PROLACTINA ALTA

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mari Loli
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dg. juny 28, 2009 9:19 am

PROLACTINA ALTA

EntradaAutor: Mari Loli » ds. oct. 24, 2009 6:36 pm

Hola! Al juliol vaig fer un FIV que no va prosperar. A principis d'octubre em vaig fer unes analitiques hormonals i em va sortir la prolactina una miqueta alta, 3 punt per sobre de lo normal. Algú em pot dir si es normal despres d'haver-me medicat per FIV? Pot ser el motiu de que no anes bé FIV? Encara em queden uns dies per ensenyar-li analitiques a metge pero agrairia si algu em pot orientar. Gracies
Imatge
url=http://daisypa
elia1733
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: PROLACTINA ALTA

EntradaAutor: elia1733 » ds. oct. 24, 2009 7:39 pm

Hola MARI LOLI,

jo sempre he tingut la prolactina una miqueta alta i he estat prenent mitja pastilla (2,5) de parlodel cada nit. Sembla que estàs poc alta, 3 punts per sobre entenc que és molt poc. Si els valors de referència estan en (0,33-27,33 ng/ml) tu estas a 30. Jo estava a 39,6 i m'he medicat, però un altre metge i la ginecològa no en van fer cas, suposo que deu ser poc significatiu. Amb aquesta medicació ara estic estable d'aquesta hormona. Jo no hi entenc, no sé si t'haure ajudat. He llegit en algun post noies que estaven a 2500 o més i això si que ja és més significatiu, es prenien fins a 4 pastilles al dia.
Aquesta és la informació que et puc donar.
No crec que pugui haver estat la causa tot i que no està de més preguntar-ho.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
güerita
Entrades: 470
Membre des de: dl. set. 08, 2008 8:07 pm

EntradaAutor: güerita » ds. oct. 24, 2009 8:47 pm

Hola Mari Loli,

jo començaré una FIV pel gener però em vaig fer fa un mes unes analítiques per controlar que tot estigués bé i em va sortir un pelet alta la prolactina. El metge quan se les va mirar no hi va donar importància i em va dir que quan comencés amb el tractament pel gener alhora em donaria una medicació per fer-la baixar.

Suposo que també depèn dels paràmetres però amb medicació te la controlaran.

Ànims i sobretot, sigues positiva perquè el teu positiu ja veuràs que arribarà aviat!
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » ds. oct. 24, 2009 11:43 pm

Noies, jo també vaig tenir la prolactina alta abans de tenir a la nena, em va anar perfecte la reflexologia podal. I no van ser gaire sessions, si no recordo malament 5.
Jo no volia buscar bebe i estar-me medicant per això vaig provar-ho.
Ànims, que tot arriba!
Imatge

Imatge
Mari Loli
Entrades: 126
Membre des de: dg. juny 28, 2009 9:19 am

EntradaAutor: Mari Loli » dg. oct. 25, 2009 11:46 am

Noies, moltes gracies a totes per les vostres explicacions i consells :-()-) . Suposo que el meu cap busca excuses al fet de que no hagi anatbé la FIV i m'obssesiono amb coses rares. Moltes gracies per explicar-me les vostres experiències. Ja diré al metge
Imatge
url=http://daisypa

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::