Parelles que s'hagin sotmès a Reproducció Assistida
Parelles que s'hagin sotmès a Reproducció Assistida
Hola,
soc una estudiant de primer de batxillerat a Barcelona, i estic fent un treball sobre la Reproducció Assistida.
M'agradaria poder contactar amb alguna persona que s'hagi sotmés a aquest mètode (ja sigui Inseminació Artificial o Fecundació In Vitro), per poder fer-li una breu enquesta. Per així després poder treure conclusions en el meu treball.
Si hi ha algú que s'hagi sotmés a Reproducció Assistida i està disposat a que li faci unes quantes preguntes sobre aquesta tema, comuniqueu-vos amb mi sisplau contestant aquí.
Moltes gràcies per adelantat!
soc una estudiant de primer de batxillerat a Barcelona, i estic fent un treball sobre la Reproducció Assistida.
M'agradaria poder contactar amb alguna persona que s'hagi sotmés a aquest mètode (ja sigui Inseminació Artificial o Fecundació In Vitro), per poder fer-li una breu enquesta. Per així després poder treure conclusions en el meu treball.
Si hi ha algú que s'hagi sotmés a Reproducció Assistida i està disposat a que li faci unes quantes preguntes sobre aquesta tema, comuniqueu-vos amb mi sisplau contestant aquí.
Moltes gràcies per adelantat!
Re: Parelles que s'hagin sotmès a Reproducció Assistida
Hola Mireia,
sóc profe i aquesta setmana he estat de tribunal de treballs de recerca. Envia'm un privat i et contesto el que vulguis!
sóc profe i aquesta setmana he estat de tribunal de treballs de recerca. Envia'm un privat i et contesto el que vulguis!
hola mireia
Enviam un privat amb ls preguntes. Com es q has triat aquest tema?
Fins aviat
Enviam un privat amb ls preguntes. Com es q has triat aquest tema?
Fins aviat

Hola mireia!
Jo també estaré encantada d'ajudar-te..
Jo també estaré encantada d'ajudar-te..
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Nosaltres tb hem fet tractament de RA. Si vols enviar-me les preguntes per privi, encantada t'ajudaré!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Moltes gràcies per contestar i voler ajudar-me en el treball.
Segurament us enviaré les preguntes durant la setmana que ve, ja que haig de parlar amb la meva tutora d'aquest treball!
Fins aviat,
gràcies de nou!
Segurament us enviaré les preguntes durant la setmana que ve, ja que haig de parlar amb la meva tutora d'aquest treball!
Fins aviat,
gràcies de nou!
Hola!!
Si necessites fer més enquestes també me la pots passar a mi. Jo també soc profe de secundària i he sigut tutora de treballs de recerca!
Si necessites fer més enquestes també me la pots passar a mi. Jo també soc profe de secundària i he sigut tutora de treballs de recerca!
Hola Mireia16,
Si vols més ajudants, pots comptar amb mi. Noslatres ens en fet 3IA per privat i estem en camí de de fer una FIV per la SS.
Ptons!
Si vols més ajudants, pots comptar amb mi. Noslatres ens en fet 3IA per privat i estem en camí de de fer una FIV per la SS.
Ptons!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Hola Mireia,
Si encara necessites algú per les enquestes, encantada d'ajudar-te!!!
Molta sort!!!
Si encara necessites algú per les enquestes, encantada d'ajudar-te!!!
Molta sort!!!
Hola Mieria, jo tb estaré encantada d'ajudar-te..enviam privi amb les preguntes!!!
Hola noies!
Moltes gràcies a totes per contestar-me les preguntes i ajudar-me en el treball. De debó que m'ha sigut molt útil!
Ara tinc una altre pregunta per fer-vos.
Alguna de vosaltres sabria dir-me si existeix algun tipus "d'efecte secundari" en les dones que s'han sotmés a algún mètode de Reproducció Assistida?
A efectes secundaris em refereixo a menstruació precoç, quistes als ovaris...
He obert un altre tema d debat... (dins d'aquest de la Reproducció Assistida)
Ho dic perquè si en sabeu algo d'aquesta pregunta que us faig, m'ho digueu sisplau!
Moltes gràcies de nou!
Mireia
Moltes gràcies a totes per contestar-me les preguntes i ajudar-me en el treball. De debó que m'ha sigut molt útil!
Ara tinc una altre pregunta per fer-vos.
Alguna de vosaltres sabria dir-me si existeix algun tipus "d'efecte secundari" en les dones que s'han sotmés a algún mètode de Reproducció Assistida?
A efectes secundaris em refereixo a menstruació precoç, quistes als ovaris...
He obert un altre tema d debat... (dins d'aquest de la Reproducció Assistida)
Ho dic perquè si en sabeu algo d'aquesta pregunta que us faig, m'ho digueu sisplau!
Moltes gràcies de nou!
Mireia
Hola Mireia,
si encara et falta gent per contestar el qüestionari me'l pots enviar, sóc profe de secundària i em faig càrrec de la feinada que tens amb el treball de recerca.
En rferència a la pregunta que fas, tot i que nosaltres tot just hem iniciat el primer tractament diria que com efectes secundaris de la medicació pot ser :
una hiperestimulació ovàrica : el teu cos fabrica hormones i a més a més via medicaments te'n afegeixen més. Per tan es pot donar el cas que els ovaris es disparin i fabriquin molts òvuls, en aquest cas han de suspendre el tractament i deixar que el cos es posi a to.
També, per els efectes de la medicació pot ser que apareixin pòlips (quistes) tan als ovaris com a l'úter també en aquest cas es suspèn el tractament i s'espera a veure si el cos ho reabsorveix, en cas contrari es practica operació quirúrgica.
Jo ara mateix no en sé més suposo que altres noies amb més experiència t'ho ampliaran.
Sort en el treball!!
si encara et falta gent per contestar el qüestionari me'l pots enviar, sóc profe de secundària i em faig càrrec de la feinada que tens amb el treball de recerca.
En rferència a la pregunta que fas, tot i que nosaltres tot just hem iniciat el primer tractament diria que com efectes secundaris de la medicació pot ser :
una hiperestimulació ovàrica : el teu cos fabrica hormones i a més a més via medicaments te'n afegeixen més. Per tan es pot donar el cas que els ovaris es disparin i fabriquin molts òvuls, en aquest cas han de suspendre el tractament i deixar que el cos es posi a to.
També, per els efectes de la medicació pot ser que apareixin pòlips (quistes) tan als ovaris com a l'úter també en aquest cas es suspèn el tractament i s'espera a veure si el cos ho reabsorveix, en cas contrari es practica operació quirúrgica.
Jo ara mateix no en sé més suposo que altres noies amb més experiència t'ho ampliaran.
Sort en el treball!!
Hola Mireia,
Jo també sóc profe de ciències. Em faré el tractament a mitjans d'abril. Si et puc ajudar en alguna cosa, envia'm un privat ok?
Quin tema tan interessant que has triat. Com se't va acudir???
Que vagi bé!
Jo també sóc profe de ciències. Em faré el tractament a mitjans d'abril. Si et puc ajudar en alguna cosa, envia'm un privat ok?
Quin tema tan interessant que has triat. Com se't va acudir???
Que vagi bé!
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |