1a FIV ! SOS Dubtes
1a FIV ! SOS Dubtes
Hola a totes,
ja fa gairebé 2 anys que em vaig incorporar al Socpetit però després de molts baixons per la des-esperació baig deixar d'escriure fa com un any.
Bé, ara ja sé que tinc endometriosi severa a tota la zona pélvica (després de passar per proves, Omifin, laparoscopia, etc, etc) i per fi ens van aconsellar FIV i estem a Dexeus començant.
El problema és que just després de la laparoscopia per treure el quist (d'uns 10cm) m'ha sortit un altre groset a l'altre ovari, però igualment ens aconsellen intentar la FIV i alhora provar de congelar alguns òvuls sans, ja que sino en cada operació em treuen un troç d'ovari i ja no arribaria a prou resposta ovàrica.
Bé, perdoneu el rotllo, els dubtes principals per ara són:
- Al començar la monotorització i seguidament la punció, es pot agafar una baixa laboral ? o no consta com a baixa i has d'agafar vacances o assumptes propis de la feina ?
- Quan ja t'han fet la transfer, quants dies s'aconsella de repós abans d'iniciar la vida laboral plenament activa ?
Ara estic amb anticonceptives, el 19 començo a punxar Procrin i el 30 tinc la visita i eco de control. Tan debó estigui tot bé !! Tinc molta por a que el quist hagi crescut (pq em fa força mal) i s'hagi d'aturar la FIV a la meitat. I evidentment, a tornar a operar (un altre cop a quiròfen en menys de 6 mesos !!)
Encara que igualment si a la 1a FIV no hi ha embaràs segurament m'hauré d'operar també.
Si us plau, em podeu donar un cop de mà i orientació ??
Quan truco a la clínica em sento molt "tonta" preguntant-ho tot. Dipositem totes les esperançes i ells, és clar, van per feina pq ets uns més.
Quin rotllo la endometriosi !! Qué llarg el procés de FIV !!
Moltes gràcies i una abraçadota per totes ! Sempre andavant !!
ja fa gairebé 2 anys que em vaig incorporar al Socpetit però després de molts baixons per la des-esperació baig deixar d'escriure fa com un any.
Bé, ara ja sé que tinc endometriosi severa a tota la zona pélvica (després de passar per proves, Omifin, laparoscopia, etc, etc) i per fi ens van aconsellar FIV i estem a Dexeus començant.
El problema és que just després de la laparoscopia per treure el quist (d'uns 10cm) m'ha sortit un altre groset a l'altre ovari, però igualment ens aconsellen intentar la FIV i alhora provar de congelar alguns òvuls sans, ja que sino en cada operació em treuen un troç d'ovari i ja no arribaria a prou resposta ovàrica.
Bé, perdoneu el rotllo, els dubtes principals per ara són:
- Al començar la monotorització i seguidament la punció, es pot agafar una baixa laboral ? o no consta com a baixa i has d'agafar vacances o assumptes propis de la feina ?
- Quan ja t'han fet la transfer, quants dies s'aconsella de repós abans d'iniciar la vida laboral plenament activa ?
Ara estic amb anticonceptives, el 19 començo a punxar Procrin i el 30 tinc la visita i eco de control. Tan debó estigui tot bé !! Tinc molta por a que el quist hagi crescut (pq em fa força mal) i s'hagi d'aturar la FIV a la meitat. I evidentment, a tornar a operar (un altre cop a quiròfen en menys de 6 mesos !!)
Encara que igualment si a la 1a FIV no hi ha embaràs segurament m'hauré d'operar també.
Si us plau, em podeu donar un cop de mà i orientació ??
Quan truco a la clínica em sento molt "tonta" preguntant-ho tot. Dipositem totes les esperançes i ells, és clar, van per feina pq ets uns més.
Quin rotllo la endometriosi !! Qué llarg el procés de FIV !!
Moltes gràcies i una abraçadota per totes ! Sempre andavant !!

- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: 1a FIV ! SOS Dubtes
Jo no t puc ajudar... però bona sort!!!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Sobre la baixa, si que te la pots agafar... si tens bon rollo amb la teva metge del CAP pots demanar-li que et faci més dies o menys i conec de noies que els hi va posar un altre motiu que no era la FIV, com lumbàlgia...
Sobre el repòs, normalment recomanen 2 o 3 dies de repòs relatiu, fer llit i sofà i després no fer esforços.
Espero que et vagi molt bé la FIV i que tinguis molta sort!
Sobre el repòs, normalment recomanen 2 o 3 dies de repòs relatiu, fer llit i sofà i després no fer esforços.
Espero que et vagi molt bé la FIV i que tinguis molta sort!
Gràcies Duneta !
Veig que comencem a punxar amb pocs dies de diferència !
Molta sort també per a tú en aquesta nova FIV! Ha de ser la definitiva !!!
Per cert, tinc pànic a les agulles i encara nosé com ho faré per punxar-me; algun consell per "porugues queixoses" ??!
Una abraçada !
Veig que comencem a punxar amb pocs dies de diferència !
Molta sort també per a tú en aquesta nova FIV! Ha de ser la definitiva !!!
Per cert, tinc pànic a les agulles i encara nosé com ho faré per punxar-me; algun consell per "porugues queixoses" ??!
Una abraçada !
Pel pànic... doncs ja veuràs com no es res, jo amb la primera estava cagadeta i després vaig veure que tampoc era tant... respira a fons i cap a dins! si no també et pot ajudar la teva parella no? hi han noies que els hi posen ells. Jo prefereixo posar-me-les jo, però ell me les prepara, jejejeee....
- GORETTI
- :: papallona

- Entrades: 115
- Membre des de: dv. oct. 17, 2008 11:46 am
- Ubicació: SANT JOAN DESPÍ ( BCN )
HOLA GUAPES !!!
EL CAMÍ DE LES FIV, ÉS LLARG, PERÒ DE BEN SEGUR QUE ENS DÓNA FRUITS MOLT DOLÇOS...EL PRINCIPAL ÉS QUE S´HA DE SER MOOOOOOOLLLLTTTTTT PACIENT...
MIREU, EN AQUESTS MOMENTS ESTIC EMBARASSADA DE 34 SETMANES...I , US HE DE DIR QUE TOT HA ESTAT MASSA LLARG, PERÒ QUE ESPERO, A L´ABRIL EM DONI UN BON REGAL.
PORTO 7 ANYS DE TRACTAMENTS...TAMBÉ, COM TÚ, TINC ENDOMETRIOSI SEVERA GRAU 4. ESTIC OPERADA DOS COPS , MITJANÇANT LAPAROTOMIA, ÉS A DIR, COM UNA CESÀREA...
DESPRÉS DE LES DUES OPERACIONS, EM VAIG FER LA MEVA PRIMERA FIV, I EM VAIG QUEDAR EMBARASSADA DE DUES NENES...VA SER AL JULIOL DE 2007...PERÒ, LA BLANCA I LA ONA VAN "DECIDIR" NÈIXER DE FORMA MOLT PREMATURA, A LES 28 SETMANETES DE GESTACIÓ, I VAN MORIR ALS 8 DIES DE NÈIXER...IMAGINEU...
DESPRÈS VAM FER UNA ALTRE FIV, QUE VA SER + TAMBÉ, PERÒ VAIG TENIR UN AVORTAMENT ESPONTANI A LES 6 SETMANES...
DESPRÈS VAN VENIR 3 MÉS, I EN LA 5ª ÉS QUAN , DE MOMENT, TOT VA BÉ...DE 34 SETMANES, I ESPERANT AL "BIEL"...
EL CAMÍ ÉS LLARG, I DUR, PERÒ S´HA DE FER, I PUNT.
EN EL MEU CAS, LES 5 VEGADES EM PUNXAVA EL MEU MARIT, I SI ELL NO PODIA, QUALSEVOL QUE POGUÉS, JA QUE JO N´ERA INCAPAÇ DE FER-HO...
JO DE TU M´AGAFARIA LA BAIXA DURANT 3 DIES DESPRÉS DE LA PUNCIÓ, I FAS REPÓS RELATIU...
US DESITJO MOLTA SORT, I PER QUALSEVOL DUBTE QUE EN TINGUEU, HI SERÉ PER AQUÍ....
PETONS I MOLTA SORT, PRINCESES !!
EL CAMÍ DE LES FIV, ÉS LLARG, PERÒ DE BEN SEGUR QUE ENS DÓNA FRUITS MOLT DOLÇOS...EL PRINCIPAL ÉS QUE S´HA DE SER MOOOOOOOLLLLTTTTTT PACIENT...
MIREU, EN AQUESTS MOMENTS ESTIC EMBARASSADA DE 34 SETMANES...I , US HE DE DIR QUE TOT HA ESTAT MASSA LLARG, PERÒ QUE ESPERO, A L´ABRIL EM DONI UN BON REGAL.
PORTO 7 ANYS DE TRACTAMENTS...TAMBÉ, COM TÚ, TINC ENDOMETRIOSI SEVERA GRAU 4. ESTIC OPERADA DOS COPS , MITJANÇANT LAPAROTOMIA, ÉS A DIR, COM UNA CESÀREA...
DESPRÉS DE LES DUES OPERACIONS, EM VAIG FER LA MEVA PRIMERA FIV, I EM VAIG QUEDAR EMBARASSADA DE DUES NENES...VA SER AL JULIOL DE 2007...PERÒ, LA BLANCA I LA ONA VAN "DECIDIR" NÈIXER DE FORMA MOLT PREMATURA, A LES 28 SETMANETES DE GESTACIÓ, I VAN MORIR ALS 8 DIES DE NÈIXER...IMAGINEU...
DESPRÈS VAM FER UNA ALTRE FIV, QUE VA SER + TAMBÉ, PERÒ VAIG TENIR UN AVORTAMENT ESPONTANI A LES 6 SETMANES...
DESPRÈS VAN VENIR 3 MÉS, I EN LA 5ª ÉS QUAN , DE MOMENT, TOT VA BÉ...DE 34 SETMANES, I ESPERANT AL "BIEL"...
EL CAMÍ ÉS LLARG, I DUR, PERÒ S´HA DE FER, I PUNT.
EN EL MEU CAS, LES 5 VEGADES EM PUNXAVA EL MEU MARIT, I SI ELL NO PODIA, QUALSEVOL QUE POGUÉS, JA QUE JO N´ERA INCAPAÇ DE FER-HO...
JO DE TU M´AGAFARIA LA BAIXA DURANT 3 DIES DESPRÉS DE LA PUNCIÓ, I FAS REPÓS RELATIU...
US DESITJO MOLTA SORT, I PER QUALSEVOL DUBTE QUE EN TINGUEU, HI SERÉ PER AQUÍ....
PETONS I MOLTA SORT, PRINCESES !!

" SI LA VIDA TE DA LIMONES...PÍDELE TÉQUILA Y SAL ..."...
ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
ONA I BLANCA, SEMPRE US ESTIMARÉ...**
- pinkpanther
- :: puça

- Entrades: 35
- Membre des de: dj. gen. 28, 2010 7:25 pm
Hola,
Això de la baixa també depen molt del tipus de feina que tinguis.Jo com que treballo en una oficina i a més no vull que s'enteri ningú, només m'agafo el dia de la punció i el de la transfer, i ja està. Però cadascú i cada situació és diferent.
Això de la baixa també depen molt del tipus de feina que tinguis.Jo com que treballo en una oficina i a més no vull que s'enteri ningú, només m'agafo el dia de la punció i el de la transfer, i ja està. Però cadascú i cada situació és diferent.
- Bridget_Jones112
- :: gosset

- Entrades: 439
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
- Ubicació: Sabadell
- Contacta:
Por lo que veo casi dia si día también cuando te empiezas a pincharte tienes que ir a revisarte??? ufff me gustaría no tener que faltar tanto,... no quiero que nadie se entere,... ahora no corren tiempos buenos. Bueno ya veré como hago, no pensé que se tenía que ir tanto.
Hola Bridget!!
Durant el tractament jo em vaig fer 4 ecografies!! A partir d'una setmana de les punxades hi vaig anar cada 2 dies! L'horari de la meva clínica és força ampli i no vaig haver de demanar festa a la feina cap dia! Espero que on et facis el tractament et puguin ajudar!!
Molta sort!!
Durant el tractament jo em vaig fer 4 ecografies!! A partir d'una setmana de les punxades hi vaig anar cada 2 dies! L'horari de la meva clínica és força ampli i no vaig haver de demanar festa a la feina cap dia! Espero que on et facis el tractament et puguin ajudar!!
Molta sort!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Esperem una germaneta!!!
- Bridget_Jones112
- :: gosset

- Entrades: 439
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 8:51 pm
- Ubicació: Sabadell
- Contacta:
Hola judita, gracias. Me lo hacen en la Hospital Sant Pau de Barcelona. La mayoría de veces que he ido he tenido que faltar bastante rato al trabajo. Trabajo por la mañana y por la tarde, es difícil,... pero bueno, no me voy a adelantar a acontecimientos. Aquí puede ser diferente,...
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |