LLISTAT RA - abril 2010
LLISTAT RA - abril 2010
Noies, finalment m'he decidit!! A partir del llistat que havia fet ahir la Clareta, obro aquest nou post!!
Espero que ens serveixi a totes per no perdre el fil!!
M'avisareu del què he d'anar actualitzant, oi?? Sobretot reviseu que el què he escrit estigui bé... a veure si encara ho embolico més!!
ESPERANT PER COMENÇAR
Manu23: 25 de maig comença medicació FIV
Neu: esperant per començar la 2a FIV
NICA: Esperant la warry per començar la 2a IA
Violeta: Anem cap a FIV
Arga: tornant a començar
Nuru: esperant per tornar a començar FIV-ICSI
Nell:
EN TRACTAMENT
Angi-2: banderilles
Feminacora: IA
Anna28: esperant per la transfer de congelats
Mafaldeta: 14 de maig transfer
Clareta: ja tenim la warry per començar IA
BETA-TE-ESPERA
tebi: 17 maig
primavera: 18 maig
Clara O.: 19 maig
FENT UN KIT KAT
Dreilha. Agafant energies positives
Fada123. Abril visita a St. Pau per començar FIV.
Geletes.
KORA. Esperant per visita St. Pau (4 mesos)
Lluna27. Agafant forces per tornar-hi!
Osmar
Palme. Esperant per visita St. Pau
VJ29
Zuria: Esperant l'estiu
EMBARASSADES
Aigua
Carpi -
Ivet
Eimy
Estel -
Natàlia
Gemmita
Greace
Roger
Güerita
Manujla
_Mim_
Nua: FIV OVO a la transfer amb els congelats!
Peixitu
Polita: la primera d'estrenar el llistat de març!!
1976: la segona del llistat de març!!
Tuky: Primera de l'abril!!
Duneta: Embarassada d'abril!!
Seid
MAMIS
Colors
Elidé
Glauc
Goretti- Biel (FIV)
koks - Marta
Llum -
Júlia i Alba (FIV)
Maine
Meri68
Molly
Pops
Rebeca
Txell13
Petitaemma
Menció especial a la Betti, l'Evakira, l'Isabel
Espero que ens serveixi a totes per no perdre el fil!!
M'avisareu del què he d'anar actualitzant, oi?? Sobretot reviseu que el què he escrit estigui bé... a veure si encara ho embolico més!!
ESPERANT PER COMENÇAR
Manu23: 25 de maig comença medicació FIV
Neu: esperant per començar la 2a FIV
NICA: Esperant la warry per començar la 2a IA
Violeta: Anem cap a FIV
Arga: tornant a començar
Nuru: esperant per tornar a començar FIV-ICSI
Nell:
EN TRACTAMENT
Angi-2: banderilles
Feminacora: IA
Anna28: esperant per la transfer de congelats
Mafaldeta: 14 de maig transfer
Clareta: ja tenim la warry per començar IA
BETA-TE-ESPERA
tebi: 17 maig
primavera: 18 maig
Clara O.: 19 maig
FENT UN KIT KAT
Dreilha. Agafant energies positives
Fada123. Abril visita a St. Pau per començar FIV.
Geletes.
KORA. Esperant per visita St. Pau (4 mesos)
Lluna27. Agafant forces per tornar-hi!
Osmar
Palme. Esperant per visita St. Pau
VJ29
Zuria: Esperant l'estiu
EMBARASSADES
Aigua
Carpi -
IvetEimy
Estel -
NatàliaGemmita
Greace
RogerGüerita
Manujla
_Mim_
Nua: FIV OVO a la transfer amb els congelats!
Peixitu
Polita: la primera d'estrenar el llistat de març!!
1976: la segona del llistat de març!!
Tuky: Primera de l'abril!!
Duneta: Embarassada d'abril!!
Seid
MAMIS
Colors
Elidé
Glauc
Goretti- Biel (FIV)
koks - Marta
Llum -
Júlia i Alba (FIV)Maine
Meri68
Molly
Pops
Rebeca
Txell13
Petitaemma
Menció especial a la Betti, l'Evakira, l'Isabel
dreilha l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 04, 2010 5:56 pm, en total s’ha editat 42 vegades.
Re: LLISTAT RA - març 2010
Ei nenes, a les embarassades, si us sembla bé, estaria genial que ens ficareu amb quin tractament es vareu quedar, molts intents i tal...
Dreilha, molt bona idea!!
ara cal veure si canvieu totes de post i oblidem l'antic o els mantenim els dos, aquest per estar al dia, i l'altre pels comentaris, les novetats...
Gràcies reina!!!
ara cal veure si canvieu totes de post i oblidem l'antic o els mantenim els dos, aquest per estar al dia, i l'altre pels comentaris, les novetats...
Gràcies reina!!!

Que bé Dreihla!!! Moltes gràcies pel llistat!!! 

Hola noies,
Feia molts dies que no entrava pero com s'hem esta fent tot tan llarg, penso que si no participo s'hem faran mes curts. Pero la veritat es que no. Aixo si us llegeixo a totes. Gracies per pensar amb mi.
Jo dimecres 10 tinc hora per veure si el decapeptyl ha fet afecte i a parat els ovaris. Si es aixi, el 10 o 11 començari amb el gonal. Aixi que jo estic en ple tractament
Una pregunta, amb el decapeptyl o procrin heu tingut dolorets als ovaris?
Noies, molta sort a totes!!! ens la mareixem d'una vegada!!!
Feia molts dies que no entrava pero com s'hem esta fent tot tan llarg, penso que si no participo s'hem faran mes curts. Pero la veritat es que no. Aixo si us llegeixo a totes. Gracies per pensar amb mi.
Jo dimecres 10 tinc hora per veure si el decapeptyl ha fet afecte i a parat els ovaris. Si es aixi, el 10 o 11 començari amb el gonal. Aixi que jo estic en ple tractament
Una pregunta, amb el decapeptyl o procrin heu tingut dolorets als ovaris?
Noies, molta sort a totes!!! ens la mareixem d'una vegada!!!
IA: 19/10/09, 16/11 i 14/12
FIV
puncio: 23/03 fecund 12
transfer: 25/03 - 2 embri calitat 8 i 7
eco: 23/4 - 3mm
eco:14/5- 26mm
Gráfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/22eec8

TE +: 19/7
Roba: https://picasaweb.google.com/1148570316 ... bHYwLXDmgE
FIV
puncio: 23/03 fecund 12
transfer: 25/03 - 2 embri calitat 8 i 7
eco: 23/4 - 3mm
eco:14/5- 26mm
Gráfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/22eec8

TE +: 19/7
Roba: https://picasaweb.google.com/1148570316 ... bHYwLXDmgE
Actualitzat!!!
Tuky, ja hi ets!! Mare meva.... això que dius del mal d'ovaris... jo ja no m'en recordo!! A veure si algú et pot ajudar!! Pe`ro vaja, jo crec que la medicació pot afectar!!
El decaptetyl, deu ser el mateix que el synarel?? A mi m'han dit que he de començar amb això, és un spray nasal...
Clareta, doncs sí!! Si em passeu la info jo actualitzo!!
Aquest març... ens portarà sort!! Jo ja ho veig!! És l'inici de la primavera, això sempre va bé
Tuky, ja hi ets!! Mare meva.... això que dius del mal d'ovaris... jo ja no m'en recordo!! A veure si algú et pot ajudar!! Pe`ro vaja, jo crec que la medicació pot afectar!!
El decaptetyl, deu ser el mateix que el synarel?? A mi m'han dit que he de començar amb això, és un spray nasal...
Clareta, doncs sí!! Si em passeu la info jo actualitzo!!
Aquest març... ens portarà sort!! Jo ja ho veig!! És l'inici de la primavera, això sempre va bé
Betti nena, m'alegra molt llegir-te, un petó
Tucky bonica, que ja ho tens aqui!!
Tucky bonica, que ja ho tens aqui!!
Eii jo es que fa molt poquet que entro per aquí, però demà ja començo amb el gonal, em podeu apuntar a aquesta llisteta si us plau
!!!
!!!
Arga l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 05, 2010 11:36 am, en total s’ha editat 1 vegada.
http://www.fertilityfriend.com/home/2540f6
1ª FIV-ICSI 03/2010 Frescos (+) Abort bioquímic / Congelats 06/2010 (-) - QUIRON
2ª FIV-ICSI 11/2010 Frescos (-) Congelats 01/2011 (-) - CIRH
En llista d'espera a Sant Pau des d'Abril de 2010!
1ª visita Sant Pau: 28 Setembre 2011
3ª FIV
06/03/2013 Punció-Congelació òvuls
16/02/2016 fecundació ovulets
1ª FIV-ICSI 03/2010 Frescos (+) Abort bioquímic / Congelats 06/2010 (-) - QUIRON
2ª FIV-ICSI 11/2010 Frescos (-) Congelats 01/2011 (-) - CIRH
En llista d'espera a Sant Pau des d'Abril de 2010!
1ª visita Sant Pau: 28 Setembre 2011
3ª FIV
06/03/2013 Punció-Congelació òvuls
16/02/2016 fecundació ovulets
A mi ja em podeu a puntar , IA negativa el 04/03/10 esperant la warry per començar la 2ª IA.
Nica, hola guapi!!!!!!!!
Caram, tornen les veteranes, eh????
Bé, jo no torno pas al tema banderilleru, eh? només passo a saludar, donar ànims i veure com van les evolucions, betaesperants...
ànims a totes!!
Caram, tornen les veteranes, eh????
Bé, jo no torno pas al tema banderilleru, eh? només passo a saludar, donar ànims i veure com van les evolucions, betaesperants...
ànims a totes!!
Nica... guapa!! Molts ànims! No sabia que també estaves per aquí!!
Betti, ..., molts petons al nas!! jajajjaja
Nenes... un dubte, sabeu si pot ser que el test d'embaràs surti positiu si nio estàs embarassada??
Betti, ..., molts petons al nas!! jajajjaja
Nenes... un dubte, sabeu si pot ser que el test d'embaràs surti positiu si nio estàs embarassada??
Hola, la meva situació és Neu: esperant per 2a FIV
Dreihla, jo diria que és impossible si no és que el test és defectuós o té a veure amb medicació de RA:
Dreihla, jo diria que és impossible si no és que el test és defectuós o té a veure amb medicació de RA:
dreilha ha escrit:
Dreilha, l'hormona que ens diu si estem prenyis o no la genera l'embrió. Per això quan les betes surten molt altes es sol sospitar que hi ha dos embrions "generant" hormones.
Si no hi ha embrió, no hi ha hormona, i per tant el test surt negatiu. Si el test surt positiu, una de dos, o està espatllat o estàs prenyi... o se m'acut que possiblement hi hagi hagut una petita inseminació que no ha evolucionat.
el gine em va explicar que hi ha una pila d'inseminacions que es perden al segon o tercer dia i que es presenten com una regla normal, i que les dones que ho tenen ni se n'adonen, i que n'hi ha més de les que ens pensem...
Que t'has fet un test i t'ha sortit positiu??????????????
Hola Betti, Dreilha.... ja tornem a ser aquí!!!
Jo sóc un cas raro i la Beta em va sortir negativa peró resulta que sí, que estava ambarassada, la cosa no va anar endavant, no ho van veure i va ser un ectópic, vaig perdre trompa i ovari, és molt raro que passi, peró passa!!!!!!!!!!!!!
Jo sóc un cas raro i la Beta em va sortir negativa peró resulta que sí, que estava ambarassada, la cosa no va anar endavant, no ho van veure i va ser un ectópic, vaig perdre trompa i ovari, és molt raro que passi, peró passa!!!!!!!!!!!!!
eoooo!!!!
Jo estic embarassada per FIV OVO a la transfer amb els congelats!!!Poseu a la llista...
A mi la primera transfer em va sortir positiu a casa i la beta a 30, es a dir molt baixeta, no va tirar endavant...a la segona transfer la beta va ser de 1025..i nena ara estic de 2!!!!!
Jo estic embarassada per FIV OVO a la transfer amb els congelats!!!Poseu a la llista...
A mi la primera transfer em va sortir positiu a casa i la beta a 30, es a dir molt baixeta, no va tirar endavant...a la segona transfer la beta va ser de 1025..i nena ara estic de 2!!!!!
Doncs... quin embolic! Sí, m'he fet un test ... i ha sortit positiu. El cap no em deixava de donar voltes perquè segueixo tacant, poquet però tacant i he anat a urgències.
Per ecografia no hem vist res i el gine m'ha dit que l'única manera de sortir de dubtes era fent una beta, la qual ha sortit a 44!
Per tant, positiu però molt fluixet cosa que ve a dir: o embaràs de molts pocs dies o finalització d'un abort.
Però quin abort, dic jo?? Si la gine de RA em va dir que no estava embarassada que la beta havia sortit negativa!!
Tinc el cap que m'explota de tant pensar....
El metge d'urgències m'ha dit que hi torni dilluns que repetirem la beta, a veure si augmenta o no....
Per cert, que és un ectópic??? Podria ser això?
Per ecografia no hem vist res i el gine m'ha dit que l'única manera de sortir de dubtes era fent una beta, la qual ha sortit a 44!
Per tant, positiu però molt fluixet cosa que ve a dir: o embaràs de molts pocs dies o finalització d'un abort.
Però quin abort, dic jo?? Si la gine de RA em va dir que no estava embarassada que la beta havia sortit negativa!!
Tinc el cap que m'explota de tant pensar....
El metge d'urgències m'ha dit que hi torni dilluns que repetirem la beta, a veure si augmenta o no....
Per cert, que és un ectópic??? Podria ser això?
Moltes gràcies Dreihla!
Si crec recordar, un embaràs ectòpic és aquell que l'embrió no baixa a la matriu, sinó que es queda a la trompa i, és clar, no pot crèixer i s'acaba perdent o bé te l'han de treure perquè et produir moltes complicacions...
Les que ho heu patit em sembla que ho sabeu millor.
Doncs, quantes ciber amigues! Espero que totes aconseguim el nostre somni...
Molts ànims i molta paciència a les beta esperants... és fa molt llarg
Un dubte... ara ens trobarem en aquest post o també en l'altre?
jajajajajajaja!
Les que estem esperant iniciar el tractament... PACIÈNCIA...
Molts petons, reboniques

Si crec recordar, un embaràs ectòpic és aquell que l'embrió no baixa a la matriu, sinó que es queda a la trompa i, és clar, no pot crèixer i s'acaba perdent o bé te l'han de treure perquè et produir moltes complicacions...
Doncs, quantes ciber amigues! Espero que totes aconseguim el nostre somni...
Molts ànims i molta paciència a les beta esperants... és fa molt llarg
Un dubte... ara ens trobarem en aquest post o també en l'altre?
jajajajajajaja!Les que estem esperant iniciar el tractament... PACIÈNCIA...
Molts petons, reboniques

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Molt bona idea aquest post! aires renovats que de tant en tant convenen!
Drehila reina, quin embolic. Espero que aviat sortiu de dubtes i de veritat estiguis
.
Nica bentornada. Un petó molt fort! espero que aquest cop tinguis més sort!
Betti
Molts petons a totes!!!! i ànims que segur que algun dia arriba el somni desitjat! ser mares!

Drehila reina, quin embolic. Espero que aviat sortiu de dubtes i de veritat estiguis
.Nica bentornada. Un petó molt fort! espero que aquest cop tinguis més sort!
Betti
Molts petons a totes!!!! i ànims que segur que algun dia arriba el somni desitjat! ser mares!

Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |