenim súper decidit. La meva gine-acupuntora m'ha dit que en el meu cas directament FIV i ara m'he de visitar amb el que em va operar. Amb el meu home hem decidir que ens hi volem llançar de cap, que ja fa molt de temps que busquem.
No sé si obrir un post d'endo i FIV, o ja està obert...
Noies, nosaltres sembla que al final anirem a FIV, ho tenim súper decidit. La meva gine-acupuntora m'ha dit que en el meu cas directament FIV i ara m'he de visitar amb el que em va operar. Amb el meu home hem decidir que ens hi volem llançar de cap, que ja fa molt de temps que busquem.
Mara17 ha escrit:Kora! La del menjar sóc jo??? Hola de nou!
Mara wapíssim, totes les experiències que et puguin explicar us serviran moltíssim!!!
SORT!

smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
I tant... encara queden dies per a la visita però en Maro no para de repetir-me que està decidit... n'hem parlat i hi estem d'acord. A veure què ens diuen, però. Gràcies, guapíssima!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |