FIV+DGP

Tractaments, clíniques, medicaments..
Nica
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 3:35 pm

FIV+DGP

EntradaAutor: Nica » dj. març 11, 2010 9:16 am

Alguna de vosaltres s'ha fet FIV (o ICSI)+DGP?
Com us anat?
picdeladona
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am

Re: FIV+DGP

EntradaAutor: picdeladona » dj. març 11, 2010 9:42 am

Bon dia Nica,

Jo tot just acabo de començar amb el tema de la RA…
Solament volia desitjar-te molta sort en el teu nou procés i dir-te que de vegades jo entro a un altre Fòrum on també he aprés moltes coses d’aquest món de la RA (segurament ja coneixes el fòrum..). Allà trobaràs un post d’unes noies que han fet FIV + DGP. El post es diu Chicas DGP (parte 33). Potser et pot ajudar a resoldre dubtes...
T’adjunto el link

http://www.enfemenino.com/forum/show1_f ... stida.html

Desitjo que en aquest nou camí tinguis molta sort ! :-()-)
Nica

EntradaAutor: Nica » dj. març 11, 2010 9:58 am

Moltes gràcies ara m'hi conecto.
pinkpanther
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 28, 2010 7:25 pm

EntradaAutor: pinkpanther » dj. març 11, 2010 2:30 pm

Hola nica,

Jo ho vaig fer en l'anterior tractament, però també em va sortir negatiu. Si no és que tinguis cap malaltia en concret que vulguis evitar, has de valorar si el cost compensa la informació que n'obtens. A mi m'ha servit per saber que, al menys en els cromossomes que analitzen, si que produeixo alguns embrions bons (que no vol dir que acabin implantant), aixi en aquest 4rt tractament ja fare la FIV sense DGP
Nica

EntradaAutor: Nica » dj. març 11, 2010 2:41 pm

Jo ja he fet 1 IA, 2 ICSI i he tingut el passat 2009 1 embaraç de la 2ª ICSI, 2 embarassos naturals, 1 ectopic també natural i ara han vist en el FISH d'ell alguna anomalia, per aixó ens recomanen FIV+DGP, ara veurem si hi ha embrions bons i sinó va bé tinc molt clar que parem i si ve algún embaraç natural que sigui el que deu vulgui, almenys són gratuits!!
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » ds. març 13, 2010 3:55 pm

Nica!!

Però primer faràs una FIV+DGP? Molt bé guapa, decidiu el que decidiu... amb ànims i energies positives a tope!
Aquesta ha de ser la vostra!! Una abraçada
Imatge
Imatge
Bridget_Jones112
:: gosset
:: gosset
Entrades: 439
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
Ubicació: Sabadell
Contacta:

EntradaAutor: Bridget_Jones112 » ds. ago. 07, 2010 4:43 pm

hola, yo también estoy para empezar una fiv+dgp, pero en mi caso es la opción única más favorable. Mi marido tiene una alteración genética que provoca tumores con posibilidad de ser cáncer. Él está muy controlado, ha pasado ya por 4 y no queremos tener hijos con esta alteración, sabemos por lo que tendrían que pasar y no queremos, es una enfermedad adulta, pero si podemos evitarselo, mejor. Hemos tenido suerte que al hacer el estudio hayan dado con la alteración, ya que es muy difícil detectarla, en genética las cosas no están tan avanzadas y en septiembre llevamos los papeles para la autorización al comité de médicos en madrid. Nos darán el resultado de la prueba cromosomática que nos hicieron que es la última prueba que nos tienen que hacer antes de empezar a hormonarme. Estoy muy nerviosa, no sé muy bien como irá todo, pero aquí estoy para lo que necesites.
Mafaldeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Mafaldeta » dl. ago. 09, 2010 4:05 pm

Hola! :globus:
Bé el meu cas és que sóc portadora d'una malaltia genètica i volia fer DGP, però com també el meu germà va tenir una malaltia genètica i no es pot saber si jo sóc portadora perquè és mort, he optat per la donació d'òvuls; és una altra possibilitat que cal tenir en compte. A més, per l'edat que tinc, potser no produiria sufients òvuls per fer DGP.
El que sí que et puc dir és el que em va dir el biòleg: es necessiten més embrions que una FIV "normal" per a fer la "millor tria". A més, depén del que hagin de buscar, pot ser més difícil de detectar. Cada dona és un món i cada embrió també.
Espero haver-te ajudat, encara que són els professionals, en aquest cas els biòlegs més que els ginecòlegs, els que millor et podran assessorar.
Un petó :love:
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::