Preu medicaments IA- RA

Tractaments, clíniques, medicaments..
selkie
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

Preu medicaments IA- RA

EntradaAutor: selkie » dc. març 31, 2010 6:35 pm

Hola,

al mes d’abril farem la segona visita al centre de RA i si tot està bé (últims anàlisi, cariotips i seminograma) segurament que iniciarem el tractament per IAC.

He preguntat al CAP si els medicaments per IAC entraven per la SS i m’han dit que no. :ufs:
Com que ja he vist de tot a les farmàcies (diferents preus amb els TO, els TE, ...), tinc alguns dubtes, a veure si em podeu ajudar:
- sabeu si a totes les farmàcies tenen els mateixos preus per a aquests medicaments o bé, cada farmàcia posa el preu que vol?
- Aquests tipus de medicaments el tenen en stock o els han de demanar? (a vegades si t’ho han de portar et cobren més)
- Em podrieu recomanar alguna farmàcia de Girona?

Qualsevol informació, comentari,... serà de gran ajuda :ok:
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
monipal
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dc. nov. 12, 2008 1:46 pm

Re: Preu medicaments IA- RA

EntradaAutor: monipal » dc. març 31, 2010 7:04 pm

Hola Selkie,

Els medicaments tenen el mateix preu a totes les farmàcies, altre cosa són els productes de parafarmàcia (test d'embaràs, cremes, gels i similars)

Si no els tinguessin, te'ls porten el mateix dia o si és per la tarda el dia després, això en totes les farmàcies, o si més no en la majoria. I no et poden cobrar més per la medicació, ja que els preus els marca el Ministeri de Sanitat a Madrid i si ho fessin els hi pot caure un "puro", encara que te'ls demanin.

I si vols saber el preu dels medicaments m'envies un privi i te'l dic.

Una abraçada,

Mònica
monipal
Entrades: 149
Membre des de: dc. nov. 12, 2008 1:46 pm

EntradaAutor: monipal » dj. abr. 01, 2010 8:00 am

Hola de nou,

Sí que és cert el que t'han dit al CAP. La medicació es pot aconseguir per la SS però si ve d'un metge privat, no tenen perquè fer-te-la si no volen, ara si el metge vol fer-la és un altra tema, com és el teu cas Sherinne. Ara tenia entés que per IA la llista d'espera era més curta, que el que era llarg era la llista d'espera per FIV, però aquí no asseguro res, ja que no estic posada en el tema. Llavors si la medicació te la recepta un metge per una IA de la sanitat pública, et faran la medicació sense cap pega, de fet estan obligat a fer-ta-la.

A Girona, el més habitual és que no et facin la medicació si ve d'un metge privat, treballo a la sanitat pública.

Una altra opció és aconseguir-la a gent que li ha sobrat i la regala o la ven a millors preus. Ja que el tractament que té una persona no té res a veure amb una altra i el que a una persona li puja 400 a una altra pot ser 200 i una altra 1000 o ves a saber.

SAlutacions i moltíssima sort també.
selkie
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

EntradaAutor: selkie » dj. abr. 01, 2010 11:06 am

Monipal, Sherinne, moltes gràcies pels vostres comentaris.

Al centre de RA em varen dir que els medicaments de FIV si que podien entrar per la SS, que ells mateixos ho gestionaven, però que els de IA no ho podien fer i que ho preguntes al CAP. Al CAP m'han dit que no i suposo que és com diu la Monipal, que a Girona no et fan les receptes de la medicació si procedeix d'un metge/centre privat. I això que tots paguem SS ....

Encara no sé quina medicació m'hauré de prendre, però com que em varen dir que podria pujar uns 400/500 € per això em vull anar informant amb antel·lació i saber si hi havia algun lloc que fos més econòmic.

A la SS de moment no estem apuntats, però no sé si fer-ho. Les llistes d'espera són igual llargues a tot Catalunya? sabeu quina previsió d'espera hi ha a Girona?
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dj. abr. 01, 2010 3:07 pm

Hola, per IA no sé si funciona igual que per FIV però jo crec que sí, a mi em van fer totes les proves per la SS i un cop dit els resultats i el que era millor que fes (FIV) vem optar per anar a la privada pel tema de les llistes d'espera de fins a 5 anys.
A la privada ens van tramitar tota la documentació per anar a Inspecció de la SS i que ens fes les receptes de la medicació. Entren fins a tres vegades i si amb tres tractaments no funciona llavors tot ho has de pagar tu.
La veritat és que hi ha molta diferència econòmica, doncs al ser tractaments amb hormones són molt i molt cars, i si t'entren per la SS el preu baixa considerablement.
Molta sort!!
Imatge
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::