Quants dies abans punxar OVITRELLE ?
Quants dies abans punxar OVITRELLE ?
Hola noies,
Dijous em faran la puncio folicular!! i estic dels nervis!!
en un principi era dimecres però finalment han decidit que dijous. M'han dit que avui 13/04/10 a les 20.30h em punxi el ovitrelle, però com la puncio no la fan fins el 15/04/10 a les 8.30h... no passen moltes hores?
Tinc entes que l'ovitrele el que fa és acabar de madurar l'ovul, però triga tant?
Alguna de vosaltres s'ho ha punxat, he llegit que fa més mal que les altres?? em queden 30 minuts i estic dels nervis!!
Molts petonets a totes i ànims!!
Dijous em faran la puncio folicular!! i estic dels nervis!!
en un principi era dimecres però finalment han decidit que dijous. M'han dit que avui 13/04/10 a les 20.30h em punxi el ovitrelle, però com la puncio no la fan fins el 15/04/10 a les 8.30h... no passen moltes hores?
Tinc entes que l'ovitrele el que fa és acabar de madurar l'ovul, però triga tant?
Alguna de vosaltres s'ho ha punxat, he llegit que fa més mal que les altres?? em queden 30 minuts i estic dels nervis!!
Molts petonets a totes i ànims!!
Re: Quants dies abans punxar OVITRELLE ?
Hola! Perdona per no veure abans misstaje, no sé si estic a temps d'ajudar-te. Jo em vaig fer la puncio un divendres al matí i l'ovitrelle mel vaig posar un dimecres a la nit. Dijous vaig tenir molt mal de panxa, todo rebuelto. Dijous al mati vaig anar a ferme control d'orina i donar ultimes instruccions per dia seguent. Respecte al mal, sí que va fer mal, pero despres de totes les punxades que m'havia fet em va consolar pensar que era la ultima. Espero haverte ajudat i et desitjo que tot et vagi bé.
Re: Quants dies abans punxar OVITRELLE ?
Hola maca,
Moltes gràcies, em van punxar, i la veritat que en un primer moment no vaig notar res de res, avui durant el dia molt bé, però ara ja començo com si em tingues que venir una super regla, pero per la resta molt bé. Esperant que demà em pugui treure molts ovuls i es fecundin molts!!!!
Una abraçada i us vaig explicant
Moltes gràcies, em van punxar, i la veritat que en un primer moment no vaig notar res de res, avui durant el dia molt bé, però ara ja començo com si em tingues que venir una super regla, pero per la resta molt bé. Esperant que demà em pugui treure molts ovuls i es fecundin molts!!!!
Una abraçada i us vaig explicant
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |