Donació Gonal+Menopur+Cetrotide
Donació Gonal+Menopur+Cetrotide
Holes!
A qui li pugui interessar, tinc una capsa de Gonal sencera precintada i vials solts de Menopur i Cetrotide. M'agradaria que algú ho pogués aprofitar. Vaig tenir tanta sort que em vaig haver de medicar molt poca dosi. Espero que tingueu tanta sort com jo, que ja estic de 4 mesos!!
visc a Terrassa.
A qui li pugui interessar, tinc una capsa de Gonal sencera precintada i vials solts de Menopur i Cetrotide. M'agradaria que algú ho pogués aprofitar. Vaig tenir tanta sort que em vaig haver de medicar molt poca dosi. Espero que tingueu tanta sort com jo, que ja estic de 4 mesos!!
Re: Donació Gonal+Menopur+Cetrotide
Jo al març començo una altre vegada un cicle amb Gonal, Menopur encara en tinc, si ningú el necessita abans a mi m'aniria molt bé. ja em diràs alguna cosa. Gràcies
Re: Donació Gonal+Menopur+Cetrotide
Hola a totes i MOLTA SORT en aquest nou any!
Per ordre d'arribada de missatges i d'urgència de tractaments, hi ha dues noies que ja no els entra la medicació per la S.S i me l'han demanat. La primera està esperant resultats de l'últim tractament, tan de bo no li calgui mai més cap medicació. Molts ànims noies. Us guardo la medicació amb molt de carinyo.
Una abraçada!
Per ordre d'arribada de missatges i d'urgència de tractaments, hi ha dues noies que ja no els entra la medicació per la S.S i me l'han demanat. La primera està esperant resultats de l'últim tractament, tan de bo no li calgui mai més cap medicació. Molts ànims noies. Us guardo la medicació amb molt de carinyo.
Una abraçada!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |